U Mladé Boleslavi se srazila regionova s nákladním vlakem, tři zranění

Srážka osobního vlaku s nákladním v Bezděčíně. Foto: České dráhySrážka osobního vlaku s nákladním v Bezděčíně. Foto: České dráhy

Pravděpodobnou příčinou je chyba strojvedoucího osobního vlaku.

127 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ian

Přijde mi to jako dost podivné. Vlak OS, který měl jet v nějaký čas, se dostane do kolize s nějakým podřadným nákladem pro škodovku, to je samo o sobě dosti prapodivné a to že ten křáp měl potíže s brzdami, tak to neměli pouštět z DPOV dokud se na závadu nepřijde.

honza

Informace pro ty spekulanty, co hned vidí za vyníka vždy strojvedoucího, v tomto případě strojvedoucí (ženu). Ta strojvůdkyně je jedna z nejvíce svědomitých fírů a hodně poctivá. Navíc má za sebou kariéru na MHD tramvajích a i jako řidička MKD. To jen malá vsuvka. Tahle Regina měla již delší dobu nestandardní chování brzdy, ale občas, ne vždy. Nepodařilo se však údajně závadu nalézt v dílnách, což je logické, když to dělalo občas, za to dílna nemůže. Navíc na místě MU pak vyšetřovatelé vyzkoušeli brzdění a zabrzdil pouze řídící vůz, motorák vůbec. Po dalšich pokusech navíc nešlo ani naplnit hlavní potrubí.… Číst vice »

Honzak K

Uz to tady psalo vice lidi. Toto diskuzni forum je prohlidka lobotomu. Bohuzel a pro mne dost zarazejici je , ze majitel webu tim ze provozuje nekontrolovanou chatovaci platformu vytvari neskutecne demagogie a siri nepravdy. V podstate kdokoliv si sem muze napsat cokoliv. Sice mame demokracii ale tohle s demokracii nema nic spolecnyho. Tohle je prohlidka lzi.

Martin 13

Vynika?to je co?nebo kdo?

vasek.beroun

Kdo že vyniká?

honza

Jsem v afektu si spletl i a y. Omlouvam se.

Martin

Tedy za to mohou ČD, že do provozu dávají soupravu, která nebrzdí?

Jerys

Umíš číst?

Martin

Pravě, že ano….a když jsem četl příspěvek od „Honza“ tak jsem skoro nevěřil svým očím….proto se ptám, jestli to myslí vážně?

Jerys

Když občas blbě brzdila a nepřišlo se na závadu.. je to na odstavení z provozu?

Martin

Pokud to její provozovatel žene až do takového extrému, že cestujicího ani na vlastní nebezpečí po havárii nenechá vystoupit, tak bych řekl, že určitě je…..pak by si leckterý zlý jazyk mohl říci, že na jedné straně se to přehání a na druhé straně na to úplně s.re….. a co myslíte vy? Odsoudí soud revizního technika, když se bude hájit tím, že „to probíjelo jenom někdy… proudový chránič vypadl taky občas jen někdy, my to hledali, ale na nic nepřišli….nemůžu za to, že to tu bábu zabilo…..“

Martin

Naprostý souhlas, že viníka určí až DI.
Ale podívejte se na to z druhé strany, z pozice cestujícího. Přijde Vám normální provozovat s cestujícími drážní vozidlo, které, jak píšete „občas“ má nestandardní chování brzd? Ono se to ví, ale čeká , až se něco stane? Co kdyby to jelo dolů z Lomnice, to budeme hledat někde pod náspem?
Bohužel, pro provozovatele je vždy lepší za viníka určit jednotlivce, než přiznat chybu systému.
Neodpovídejte mi, je to spíše k zamyšlení.

fíra Standa

Opět zbytečná nehoda. Když osoba řídíci dopravu ví, že se kvůli křižování bude mimořádně stát tak v rámci snížení rizik je obsolůtně žádoucí informovat fíru. Jasně nemá to v povinnostech (bude výpravčí řvát ) ale je jeho povinností pracovat tak, aby aktivně vstupoval do řízení sledu vlaků a aktivně snižoval potencionální rizika.
Jestli se dnes práce výpravčího / dispečera omezila pouze na stavění vlakových cest tak by měla být tato pracovní pozice přejmenována na “operátor návěstních světel” Samozřejmě adekvátně by jim měla být tímpádem ponížena i mzda.

