TSK přehodnocuje plán opravy druhé lávky na železničním mostě, čeká na SŽDC

Pražská Technická správa komunikací se možná příští rok nepustí do plánovaných oprav druhé z lávek na železničním mostě pod Vyšehradem.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
železničář v důchodu

Pokud vím, aktuálně je opravována lávka na straně „proti vodě“, nikoli ta „směrem po proudu řeky“ …

Milan Bačík

Já to teda taky pochopil špatně …

Milan

Přitom by stačilo napsat jednoduše: „lávka na jižní straně mostu“ a bylo by to jednoznačné a jasné hned všem.

Petr.R

vodáci to řeší tak, že proud řeky směřuje na záda a když se podíváte, tak vlastně uvidíte první lávku. Ale není to vlastně jedno? Já se divým, že je tam ten plynovod, třeba na silničních mostech se sundává a dává protlakem pod řeku, ta norma vznikla jak v ostravě vybuchl ten most a jel tam právě ten trolejbus a nevím jestli sždc to asi kdyby dělali rekonstrukci, tak asi by se to prodražilo. Neboje to parovod?

Michal

Je to plynovod patrici prazske plynarenske. Nova trasa pod relou stoji desitky milionu a papirovani, ale samozrejme je to nezbytny predpoklad opravy mostu, takze doufam, ze na priprave prelozky se uz maka…

Daniel Brvnišťan

Plynovod sa má časom presunúť do kolektoru o pár ulíc severnejšie (po prúde 🙂 ), ale stavby kolektorov sa v Prahe v poslednej dobe realizujú veľmi pomaly. Vedie to k situácii kedy si iná pražská mestská firma PRE buduje veľmi podobné ale jednoúčelové tunely. Jeden vedie práve severne od železničného mostu. Iný zas paralelne s práve dokončovaným kolektorom vedľa Hlávkovho mostu.