U Národního muzea vznikne kusá tramvajová kolej a trojúhelník
Úpravy okolí Národního muzea. Autor: IPR Praha
S blížícím se dokončením rekonstrukce Národního muzeu se začíná rýsovat i podoba jeho okolí. Největší změnou projde prostor mezi starou
Jen aby to nakonec nedopadlo jako s kusou kolejí (pozůstatkem původní tratě) v Opletalově. Praha 1 už má léta stejné vedení se stejně odmítavým postojem ke všemu tohoto druhu. Snad jednou…
Jak slysim IPR, vzdy me to rozcili, proc stale prosazuje upraveny ZAKOS z 60 let, … Ci zajmy sleduje? Proc stat a mesto nechce respektovat evropskou smernici o ochrane obyvatel pred hlukem a smogem? Co se tyce upravy toho mista, tak souhlas, to misto to potrebuje a je ostudou mesta. Take nevim proc se Praha 1 brani navratu tramvaji na Vaclavske nam., jak vyrazne by to pomohlo mestske doprave. Skoda jen, ze se neuvazuje o navratu tramvaji take k Detske nemocnici na Karlove a omezeni dopravy v danem miste, tam prechazet pres ulici je o zivot a musite jit prakticky… Číst vice »
Myslím, že IPR v tom tomto případě musí brát v potaz také politický postoj rady města…
Já bych tam tu dálnici tunelem nekonzervoval. To už radši ten městský okruh, i když osobně mám o jeho přínosech pochyby – s každým novým úsekem aut ve městě přibývá. A copak ze ZAKOS prosazuje IPR?