Tomáš Záruba

Pardon, ale tvoje fakt nesmysl.

Martin

Souhlasím , že je to zbytečná nahoda. Tím souhlas ale končí. Když vjíždím na výstrahu a vedle vidím stát ten náklad, nabízí se myšlenka “ on mi to už asi staví“ a tady je ten problém určitá pohodlnost ( zastavit a znova to často zbytečně rozjíždět) oproti bezpečnosti. A ta má být vždy na prvním místě. To myslím obecně. Podobně jako diskuze o Poříčanech, pokud si nejsem jistý tak prostě jedu pomalu, za hromadu šrotu , či zranění tohle “ hrdinství“ fakt nestojí. A po tomto ději není klávesa „new game“ Je rok 2023 nikdo vám už zkříženejma rukama křižování… Číst vice »

Vid

Já taky nepotřebuji, aby mi někdo volal. Tady muselo být strojvůdkyni jasné, že se bude križovat, když po vedlejší koleji jede vlak. Stačí začít trochu později brzdit a neštěstí je na světě. Ty nekovove špalky blbě brzdí. Nebo je možná i závada na vozidle, takže bych počkal na zprávu DI.
Ale jinak mě opakovaně štve, jak často jsou osobní vlaky zpoždovány kvůli nákladním vlakům. Jízdní doby ostré, obraty několikaminutové. To si v této době nejsou schopni zaměstnanci SŽ spočítat, jestli to vyjde? Já někde protáhnu jízdní dobu o minutu a hned někdo otravuje, co tam má napsat.

Karel V.

Cargo dopravci chtějí taky žrát🙂

Vid

Zrovna na této trati se mi nezdá osobni doprava tak hustá, že by bylo nutné dělat křižování na krev, že osobní vlak musí čekat na vjezd nákladního vlaku. Takže spíš by se měly osoby řídící drážní dopravu soustředit na to, aby k těmto situacím nedocházelo, než telefonovat na všechny strany. Tím neomlouvám chybu strojvůdkyně ČD. Ale dost mě nasere, když se snažím krátit zpoždění a pak někde odstojím klidně jen minutu, protože čekám na nákladní vlak.

Honzak K

Naprosty souhlas. To jak k problematice rizeni provozu pristupuje SZ je ukazka jak se to nema delat. Nulova snaha eliminovat chyby, eliminovat riziko. Vzdyt fira ma oci ! Vzdyt ma 13 hodin cumet ven preci !

Jerys

U nás většinou výpravčí volá..budeš křižovat.

Indijanek

Já tedy nevím, školy nemám, ale z fotek to na mě dělá dojem, že ta Regionova musel podle nákladního vlaku jet poměrně dlouho, jak to, že to že to nevedlo k minimálně zvýšení pozornosti fíry?

roman

Protože železnice není silnice. Sledujete návěstí před sebou.

Leinad

Jedna věc je „závod“ na odjezdu z vetšího nádraží. (Z Prahlavního jede současně osobák na Beroun a Benešov) , prostřední rourou express na Benešov a něco přijíždí – to strojvedoucí holt věří výpravčímu(zabezpečovačce).
Jiná věc je prostá výhybna na jednokolejce, kde prostě volno pro dva vlaky může trknout i fíru.

roman

Jestli tam je skupinové návěstidlo tak má opravdu někdo problém.

