lot
Infrastruktura Silnice Stavebnictví

U Litoměřic končí dlouhá oprava dálnice D8

Dálnice D8. Foto: Ministerstvo dopravy
Dálnice D8, ilustrační. Autor: Ministerstvo dopravy
Po rok a půl trvajících omezení přichází pro řidiče na D8 trocha úlevy.

Řidiči využívající dálnici D8 mezi Prahou a Ústím nad Labem se po roce a půl dočkají úlevy v podobě odstranění dopravních omezení u Litoměřic. „Od úterý 25. srpna bude již doprava vedena ve dvou jízdních pruzích v obou směrech,“ oznámilo Ředitelství silnic a dálnic s tím, že omezení končí oproti plánům se čtrnáctidenním předstihem.

Práce v hodnotě přes 300 milionů korun probíhají (se zimní přestávkou) už od dubna loňského roku a týkají se úseku mezi kilometry 37 a 48 a oblasti mimoúrovňových křižovatek Doksany a Lukavec. Nyní se chýlí ke konci, ještě do 4. září ale budou probíhat dokončovací úpravy.

Ředitelství silnic a dálnic se snaží dálnici D8 kultivovat od roku 2013, kdy opravilo sedm kilometrů mezi 11. a 18. kilometrem v levém pásu (ve směru na Ústí). Na příští rok jsou v plánu opravy mezi 5. a 12. kilometrem včetně exitu Úžice v obou jízdních pásech.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Erik

Tady mel od pocatku byt tunel.. vsichni na to upozornovali. Smutny pribeh cr..

Slosor

Já jsem rád, že není dlouhý tunel. Snížená rychlost na 80 km/h. Časté údržby. Třeba 5 km tunel Branisko na Slovensku byl loni v údržbě dohromady 15 dní.

Jiří Kocurek

Mezi exitem 45 a 45, tedy od Lovosic ku Praze? Opravdu?

Jiří Kocurek

Oprava: exitem 45 a 35

Joker

Jak může končit u Litoměřic? Když Litoměřice jsou od dálnice docela daleko 😂 🤷🏼‍♂️

Gejza

Nemůžu si pomoct, ale mě tyto opravy připadají poněkud velkorysé. Aktuálně dokončovaný úsek „slaví“ cca 20 let v provozu a rozhodně mi nepřišlo, že by měl špatný povrch, nebo svodidla. Tuším, že v bohatších zemích jsou takové opravy standardní, ale v našich podmínkách možná jen suplují nepřipravenost novostaveb. Mnohem raději bych ty opravy viděl na silnicích II. třídy, nebo místních sběrných a páteřních komunikacích ve městech, kde je stav nesrovnatelně horší. O silnicích III. třídy a ostatních místních komunikacích nemluvě…

Ondra

Tak ono někdy se děla rekonstrukce dříve než se začne rozpadat i spodní část dálnice, podloží.

XYZ

Během opravy přeložili D8 na pravý břeh Labe k Litoměřicím a na fotce jsou nové tunely pod Radobýlem. Byly docela levné, jen asi 100 miliard Kč, protože se částečně využily původní nacistickou infrastrukturu, kterou je tento terén proslulý.

Honza

Pravdou je, že je to velmi zhruba mezi sjezdy na Lovosice a sjezdem na Litoměřice. Čili autor mám vlastně pravdu.

Hajnej

No hlavně by tam nemuselo být ilustrační foto od tunelu – dává totiž podprahovou informaci „už se to v tom Středohoří zase pokazilo“…

Martin V.

Raději mám článek zcela bez obrázku než se zavádějící ilustrační fotografií (což je i tento případ).

Be He

Bylo by fajn, kdyby autor opravil název článku, namísto Litoměřic by tam samozřejmě měly být Lovosice. Nemáme zas tak rozsáhlou síť dálnic, aby ji autor nemohl znát skoro nazpaměť….

David

U Litoměřic?

Ten_z_Bíliny

Je to úsek mezi Litoměřicemi a Louny 🤷‍♂️

Honza

Louny????

jozka

No proste ten na severozapad od Vlasimi…

Jiří Šrámek

Asi tři cenťáky pod Berlínem. Na globusu.

Honza

Vlašimi???

Frantisek

Vtípky. 🙂