- Železnice •
- Stavebnictví •
- Město •
- Zprávy
TSK přehodnocuje plán opravy druhé lávky na železničním mostě, čeká na SŽDC
Pražská Technická správa komunikací se možná příští rok nepustí do plánovaných oprav druhé z lávek na železničním mostě pod Vyšehradem.
Pokud vím, aktuálně je opravována lávka na straně „proti vodě“, nikoli ta „směrem po proudu řeky“ …
V článku je to správně: opravuje se první lávka počítáno směrem po proudu, tedy ta horní nebo též jižní.
Já to teda taky pochopil špatně …
Přitom by stačilo napsat jednoduše: „lávka na jižní straně mostu“ a bylo by to jednoznačné a jasné hned všem.
vodáci to řeší tak, že proud řeky směřuje na záda a když se podíváte, tak vlastně uvidíte první lávku. Ale není to vlastně jedno? Já se divým, že je tam ten plynovod, třeba na silničních mostech se sundává a dává protlakem pod řeku, ta norma vznikla jak v ostravě vybuchl ten most a jel tam právě ten trolejbus a nevím jestli sždc to asi kdyby dělali rekonstrukci, tak asi by se to prodražilo. Neboje to parovod?
Je to plynovod patrici prazske plynarenske. Nova trasa pod relou stoji desitky milionu a papirovani, ale samozrejme je to nezbytny predpoklad opravy mostu, takze doufam, ze na priprave prelozky se uz maka…
Plynovod sa má časom presunúť do kolektoru o pár ulíc severnejšie (po prúde 🙂 ), ale stavby kolektorov sa v Prahe v poslednej dobe realizujú veľmi pomaly. Vedie to k situácii kedy si iná pražská mestská firma PRE buduje veľmi podobné ale jednoúčelové tunely. Jeden vedie práve severne od železničného mostu. Iný zas paralelne s práve dokončovaným kolektorom vedľa Hlávkovho mostu.