U Otrokovic se otvírá polovina dálničního obchvatu a zavírá silnice I/55
Stavba obchvatu Otrokovic. Pramen: ŘSD
Tranzitní doprava bude odkloněna na obchvat. Otrokovicím, především místní části Kvítkovice, se výrazně uleví.
Mě by hlavně zajímalo, jak to, že bude mít dálnice z Olomouce přes Přerov do Břeclavi 101 km. Když vlakem je to, po skoro přímce, 100 km jen z Přerova do Břeclavi a do Olomouce je to dalších 25 km.
Np. Klidně se mohla dokončit jen 1/2 a zbytek až s úsekem kolem Napajedel. To samé ten úsek u Bzence, který nemá pokračování.
Jinak je legrační, když někdo kritizuje rychlost výstavby dálnic. V současnosti se staví úseky na D3, D4, D6, D7, D11, D35, D48, D55 a x silnic vč. 4pruhů. Těžko se může stavět nějaká dálnice najednou, protože pak by se nestavěly jiné. Na D55 se staví či začíná 5 úseků, což je velmi dobré.
Vzhledem k tomu, že s výstavbou začali v roce 1939, tak rychlost nic moc.
To je to. Pokud by článek pojednával o otevření po rekonstrukci a modernizaci, bylo by to OK. Ale takhle?
Výstavba D55 v regionu JV Moravy ve faktech: stavba č. 5504 – SV obchvat Otrokovic – délka 3,03 km, výstavba probíhala od 02-2002 do 10-2006 (4 roky a 8 měsíců, resp. 1 km dálnice se stavěl více než 1,5 roku) – nejpomaleji stavěná dálnice v ČR (nepočítám v to další slibovanou dálnici v tomto regionu – D49, jejíž výstavba se zasekla před více než 10 roky), stavba č. 5505 – JV obchvat Otrokovic – délka 3,14 km, výstavba probíhá od 10-2018 do 10-2021? (3 roky, resp. 1 km dálnice se staví cca 1 rok). Současná intenzita dopravy mezi I/49 a… Číst vice »
Blbé jsou především ty několikaleté prostoje. Když investor nedodá stavební povolení, tak se nestaví.
D49 k „průmyslové zóně Holešov“ může i s křečkama zase klidně dál spát, když už tak činí přes 10 let za nezájmu kraje i z hluboké minulosti. Raději pospojovat fragmenty na D55 a pak teprve ty ostatní.
Mám slzy v očích, na tuto stavbu jsme v roce 2013 dělali bezpečnostní audit a těšili se, že bude brzy zprovozněná. Trpělivost přináší růže – dočkali jsme se!
Radši bych to otevření viděl potichu v noci. Patřil jsem mezi ty, kteří se v roce 2004 proplétal někdy i na kole zúžením pod stavbou nadjezdu (cyklostezka do Zlína byla sice slíbená už od roku 1991, ale… 😆) a v roce 2006 byl nemile překvapen tím, že stavba dočasně nepokračuje. Dluh na budování dopravní infrastruktury je na Moravě opravdu obrovský.
Velký krok pro člověka, malý skok pro lidstvo….:-)
Konecne, aspon neco! 🙂
Nemohli to udělat v nejvíc blbější hodinu než v 13h… To bude takový masakr zavření té I/55, že se na to “těšíme” celou dobu, kdy oznámili ten čas…
Ale vrchnost bude mít malou slavnost.