Martin 13

Blbost

Betliar

V tomto případě je to opravdu nejspíš chyba strojvůdkyně Os ČD. Bohužel.
Nicméně lze otevřít debatu o tom, že pokud HV nemá přenos kodu VZ a pokud má zastavit ve výhybně, stanici, kde má průjezd, zdali nemá výpravčí SŽ mít v povinnostech kontaktovat strojvedoucího a sdělit mu instrukce. Viz Milavče a jiné další.

Jan Novotný

Dříve výpravčí ukázal, že bude křižovat a fíra to pochopil. V době DOZ to bohužel nejde, člověk sedí zpravidla úplně někde jinde. A volat každému „pilotovi“, že bude křižovat s nexákem, to fakt nejde… Ten člověk na DOZ řídí úsek několika kilometrů zpravidla sám a není v jeho silách každému volat. Zřídit dalšího člověka jen na „volání“ nemá ekonomicky smysl.

Betliar

Prosím znovu přečíst co píšu. Pokud zde nechápete psaný text, pak se nedivme, že se děje to, co se děje.
Vím co je DOZ a volalo by se jen při odchylce od GVD, tzn. zastavit Os tam, kde stát NEMÁ.

Pavel Skládaný

Já si naopak myslím, že zřídit dalšího člověka „na volání“ (něco jako příjemná telefonní operátorka zvyšující informovanost tudíž bezpečnost, ale i psychickou pohodu strojvedoucích) může být zajímavá myšlenka. Přinejmenším těch odjezdů „proti stůj“ je velké množství, jde v této kategorii o nejčastější typ MU.

Betliar

Netřeba zřizovat telefonistu. Dříve komunikace byla běžná, dnes SŽ nevyleze ani z dopravy a pak zde máme příhody viz Mlýny, kde výpravčí zavřel auto v přejezdu a pustil do něj náklad. Přitom přejezd ve stanici, stačilo vylézt z té zaprděné kanceláře.
Takže i zde nevidím problém, podat info, že se bude ve výhybně křižovat, tak ať fířice zvolní tempo…

Jarda

Tak rovnou zrušíme návěstidla ne?

Stráťa

Není 1923 ale 2023 tak přestaňte navrhovat „řešení“ odpovídající době před sto lety. Telefon není řešení, prostě to bude chtít minimálně zabezpečovač.

Betliar

Tak Os nezastavujme tam, kde stát nemá….

Blahoš

Možná by bylo fajn občas se mrknout, co je na klacku. Já vím, anachronismus.

Stráťa

To už se nevracíme do 20. ale spíš do 19. století… Nebude nejlepší ty vlaky zrušit a jezdit na koni?

Martin 13

Tak snad jezdíme podle návěstidel ne?

Pavel Skládaný

Díky, skvělá myšlenka, kterou jsem si netroufnul vyslovit. Např. v SRN už mají zabezpečovač těch skoro sto let dodnes se úspěšně rozvíjí.

Jiří Kocurek

Dneska už ho němci nahrazují digitálním ETCS.

Pavel Skládaný

To je zajímavé, nedávno jsme s nimi jednali a nic takového neříkali.

Jiří Kocurek

Už v roce 2018 měli ETCS v provozu.

Rese16

Ano technické řešení PZB existuje skoro 100 let. To ale neříká nic o jeho faktickém uplatnění v provozu. Jsou tratě, které dostali PZB až po roce 2010!

Pavel Skládaný

Jistě, to je pravda. V SRN se rozjela velká vlna instalací po tragické nehodě Hördorf v roce 2014, Rakousko instalovalo více než 1000 bodů ještě v roce 2022 (po nehodě EC 216 v Niklasdorfu). Doplněné moderními funkcionalitami je to solidní zabezpečovač. Myslím, že i u nás by na tratích, kde není reálné zavést ETCS, mohl dělat efektivní službu.

karek

Kdyby mi při každém křižování nebo předjíždění někdo volal, tak bych ho poslal někam. Stačí čumět na návěstidla. Přenos kódu není důležitý, snad není tak složité si zapamatovat jednu věc. A pokud to někdo nedovede, očekává na dalším návěstidle stůj.

