TSK vysoutěžila první etapu opravy Barrandovského mostu, vyhrála Eurovia

Barrandovský most. Foto: Petr JedelinaBarrandovský most. Foto: Petr Jedelina

Po mostě denně projede až 144 tisíc aut, rekonstrukce je naplánovaná až do roku 2025.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Vedle Barrandovského mostu by se uživily další tři mosty: Výtoň, Dvorce, Modřany. Kdysi byly v územním plánu, ale už nejsou IN. Důležitější teď bude přemalovat autobusy a tramvaje.

Jan

Proč tolik hořkosti? Žádné přemalování se nekoná – jen dojde ke sjednocení nátěrů do budoucna, což přinese jak úspory, tak sjednocení stylu. Můžeme se samozřejmě bavit o tom, zda je ten styl hezký… V kontextu jiných aktivit vedení Prahy jde o drobnost (proto se to také rychle schválilo a jede se dál) a řeší se samozřejmě větší infrastrukturní projekty. Jestli z toho dělá někdo velké téma, tak média a lidé zde v diskuzích. Ke Dvoreckému mostu viz https://www.stavbaweb.cz/praha-zazada-pisti-rok-o-stavebni-povoleni-pro-dvorecky-most-22632/clanek.html. Na ty mosty je třeba samozřejmě sehnat peníze. Hádám, že taky hejtujete zdražování jízdného, i když ho samozřejmě město bohatě dotuje z… Číst vice »

jozka

😀

Ne ne, zadne premalovani, jen sjednoceni nateru. Orwell hadr.

David

Za chvíli bude mít Bratislava víc mostů než Praha

robert

Barrandovsky most je obeti sveho uspechu. Je tak vytizeny, ze jeho uzavirka vyvola vlnu nevole.
Ale predpokladam, ze me autickari nezklamou, vyjede jich jak na potvoru co nejvic a jako pri kazde jine uzavirce zacpou auty ostatni ulice. 🙂

Hojakar

Eurovia? No potěš….takže si v Praze užijeme taky houpací jízdu jako na D1 v Ostravě? Jak může někdo dát zakázku těle ne spolehlivě firmě to mi hlava nebere

Martin Šnobr

V Praze Eurovia dělá spoustu zakázek bez problémů a někdy i časově napřed. Městské části si spolupráci chválí.

Hojakar

Jo? A můžeš být konkrétní? Kde je eurovia tak je to be většině případech dost předražený,kvalita nic moc a ještě se ve většině případech prodlužují termíny….ale zdravíme marketingové oddělení této firmy

Rossec

Např. ul.Přátelství, nebo výměna povrchu D1 po 15km (sice to není Praha) je několikanásobně lépe provedena, než předvádí Porr, nebo konkrétně předvedl na Štěrboholský spojce..

David

TSK mělo nejdřív vyoutěžit stavbu Dvoreckého mostu

Jirka

Bude to jen pro tramvaje a pěší tak se nemá kde ulevit dopravě.

Kalanis

Protože Jeremenkova.

David

Stačí,když se bude dát čímkoliv dostat z jednoho břehu na druhý

JIří Kocurek

Pro začátek. A začít tramvají není vůbec blbé. Taky to mohla být cyklostezka bez chodců. 😛

Zbyněk

Má ty svatá prostoto. Tramvaje a pěší nejsou doprava?

XXXD

To by Barrandovský most dřív rozpadl.

Původní Pražák

Jen pro zajimavost, ted jsem jel po nove opraveném pásu s novým povrchem na Štěrboholské. Drnc drnc drnc drnc, jak po pražcích. Přestalo to až na starém úseku. Ale vzhledem k tomu, ze to příští rok nejspíš zase rozkopou, tak je to asi jedno…

Azkaban

Joo, to už sem někde psal že na to že se dělá komplet rekonstrukce i s podlozim tak je to dost tragický. Nechápu že TSK něco takového převezme. Nicméně tohle je téma k Barrandovskému mostu…

Kalanis

Podobně to drncá po snížení rychlosti na estakádě Wilsonova. Při 70 se to dalo přelítnout, při poskakování to problém nedělá, ale 40-50 dostává vozítko zabrat.

Kodl

To bude znamenat katastrofální kolaps dopravy v Praze.

JIří Kocurek

Ani ne. To by ŘSD muselo zároveň uzavřít lahovický most.

Kalanis

Lahovický ne, Radotínský. Což je každou chvíli – stačí 1 dement, co neumí jezdit v tunelu.

Leinad

V „dalničním“ tunelu který byl první den provozu zastaven kvůli nadměrnému nákladu. 😀

Martin Šnobr

Budou vždy uzavírat vždy např. jeden pruh. A jak byste jinak rekonstruovat most? 🤔 Bez omezení. Jestli víte, proč jste se nepřihlásil do výběrka?