Týden nepovedených přistání. Na Islandu přišel Boeing 757 o podvozek, v Rusku 737 dosedl na „břicho“
Boeing 737-500 po nepovedeném přistání v Usinsku. Foto: Twitter
Po středeční nehodě společnosti Pegasus Airlines v Istanbulu zaznamenaly další dvě letecké společnosti velké komplikace při přistání. Nehody ruské společnosti
Pane Sůro,
jen takový detail: fr24 i youtube mi říká, že se to stalo v pátek 7., a ne v sobotu 8.
(myslím tu nehodu na islandu.)
QR 0289, Qatar Airways divert Vídeň. Bylo GA – silný vítr. U velkých letadel s tím takove promlémy nemame. Tam to sedne jedna radost.
to je neco 🙁 #kapitan777
Proč létají Rusové s cizími Boeingy, když mají TU a IL? To nepochopím. Proč nesází na osvědčenou techniku?
Tak zatím nemají nic, co by bylo použitelné a udržitelné finančně. I ten Suchoj SJ je propadák. Jsem zvědav, co nový Irkut, asi to bude podobné.
Opět Boeing, jeden průser za druhým 🙈 Za chvíli na tom bude i Škoda se Zátopky lépe.
a?
Na Ukrajině to byl taky Boeing. Asi by se mělo přejít na vodíkem plněné vzducholodě. V tomto století ještě žádná nevybouchla.
Jo, taky myslím, že by se Boeing měl zamyslet, protože jako teréňák teda stojí za prd. Vyjetí z dráhy , sešup po srázu a nárz do zdi nevydrží, dosednutí do „oranice“ ve 270 km/h a vyhoupnutí na beton mu urazí podvozek. A sestřelí ho už dvěma zásahy rakety. Zesílit, pancéřovat, zodolnit. Nevadí, že to nebude schopné letu.
Teď v Rusku to byla chyba pilota, ne letounu Boeing. Dosedl na zem ještě před pevným povrchem dráhy..
Asi válečný pilot, zvyklý na nezpevněné povrchy. Blbý je, to to neřekl éru.
Uvidíme co řeknou reporty. Kdo ví jak ta dráha byla vyčištěná od sněhu a označená. Rozhodně tam nefungoval ILS ani PAPI, takže přistání bylo vizuální bez jediné kontrolní pomůcky. Aby to nakonec nebylo třeba tím, že nebylo rozumně vidět, kde je dosedová zóna a hranice RWY. Uvidíme. Hlavně že se nikomu nic nestalo.
Mimochodem na fotkách je dráha zjevně pokrytá sněhem.