Turistická tramvajová linka bude jezdit centrem Prahy celoročně
Tramvaje T2 ve střešovické vozovně. Foto: Daniel Šabík
Linka bude ve všední dny jezdit v intervalu 40 minut, o víkendu 30 minut.
Linka bude ve všední dny jezdit v intervalu 40 minut, o víkendu 30 minut.
Turisti nikde, tak pustime turistickou linku i pres zimu a obyvatelum MHD osekame. To dava logiku. Ty usetrene penize je potreba nekde rozfofrovat, prece si DPP nebude kratit budget.
Tak nějak…
Kdyby radši osekali reklamu…
V článku chybí informace, kdo financuje Prague City Tourism – oligarchové, město, stát nebo EU?
Zajímá mě, které tramvaje „z Rakousko-Uherska“ na lince 42 potkám. Kdyby autor byl tak laskav a napsal to konkrétně.
V pondělí jsem na této lince viděl výdobytek socialistického hospodářství vůz Tatra T3 č. 6102.
Tedy z doby, kdy se lidé narození za monarchie začali ohlížet na důchod…
A lidé kteří byli za monarchie v produktivním věku často po smrti…
Tak jizdne nenapadne zdrazilo z 40 Kc na 200 kc a jednorazove jizdenky uz neplati, tak je otazkou, zda financovat provoz i v zimnim obdobi, kdy poptavka je mensi a cena jizdneho pro neturisty / typicky ceske rodiny neumerne vysoka
Linka 42 má trasu dlouhou 46 minut (při 40 minutovém intervalu) a provoz od 10 do 16 hodin, takže i v zimním provozu se to asi uživí, resp. nebude to tedy stát majlant (2 tramvaje na 7 hodin provozu). Cena je ale docela láce a neakceptovaná lítačka (klidně s příplatkem) je ale dost naprd.
9500 x 200 = 1 900 000.
to nejsou špatně tržby.
ale to zaplatili 3 mio nad rámec jízdného nebo právě 3 mio ale inkasovali jizdne?
Velká část jezdila na kupony, které dostávali turisté k ubytování, čili to platil magistrát. Kupony se daly použít na bezplatné vstupy do památek, nebo práve ne linku 42/43.
díky za info
Měl bych takový dotaz – dokáží Střešovice dlouhodobě saturovat provoz 42 a 43 „leštěnkami“?
Ona tu totiž neproběhla informace, že k obnovení linky 23 se stále neschyluje a má dojít k vyřazení některých hloubětínských vozů (těch shnilých SUCS je celkem hodně). A že opravovat se má nyní jen K2. Což nemusí „nostalgickou“ (a za běžné jízdné) linky 23 zabít hned, vyřazení některých SUCS je nevyhnutelné a od začátku se s ním počítá, ale pokud by se přesunuly některé opravené vozy z 23 na 42 a 43, tak už to s ní vidím celkem bledě.
Já bych hlavně ocenil, kdy v těch vozech bylo nějaké viditelné info, že to je retro linka. Protože klasická T3 řekl bych pro většinu lidí, zejména turistů, působí prostě jako zastaralý vůz, ne retro.