Turkish Airlines na poslední chvíli mění plány, místo do Katovic budou létat do Krakova
Boeing 737 MAX 8 v barvách Turkish Airlines. Foto: Anna Zvereva / Wikimedia Commons
Z metropole Malopolského vojvodství v jižním Polsku bude létat do Istanbulu i domácí LOT.
Krakov je nevyhnutelně fenoménem nejen v měřítku Polska. Je to druhé největší město Polska, je turisty nejnavštěvovanějším polským městem, je to jediné město s Varšavou, kde každoročně systematicky přibývá obyvatel. Pro někoho to může znít drsně, ale Krakov je značka sama o sobě. Co mohou Katovice nabídnout ve srovnání s Krakovem? Nic zvláštního.8
Pro Katovice je škoda, že jsou tak blízko Krakova.
Co mohou nabidnout Katovice? Treba spadovou oblast. Asi nemusime vyjmenovavat vsechny ty linky do stejnych destnaci, ktere funguji soucasne z KRK i KTW. Mohl k nim pribyt IST. Co udelal LOT, je fakt prasarna. Ano, je to legalni (a posvecene mezinaroudni smlouvou z minuleho tisicileti), ale to neznamena, ze to nebyla prasarna. O linku IST-KRK puvodne nemel vubec zajem. A vmezeřil se na ni jenom proto, aby zabranil TK letat do KTW.
Kde jsou komentáře o nezastupitelné roli národního dopravce? LOT tímto lišáckým tahem zabránil vzniku linky KTW-IST. Opravdu hodnotný příspěvek k rozvoji polského regionálního letectví. Ještě, že Polsko toho svého národního dopravce má!