V Jihlavě je celý „přivaděč“ tak trochu zakletý. Když to kdysi postavili, tak z něj byly pouze sjezdy, nebo nájezdy, teprve v poslední době se to ŘSD podařilo zkompletovat tak, že tam, kde je sjezd je i nájezd. Když se otevřel nový most přes přivaděč do/ z Bosch-3 Pávov (s poddimensovaným kruhovým objezdem), a zavřel se ten starý (kvůli chybějícímu napojovacímu pruhu), byl tam každodenní dopravní horor při střídání směn. Řešení křižovatky s D1, kde nepochopitelně chybí 4. kvadrant a bude to tam vylepšeno kruhovým objezdem tady bylo zmiňováno v březnu. Řešení křižovatky „Tři věžičky-Jipocar“ (odbočka na Střítež) je taky… Číst vice »
Doufám, že Jihlavské ŘSD prosadí dokončení plného profilu do další opravy a bude se tak při údržbě a opravách jezdit druhou tunelovou troubou.
Pod to bych se podepsal, druha tunelova trouba je velice potrebna.
V Jihlavě je celý „přivaděč“ tak trochu zakletý. Když to kdysi postavili, tak z něj byly pouze sjezdy, nebo nájezdy, teprve v poslední době se to ŘSD podařilo zkompletovat tak, že tam, kde je sjezd je i nájezd. Když se otevřel nový most přes přivaděč do/ z Bosch-3 Pávov (s poddimensovaným kruhovým objezdem), a zavřel se ten starý (kvůli chybějícímu napojovacímu pruhu), byl tam každodenní dopravní horor při střídání směn. Řešení křižovatky s D1, kde nepochopitelně chybí 4. kvadrant a bude to tam vylepšeno kruhovým objezdem tady bylo zmiňováno v březnu. Řešení křižovatky „Tři věžičky-Jipocar“ (odbočka na Střítež) je taky… Číst vice »