U Berouna se bude na kolejích pracovat pouze v noci, přijede unikátní podbíječka
Mechanizace na opravy kolejí firmy Swietelsky. Pramen: Swietelsky Rail CZ
Třetí koridor čeká oprava. Na noční práce nasadí stavební firma speciální stroje.
Dostali jsme informaci, že jsme objevili nový světadíl, prý Ameriku.
A ted si nekdo vsimne, ze jde pracovat i v noci… Tak o tom moc nepiste 😉
Jan aby nenarazili na to že na noční práci musí být souhlas obecního (městského) úřadu v jehož katastru se má práce konat, a málokterý starosta půjde proti vlastním obyvatelům kteří ho zvolily. Protože vždy se najde šťoura kterému práce v noci bude vadit.
O tom by mohli rozprávať stavbyvedúci, ktorým o 22:05 ťukali na hodinky policajti…
———
A najlepšia je podmienka súťaže, že práce budú prebiehať aj v noci, ale súčasne strčí Stavebná správa zhotoviteľovi do ruky stavebné povolenie, v ktorom je stanovené, že práce budú prebiehať od 6:00 do 22:00…
Ono to jde, když se chce. Na traťovku do Kdyně už taky OŘ pořídilo služební krávy, a hned tráva zmizela.
Aby se jim nenafoukla břicha. Tráva byla chemicky ošetřena.
Ne to přejde do mléka!
To se to brzy rozpadlo.
to je údržba ne oprava
To by dávalo větší smysl, ale v tom případě je teda chyba v článku.
Jak takový stroj funguje?
https://www.plassertheurer.com/en/media-library/listing-videos/machines.html
Pěkný videa! Mají tam i hybridní podbíječku s pantografem, to jsem ještě neviděl.
a u nás ani neuvidíte páč je dělaná na 15kV
Rychle.
Sláva. Amerika objevena! Všude ve světě se pracuje v noci, kdy není narušována osobní doprava. To jen u nás je vyloučený 15 Km úsek celé dopoledne a dva chlapi tam nakládají na MUVku polénka z výřezu náletových dřevin.
Přesně tak. I jsem se zasmál.
Byť je to vlastně smutné…
U nás na trati 321 Svinov Těšín běžný jev včetně těch polének…
Když se člověk zeptá vedoucího stavby zda by se tři akce nedaly skloubit do jedné výluky. Jó daly. Ale nevydělali bychom tolik. No jo, ale co ti cestující ptám se. Prosím Vás odkud jste spadnul. Ti přece nikoho dnes nezajímají…
A vo to to taky je…..
Uf. Zase se mi zvednul tlak…
Protože přijet tam pro kubík dřeva s dodávkou nebo vozíkem za autem je:
a) zlá silnční doprava, která železnici bere zakázky
b) palivo do osbáku se musí platit
c) osobák je neekologický, narozdíl od MUVky.
Jasně všude se lze autem dostat, že?
Tohle by spíš potřeboval usek Praha-Beroun
Obávám se, že na Vámi uváděném úseku by to byl konec. Ten stroj by nadzvedl kolejnice, většina pražců by zůstala ležet a konečná. Takhle skončila trať Loket Horní Slavkov.
Většina práci by se měla dělat přes noc pokud to jde, aby se neomezovala zbytečně propustnost přes den kdy je potřeba. Bohužel co mám informace tak i když investor / údržba chce, tak to hygiena zamítá.
Není divu. A ještě orgány ochrany přírody by se měly zajímat o to, jestli je dobrý nápad dělat v noci takový čurbes.
Myslím, že veškeré orgány (a orgáni) zaštiťující se ochranou přírody se na stavu liniové infrastruktury v ČR podepisují už víc než dost – zapojme je ještě víc a můžeme pomalu zase začít zapojovat koňské povozy…
Můžete být prosím kokrétnější ?
Stěžujte si tam kde vymysleli tu džungli paragrafů, v jiných zemích kde přírodu chrání více takové problémy nejsou, a pak tam kde nejsou s to kvalitně pracovat. Až vyřešíte toto, tak pak se dají řešit změny zákonů.
Jedná se o jednu noc za X let, to by snad neměl být problém, zvlášť teď, kdy už se dají zavřít okna.
Neměl, ale je…
U nas v noci brousili koleje. Je to jednou za milion let, tak proc to nepovolit.
S touto myšlenkou se zde asi nedá prorazit ….., zkuste chytrolini navrhout ,at k vám v ulici jezdi popelaři o půlnoci a pak se sami sebe zeptejte, jestli jste meli klidny spanek :-))
Kdyby v noci nedělal nikdo tak se nenasnídáš ani.
Tak se holt občas nevyspíš ale pomůže to tisícům lidí.
A propo, co tam bylo dřív, ty koleje nebo tvůj barák? Koleje!!!
To je jak s lidma u letiště, postaví si tam barák a pak si dementi stěžují na letadla 😂
A propo, co tam bylo dřív, ty koleje nebo tvůj barák? Koleje!!!
Hmm, První zmínka o Rokycanech pochází z roku 1110, … KOLEJE! Všude byly první koleje.
Nechci být rejpal ale pochybuji, že váš dům tam stál už v roce 1110 😂 a pochybuji že tam stál před dotažení železnice do Rokycan 😂 to musíte uznat sám 😂
K nám jezdí běžně kolem 5. ráno. Po nějaké době to člověk prostě vytěsní a naučí se zaspat i s otevřeným oknem.
Ale tohle neni kazdy den.
popeláři také ne
Když investor opravdu chce, nebo když hledá záminky aby to v noci nešlo?
Zamítnout to může i bezpečnost práce, protože ještě nebyly vynalezeny lampy.
A nikdy se to tak nedělalo
Aha, tak přes den přednostně osobní doprava a v noci údržba, kdy můžeme jezdit s nákladem? Už tak je to peklo.
Jenomže na druhou stranu většině zaměstnanců se nechce dělat noční.