Leinad

Já si myslím, že volat kvůli neplánovaným pobytům je fér.
V GVD odjezd/průjezd Pořínan 19:00, výpravčí vidí že bude 19:05. Tak zavolá fírovi „z Pořínan ti postavím 19:05, flákej se výběhem ať se nemusíš rozjíždět, jestli zastavíš předjedu tě sledem osobky“ A fíra na to odpoví „chci na hajzl, just zastavím“.
Pokud by se to bralo vážně a byla by snaha nezastavit když se dá jet pomalu, tak by se méně přenášelo zpoždění.

Ferda

Tohle ty lemplové nikdy dělat nebudou. Páč nechápou význam slov ŘÍDIT, KOORDINOVAT A ORGANIZOVAT drážní dopravu! To ,že to je to jejich hlavní povinnost plynoucí z povahy profese dlouhodobě ignoruji !!!

Radek Novotný

Dopravce by si měl nejdříve proškolit strojvedoucí z předpisů a říct jim, že na výstrahu se brzdí tak, aby vlak bezpečně zastavil před dalším návěstidlem. Dále zajistit vhodné podmínky na nocležnách a řádný odpočinek. A pokud se sami na stanovišti bojí, ať jezdí třeba ve dvou 😉

Blahoš

Konečně normální názor.

Bohumil

Na místě jsem byl po srážce nás průvodci nepustil ani ven z vlaku a řekl cituji “když vybouchneme tak vybouchneme ale ven vás nepustím protože kdyby jste se venku zranili tak to jde za mnou”
České dráhy žádný autobus nezařídily autobus přistavily hasiči
sanitkou odjížděly pouze 2 paní včetně strojvedoucí pani byla zřejmě jen v šoku (nechci urazit všichni jsme byli v šoku) a pani strojvedoucí si prý už stěžovala na to že vlak špatně brzdí již dříve ale to se bude ještě vyšetřovat. Ještě chci poděkovat hasičům,záchranářům s policii

Ares

Držet vás tam nemůže.

Jan Sova

Já myslel, že nouzové brzdění u Reginy (výběh z pomalé rychlosti) je účinné za každých okolností.

qěcy

Alibismus. V takovéto mimořádné situaci lze zajistit organizovaný bezpečný výstup a odchod cestujících. Když se na to průvodčí vysere a nechá tm cestující například uhořet, tak bude průvodčí odsouzen. Pokud se na to vysere a nechá je jen vylézat do kolejí a tam je třeba něco přejede, tak za to bu de také potrestán. Dopravce i z části i SŽ mají odpovědnost za cestující,vtak se o jejich bezpečnost musejí postarat. Že to alibisticky nechávají výhradně hasičům, je ubožárna. Jednou se jim to vymstí.

Jiří Kocurek

Zrovna tady už přejetí nehrozilo, všecko stálo. Výstup na vlastní nebezpečí, kdo chce jít, běžte ale nechoďte do kolejí!

Osobně … jsem takhle jedou vystoupil, seběhl z náspu a šel na šalinu. Bylo to už před léty a průvodčí nám jenom řekla, na kterou stranu a proč ne vlevo po směru jízdy: Ne na protisměrnou kolej, jeden sebevrah stačí.

Martin

Je to totálně postavené na hlavu…. podobně jsme s regionovou čekali dvě hodiny před mirně nakloněným stromem na kraji lesa…projet to strojvedoucí nechtěl, „couvnout“ kus zpátky taky ne… ale to, že jsme stáli ve vichřici vedle dalších stromů, které se ohýbaly a mohly na nás klidně spadnout, to mu nevadilo….. nakonec, když dojeli hasiči, stejně couvnul….. tohle byl ještě relativní klid, ale pokud by mě po vlakové nehodě, ještě v šoku chtěl někdo držet násilím v tom havarovaném vlaku a ještě se takto rouhal, že mu nevadí, když vybouchneme, tak bych tomu do té doby nezraněnému modrému blb.ovi nějaké zranění… Číst vice »

Petr

Tak snad nouzovy otevirani dveri a odchazim, ne?

