TSK vysoutěžila první etapu opravy Barrandovského mostu, vyhrála Eurovia
Barrandovský most. Foto: Petr Jedelina
Po mostě denně projede až 144 tisíc aut, rekonstrukce je naplánovaná až do roku 2025.
Po mostě denně projede až 144 tisíc aut, rekonstrukce je naplánovaná až do roku 2025.
Vedle Barrandovského mostu by se uživily další tři mosty: Výtoň, Dvorce, Modřany. Kdysi byly v územním plánu, ale už nejsou IN. Důležitější teď bude přemalovat autobusy a tramvaje.
Proč tolik hořkosti? Žádné přemalování se nekoná – jen dojde ke sjednocení nátěrů do budoucna, což přinese jak úspory, tak sjednocení stylu. Můžeme se samozřejmě bavit o tom, zda je ten styl hezký… V kontextu jiných aktivit vedení Prahy jde o drobnost (proto se to také rychle schválilo a jede se dál) a řeší se samozřejmě větší infrastrukturní projekty. Jestli z toho dělá někdo velké téma, tak média a lidé zde v diskuzích. Ke Dvoreckému mostu viz https://www.stavbaweb.cz/praha-zazada-pisti-rok-o-stavebni-povoleni-pro-dvorecky-most-22632/clanek.html. Na ty mosty je třeba samozřejmě sehnat peníze. Hádám, že taky hejtujete zdražování jízdného, i když ho samozřejmě město bohatě dotuje z… Číst vice »
😀
Ne ne, zadne premalovani, jen sjednoceni nateru. Orwell hadr.
Za chvíli bude mít Bratislava víc mostů než Praha
Barrandovsky most je obeti sveho uspechu. Je tak vytizeny, ze jeho uzavirka vyvola vlnu nevole.
Ale predpokladam, ze me autickari nezklamou, vyjede jich jak na potvoru co nejvic a jako pri kazde jine uzavirce zacpou auty ostatni ulice. 🙂
Eurovia? No potěš….takže si v Praze užijeme taky houpací jízdu jako na D1 v Ostravě? Jak může někdo dát zakázku těle ne spolehlivě firmě to mi hlava nebere
V Praze Eurovia dělá spoustu zakázek bez problémů a někdy i časově napřed. Městské části si spolupráci chválí.
Jo? A můžeš být konkrétní? Kde je eurovia tak je to be většině případech dost předražený,kvalita nic moc a ještě se ve většině případech prodlužují termíny….ale zdravíme marketingové oddělení této firmy
Např. ul.Přátelství, nebo výměna povrchu D1 po 15km (sice to není Praha) je několikanásobně lépe provedena, než předvádí Porr, nebo konkrétně předvedl na Štěrboholský spojce..
TSK mělo nejdřív vyoutěžit stavbu Dvoreckého mostu
Bude to jen pro tramvaje a pěší tak se nemá kde ulevit dopravě.
Protože Jeremenkova.
Stačí,když se bude dát čímkoliv dostat z jednoho břehu na druhý
Pro začátek. A začít tramvají není vůbec blbé. Taky to mohla být cyklostezka bez chodců. 😛
Má ty svatá prostoto. Tramvaje a pěší nejsou doprava?
To by Barrandovský most dřív rozpadl.
Jen pro zajimavost, ted jsem jel po nove opraveném pásu s novým povrchem na Štěrboholské. Drnc drnc drnc drnc, jak po pražcích. Přestalo to až na starém úseku. Ale vzhledem k tomu, ze to příští rok nejspíš zase rozkopou, tak je to asi jedno…
Joo, to už sem někde psal že na to že se dělá komplet rekonstrukce i s podlozim tak je to dost tragický. Nechápu že TSK něco takového převezme. Nicméně tohle je téma k Barrandovskému mostu…
Podobně to drncá po snížení rychlosti na estakádě Wilsonova. Při 70 se to dalo přelítnout, při poskakování to problém nedělá, ale 40-50 dostává vozítko zabrat.
To bude znamenat katastrofální kolaps dopravy v Praze.
Ani ne. To by ŘSD muselo zároveň uzavřít lahovický most.
Lahovický ne, Radotínský. Což je každou chvíli – stačí 1 dement, co neumí jezdit v tunelu.
V „dalničním“ tunelu který byl první den provozu zastaven kvůli nadměrnému nákladu. 😀
Budou vždy uzavírat vždy např. jeden pruh. A jak byste jinak rekonstruovat most? 🤔 Bez omezení. Jestli víte, proč jste se nepřihlásil do výběrka?