U Otrokovic se otvírá polovina dálničního obchvatu a zavírá silnice I/55

Stavba obchvatu Otrokovic. Pramen: ŘSDStavba obchvatu Otrokovic. Pramen: ŘSD

Tranzitní doprava bude odkloněna na obchvat. Otrokovicím, především místní části Kvítkovice, se výrazně uleví.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš

Mě by hlavně zajímalo, jak to, že bude mít dálnice z Olomouce přes Přerov do Břeclavi 101 km. Když vlakem je to, po skoro přímce, 100 km jen z Přerova do Břeclavi a do Olomouce je to dalších 25 km.

Jirka

Np. Klidně se mohla dokončit jen 1/2 a zbytek až s úsekem kolem Napajedel. To samé ten úsek u Bzence, který nemá pokračování.
Jinak je legrační, když někdo kritizuje rychlost výstavby dálnic. V současnosti se staví úseky na D3, D4, D6, D7, D11, D35, D48, D55 a x silnic vč. 4pruhů. Těžko se může stavět nějaká dálnice najednou, protože pak by se nestavěly jiné. Na D55 se staví či začíná 5 úseků, což je velmi dobré.

666

Vzhledem k tomu, že s výstavbou začali v roce 1939, tak rychlost nic moc.

Pája

To je to. Pokud by článek pojednával o otevření po rekonstrukci a modernizaci, bylo by to OK. Ale takhle?

Ivo Havlíček

Výstavba D55 v regionu JV Moravy ve faktech: stavba č. 5504 – SV obchvat Otrokovic – délka 3,03 km, výstavba probíhala od 02-2002 do 10-2006 (4 roky a 8 měsíců, resp. 1 km dálnice se stavěl více než 1,5 roku) – nejpomaleji stavěná dálnice v ČR (nepočítám v to další slibovanou dálnici v tomto regionu – D49, jejíž výstavba se zasekla před více než 10 roky), stavba č. 5505 – JV obchvat Otrokovic – délka 3,14 km, výstavba probíhá od 10-2018 do 10-2021? (3 roky, resp. 1 km dálnice se staví cca 1 rok). Současná intenzita dopravy mezi I/49 a… Číst vice »

Jiří Kocurek

Blbé jsou především ty několikaleté prostoje. Když investor nedodá stavební povolení, tak se nestaví.

Nyvlt

D49 k „průmyslové zóně Holešov“ může i s křečkama zase klidně dál spát, když už tak činí přes 10 let za nezájmu kraje i z hluboké minulosti. Raději pospojovat fragmenty na D55 a pak teprve ty ostatní.

Pavel Skládaný

Mám slzy v očích, na tuto stavbu jsme v roce 2013 dělali bezpečnostní audit a těšili se, že bude brzy zprovozněná. Trpělivost přináší růže – dočkali jsme se!

Pája

Radši bych to otevření viděl potichu v noci. Patřil jsem mezi ty, kteří se v roce 2004 proplétal někdy i na kole zúžením pod stavbou nadjezdu (cyklostezka do Zlína byla sice slíbená už od roku 1991, ale… 😆) a v roce 2006 byl nemile překvapen tím, že stavba dočasně nepokračuje. Dluh na budování dopravní infrastruktury je na Moravě opravdu obrovský.

666

Velký krok pro člověka, malý skok pro lidstvo….:-)

Ales K.

Konecne, aspon neco! 🙂

Roiman4

Nemohli to udělat v nejvíc blbější hodinu než v 13h… To bude takový masakr zavření té I/55, že se na to “těšíme” celou dobu, kdy oznámili ten čas…

Lukas

Ale vrchnost bude mít malou slavnost.