Petr Herbrik

Jó alibismus je motto dnešní doby, jednou historie o této době bude psát jako o době alibistické. Je mi jedno, když zemřou tisíce lidí třeba i s mou matkou, když za to nebudu moct, ale běda, kdyby někdo utrpěl odřeninu a mě za to hnali k zodpovědnosti.

Jiří Kocurek

Paní průvodčí by měl někdo vysvětlit, že záchrana života – útěk od nebezpečí, tedy krajní nouze – je nadřazena předpisům.
Předpisářovi by měl nekdo v y t m a v i t …

Dudr.

„České dráhy žádný autobus nezařídily autobus přistavily hasiči“.

Nelžete když o situaci nevíte vše. České Dráhy naopak zajistily autobysy čtyři (které následovně zajišťovaly NAD) a to poměrně rychle. Jeden byl nabídnut na evakuaci, ale autobus hasičů tam byl dřív, tak evakuaci po domluvě obstaral.

Zdenda

Kvalita strojvedoucích českých drah jde dolů

Václav

Zatímco u jiných dopravců je to výkladní skříň kvality, že? Třeba těch, co absolvovali výcvik u Retroloku, a zároveň řídili letadlo…
Nebo bude možná lepší, když přestanete paušalizovat, vy odborníku…

Jan z Rokycan

Víte, když pan Sůra napíše ,že to byla pravděpodobně chyba strojvedoucího,tak to ještě neznamená že tomu tak opravdu bylo.

Fsp

Samozřejmě. Je to chyba systému!

Pavel Skládaný

Podle Švédů je každá nehoda „selhání systému“.

Lexalex

Víš co Zděndo, táhni do zadele.

Juraj

Joo? Protože vzhledem k nárůstu dopravního výkonu za uplynulá desetiletí nehodovost klesá, tak patrně je ta hypotéza špatně.

Roman

Paní strojvedoucí jsem ten den střídal, regionovu 194 jsem si od ní vzal, otočil s ní jednou poříčany a zase jsem byl paní vystřídán, je to hrozně skvělá kolegině a nesmírně šikovná, opravdu nechápu proč ji bez žádného důkazu takhle lynčujete. Neříkám že to nemohla být její chyba, ale rád bych si počkal na závěr od DI.

Zlámalík

To snad ten vlak musel vidět, když do něj najel zboku v půlce… Regionova snad nebrzdí 600 metrů… Nbo si myslel, že je na dvoukolejce? No nic, stane se, ještě že to nedopadlo hůř.

gwann

To se povedlo. Zajimalo by mne, zda se zastavil az o vagony nebo brzdil predem. A o kolik predem.

Jen je zajimave, ze tady, narozdil od prejezdu, zadny mamlas nezacal vykladat, jak urcite navestidlo nefungovalo.

Leinad

V Moravanech to vykládal dokonce mamlas výpravčí. A podle závěrů DI to byla pravda, Lv měl volno, protože rozjíždějící se osobák byl odizolovaný

oce

Protože na dráze se o poruše návěstidla dozvíte ze záznamového zařízení vy mamlase..

gwann

Tím jsem chtěl poukázat na vyšší vyspelost alespoň části fyru před tocvolanty. A jejich podporovaného rovněž.

qěcy

O poruše výstražníku často už rovněž.

Jarda

nehoda dnes po 16 hodině a uvolnění až následující DEN v 6? To tam budou pořádat ještě párty nebo co jim tak trvá? :O

Patrik

Ano, příjezd nehodovych pomocných prostředků a nakolejeni vlaku nějakou dobu trvá… Nehledě na to, že nejdříve musí proběhnout vyšetřování

adamgolias

nemají náhodou drážní hasiči sídlo až v havlbrodě? bývali v kolíně , ale tam to je zrušeno

J-et

Nejbližší drážní hasiči mají sídlo v Nymburce.

Fsp

je na to předpis!

