Turkish Airlines objednaly dalších šest Airbusů A350, převezmou i stroje pro Aeroflot
Airbus A350-900 společnosti Turkish Airlines v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / FlyRosta.com
Dopravce má zatím ve flotile devět A350.
Dopravce má zatím ve flotile devět A350.
Když jsou tady zmíněny ruské aerolinie, nevíte někdo, jak se v říši zla daří Airbusům a Boeingům bez náhradních dílů a firemní podpory?
Řekl bych, že výzkumné ústavy „vynalézají“ na plné pecky.
Východní státy objednají a pak se to přepošle..
Už změnili zákony, nejsou vyžadovány certifikované náhradní díly, snaží se sehnat díly z druhé ruky, kde se dá (Indie, Turecko), Číňané tam už prodávat díly odmítli.
Podle pesimistického scénáře bude v roce 2025 půlka letadel nepoužitelných. Paradoxně prvním na ráně asi bude Suchoj Superjet, když frantíci utekli z joint-venture, která vyráběla motory, tj. nejsou motory.
Oni také ty Suchoje honí jak nadmutou kozu ze Soči po blízkém východě. To nemůžou dlouho vydržet.
Tak to jsou jedny z mála letadel co jim nemůžou zabavit ihned po zastavení na stojánce u terminálu mimo Rusko