Řidiči využívající dálnici D8 mezi Prahou a Ústím nad Labem se po roce a půl dočkají úlevy v podobě odstranění dopravních omezení u Litoměřic. „Od úterý 25. srpna bude již doprava vedena ve dvou jízdních pruzích v obou směrech,“ oznámilo Ředitelství silnic a dálnic s tím, že omezení končí oproti plánům se čtrnáctidenním předstihem.
Práce v hodnotě přes 300 milionů korun probíhají (se zimní přestávkou) už od dubna loňského roku a týkají se úseku mezi kilometry 37 a 48 a oblasti mimoúrovňových křižovatek Doksany a Lukavec. Nyní se chýlí ke konci, ještě do 4. září ale budou probíhat dokončovací úpravy.
Ředitelství silnic a dálnic se snaží dálnici D8 kultivovat od roku 2013, kdy opravilo sedm kilometrů mezi 11. a 18. kilometrem v levém pásu (ve směru na Ústí). Na příští rok jsou v plánu opravy mezi 5. a 12. kilometrem včetně exitu Úžice v obou jízdních pásech.
Oprava dálnice D8 v km 37 až 48 bude ukončena s dvoutýdenním předstihem. Od úterý 25. 8. bude již doprava vedena ve dvou jízdních pruzích v obou směrech. Následovat budou dokončovací práce, aby nejpozději v pátek 4. 9. byla dálnice již zcela bez omezení. pic.twitter.com/ooh3RDBx6I
— ŘSD (@RSD_oficialni) August 24, 2020
Tady mel od pocatku byt tunel.. vsichni na to upozornovali. Smutny pribeh cr..
Já jsem rád, že není dlouhý tunel. Snížená rychlost na 80 km/h. Časté údržby. Třeba 5 km tunel Branisko na Slovensku byl loni v údržbě dohromady 15 dní.
Mezi exitem 45 a 45, tedy od Lovosic ku Praze? Opravdu?
Oprava: exitem 45 a 35
Jak může končit u Litoměřic? Když Litoměřice jsou od dálnice docela daleko 😂 🤷🏼♂️
Nemůžu si pomoct, ale mě tyto opravy připadají poněkud velkorysé. Aktuálně dokončovaný úsek „slaví“ cca 20 let v provozu a rozhodně mi nepřišlo, že by měl špatný povrch, nebo svodidla. Tuším, že v bohatších zemích jsou takové opravy standardní, ale v našich podmínkách možná jen suplují nepřipravenost novostaveb. Mnohem raději bych ty opravy viděl na silnicích II. třídy, nebo místních sběrných a páteřních komunikacích ve městech, kde je stav nesrovnatelně horší. O silnicích III. třídy a ostatních místních komunikacích nemluvě…
Tak ono někdy se děla rekonstrukce dříve než se začne rozpadat i spodní část dálnice, podloží.
Během opravy přeložili D8 na pravý břeh Labe k Litoměřicím a na fotce jsou nové tunely pod Radobýlem. Byly docela levné, jen asi 100 miliard Kč, protože se částečně využily původní nacistickou infrastrukturu, kterou je tento terén proslulý.
Pravdou je, že je to velmi zhruba mezi sjezdy na Lovosice a sjezdem na Litoměřice. Čili autor mám vlastně pravdu.
No hlavně by tam nemuselo být ilustrační foto od tunelu – dává totiž podprahovou informaci „už se to v tom Středohoří zase pokazilo“…
Raději mám článek zcela bez obrázku než se zavádějící ilustrační fotografií (což je i tento případ).
Bylo by fajn, kdyby autor opravil název článku, namísto Litoměřic by tam samozřejmě měly být Lovosice. Nemáme zas tak rozsáhlou síť dálnic, aby ji autor nemohl znát skoro nazpaměť….
U Litoměřic?
Je to úsek mezi Litoměřicemi a Louny 🤷♂️
Louny????
No proste ten na severozapad od Vlasimi…
Asi tři cenťáky pod Berlínem. Na globusu.
Vlašimi???
Vtípky. 🙂