David

Hmm, projete stůj… škoda, že to není nezastavení na nezabezpečenem přejezdu či zaparkování tak, že zasahuje do jízdy tramvajím – by tu jinak tomu člověku místní přáli trest smrti.

Jiří Kocurek

„se může stát, že přehledne stůj, zvlášť když svítí do zad sluníčko“

JJ, nesmí ta červená být na výstražníku: doživotně sebrat papíry za úmyslné přehlédnutí. 😛

Jirka

Tam ale tou dobou svítí z boku, buď z leva nebo z prava, záleží jakým směrem jede.

Martin 13

Stůj, možná,ale vlak co jede proti mně?nebo vedle mne?

MilanSima

„Se může stát, že prehledne stůj…“

Tak ta navest stůj je snad něčím předvěstena. Takže pokud ten vlak vjíždel na výstrahu tak jen tak to asi nepřehledne.

Leinad

Trochu rozdíl – přehlédnutí vlaku který jede <=60 a troubí, to se může stát omylem.
Zaparkovat v průjezdém profilu a odejít, to pokud není úmysl tak většinou minimálně ignorace. Je totiž potřeba většinou zaparkovat na zákazu. Zaparkovat jinak než se má (rovnoběžně koly těsně u obrubníku). Nezkontrolovat si to (někdo když parkuje na hranici nebo proti předpisům, tak se ještě podívá zvenku).

Kakos

Další regionova na odpis… s čím se bude jezdit? Snad to zachrání příchod „lišek“, čímž se snad nějaké 814 uvolní.

David

Autobus s klimatizací a třeba i detekcí překážek a brzděním?

Jelen

Nahrazovat vlaky autobusem na trati Nymburk – Mladá Boleslav? To byl vtip, předpokládám.

platamond

Opravdu si myslíte, že aktuálně je na této trati osobní doprava zásadní. V podstatě funguje jen pro Všejany a Čachovice, ostatní místa řeší autobus tak dobře, že generují jednotky kusů/den. Navíc po zdražení PID je osobní vlak (37 min) dražší než rychlík (28 min) = potřebujete formálně o jedno pásmo více. Je ale pravda, že jen 2 trati do MB mají nějaký význam pro osobní dopravu, a to tato a 064, kde ovšem po bouřlivé integraci lidé také ubývají ve prospěch busů.

Josef J.

Při náhradních dopravách je znát ten rozdíl v jízdních dobách – i mezi nezastavující autobus oproti zastávkovému vlaku.

Jelen

Není absolutně nic, co by jakkoli nasvědčovalo, že by osobní doprava na této trati neměla fungovat. Pro spojení těchto dvou měst je to nejrychlejší a nejspolehlivější linka (rychlíky nejedou v MB na město, narozdíl od osobáků) a i obce u MB vlaky využívají.

David

Tak kupodivu všechny ty lidi z toho vlaku dali pak do jednoho krátkého autobusu…

Jelen

Když budeme používat tuto logiku, že pokud se cestující z jednoho náhodného vlaku vejdou do autobusu, tak je nutné osobní dopravu na té trati zrušit úplně, tak pak můžeme zavřít skoro všechno. To ani osobáky mezi Karlštejnem a Berounem nevozí víc lidí, než by jeden autobus pobral.
Asi kravina, že?

Anonym ze severu

Vymění se motorový vůz a jede se dál? Pár jich je k dispozici (z nehod v Perninku a ve Stráži nad Nisou).

Honnzok

Na ten děravej laminát a ohnutý dveře není potřeba měnit celej motor, tohle si spraví možná i depo samo…

Ivan_pha

Přijde mi to divné, úsek je přehledný. Chápu, že se může stát, že přehledne stůj, zvlášť když svítí do zad sluníčko, ale že si nevšiml nákladního vlaku proti?

stapor72

Možná chtěl na poslední chvíli strhnout volant doprava, ale ouha, on tam nebyl 🙂

Jiří Kocurek

Celý život jezdil s Bobinou, tam volant byl a teď tohle…
https://www.atlaslokomotiv.net/katalog/121/stanoviste.jpg

zvykacka

a k cemu tam byl ten volant prosim?

