Turkish Airlines poslaly do Prahy Airbus A350, letoun měl původně patřit Aeroflotu
A350 Turkish Airlines se zbytky nátěru po Aeroflotu v Praze. Foto: Petr Juris
Letadlo stále nese částečné zbarvení po ruském dopravci, dodáno mu nebylo kvůli sankcím.
Létat s Turkish Airlines znamená dobrovolně a vědomě podporovat firmu a stát, které otevřeně stojí na straně ruských komunistických vrahů.
Tak si tu dovolenou v Turecku, nebo let do Thajska či jinde, soudruzi užijte…
Thajsko zásadně přes SAE.
Tak a s dovolením nevyužívám ani aerolinky ze zálivu. Když už, tak Finnair, nebo přímo z VIE, nebo se holt kousek vrátím do západní Evropy a přestoupím tam….
užijem 🙂
Turci nepustili několik ruských lodí do Černého moře s poukazem na to, že domovský přístav nemají v Černém moři a konvence z Montreux z roku 1936 stále platí.
https://asia.nikkei.com/Politics/Ukraine-war/Turkey-rejects-Russia-s-request-for-navy-ships-to-pass-Bosporus
Otevřená podpora by vypadala jinak…
To možná ano, ale Turek s Ruskem dál vesele obchoduje a na situaci se snaží co nejvíce vydělat. Není to jejich konflikt, moc se jich to netýká. Samozřejmě chtějí zůstat dobří v očích západu, ale zároveň jsou schopni kšeftovat s ukradenou ukrajinskou pšenicí a podobně. Třeba jejich aerolinky mohou létat jak do Ruska, tak do Evropy, takže z IST se stala přestupní stanice pro vstup rusáků do Evropy..
Za jediné blbce po konci války na Ukrajině (pokud to neskončí nějakou jadernou válkou mezi NATO a Ruskem) bude Česko, Polsko, Baltské státy. Němci a Francouzi ti budou vesele obchodovat, a věřím, že nebýt tlaku veřejnosti, tak jejich firmy by tam stále vesele dodávaly. Turci ti jedou jen na sebe, jak se jim to hodí a aktuální situace se jim hodí náramně, tipuji, že letadla z RU mají víceméně plné. (Rusové nepotřebují víza do Turecka, mají tam bezvízový styk na 90 dní, to samé do Egypta).
Co byste navrhoval, dodávat (technologie a know how, těžkou výrobu si zvládnou zajistit sami) státu který by nás nejraději obsadil?
Já bych spíše řekl, že oni jsou takový ten typický obchodník, kterému je jedno jestli je to dobře nebo špatně, ale spíše jestli na tom vydělají hlavně oni.
Ale konec konců, nemít takovou strategickou pozici vůči Rusku (dříve Sovětskému svazu), tak pochybuji, že by s nimi někdo jednal.
Dobrovolně, vědomě a rád kdykoliv podpořím Turkish Airlines nákupem tkt. Je to jedna z mála leteckých firem se super servisem. Předpokládám že vy letáte do Thajska výlučně se společnostmi Antonov Airlines, MotorSich nebo Meridian.Tedy pokud vůbec někam letáte. Slava !!
Zase takový Antonov Airlines Vám tam doveze to co Turkish Cargo ne 🙂
Nevazeny Paluzgo, v září letím na dovolenou do Antalye, ale váš „nazor“ je mi totálně víte,kde (snad vám to dojde):-(
To se divím, že už na to nově neprdli „Türkiye Hava Yolları“ ;-D
Jestli se dobře pamatuji, tak tento název používali již v 70. letech minulého století.
No teď se v tom nejjasnější sultán opět shlédl. … https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/turecko-aerolinky-turkish-airlines-zmena-nazvu-erdogan.A220621_130536_eko-zahranicni_rie
aneb .. jak totálně zabít značku.
ono ne těhle diktárorech je krásně vidět, jak degenerujou … a dostávají se zcela mimo realitu.