Jan Neruda

Kvůli otáčení na točně v depu

Pája

😆😆😆

Leinad

STFW – kontrolér.
Byl i v podobně starých tramvajích. A AndyCZ má někde video s Bobinou, kde je na ovládání kontroleru fakt volant z auta.

Pavel Skládaný

Ano, na sergejích byl dokonce sovětský volant z Moskviče.

Kámo

Nejen na bobinách … 😉

Jerys

Ve vlaku žádný volant není.

Chleba Nakup

Volant tam je. Od aut se proto vlak liší hlavně tím, že kola nemají ventilky.

stapor72

Jerys být vámi, vyjadřují se pouze k jednodušším problémům 😉😆

Honnzok

Ale Jerys má možná pravdu…. On tam fakt volant není… Odborně je to totiž kontrolér a tvar může mít ledasjaký… kruhový, vysečový, pákový….

stapor72

Máte pocit, že zde na tomto serveru je někdo, kdo si opravdu myslí, že má vlak volant ? Vy a Jerys byste měli jít na kurz „nadsázky a ironie“. Jerys reagoval na můj ironický komentář „o stržení volantu doprava“, kdy vůbec nepochopil, jakožto dalších 35 mínuskářů, že se jedná o nadsázku. A vy jste to ještě potvrdil. Vidím že, smysl pro humor, je pro vás neznámý pojem.

Karel

V lokomotivách bývá volant docela často.

Pavel Skládaný

Ale ano, jde doslova o „volant jízdního kontroléru“.

Tomáš Záruba

Fakt jo? Nejste náhodou ze stejně instituce jako CiP…? 🙂 Zkuste pohledat pojem “řídicí kontrolér”.

Peter

Prasky nebo chlast?

Jan Hašek

Dávno se to tady mělo zdvojkolejnit… Udělaly se sice výhybny, ale za pár let se to bude zase předělávat, protože se bude stavět trať Milovice – Boleslav…

Jiří Kocurek

Tak by se čekalo 5, 10, 15 … 20? let navíc. Je dobře, že to neodložili, fakt to bylo potřeba.

gwann

Ale kdyz tech vyhyben udelate postupne hodne a nahusto, tak to vlastne mimochodem zdvojkolejnite

Jiří Kocurek

Dřív by se to stát nemohlo! Dřív tam nebyla výhybna.

Brzké uzdravení všem zraněným.

svojsin

Co to melete?

vasek.beroun

Takovéto komentáře, jako je ten váš, by měly být samosmazné.

libor

nemáte pravdu, může ze to skutečnost, že prezident již není Zeman 😉

Kamui

Může za to Kalousek.

glosátor

Jak je to tedy doopravdy s těmi zraněními – došlo k nim nebo ne?

Martin

V Regionově to kolikrát tak skáče, cuká, hází, skřípe, řve, že si toho cestující možná v první chvíli ani nevšimli

Pavouk

Na iDnes a na Novinkách pro jistotu píší rovnou o třech zraněných.

Mluvčí záchranné služby Monika Nováková sdělila, že záchranáři na místě ošetřili tři lidi s lehčími zraněními. „Pacienti byli po ošetření převezeni do nemocnice v Mladé Boleslavi,“ upřesnila.
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/nehoda-srazka-vlaky-osobni-nakladni-nymburk-boleslav-bezdecin-vyhybna.A230914_172739_praha-zpravy_epkbn

Michal

Ono se to postupně měnilo. Nejprve se zjistilo, že zraněná je jedna cestující v zadním vozu, pak se zjitilo, že i strojvedoucí. Záchranáři pak i řešili jestli nejsou nějací lidé v šoku a později jeden pán už venku řešil tlak na hrudníku, tak jej záchranáři vzali také. Takže finální stav ošetřených osob nebyl hned.