Tržby Škody Transportation překročily 11 miliard, skupina má zakázky na tři roky dopředu
Nová tramvaj Škoda ForCity Smart pro Plzeň. Pramen: Škoda Transportation
Celkem skupina loni investovala 850 milionů do továren v Plzni, Ostravě, Šumperku a ve finském Otanmäki.
Kdo umí ten umí. Palec nahoru a klobouk dolů.
Ono je v globále fajn že je tu tak úspěšná firma ale za předpokladu že už teď mají na některé projekty víc jak půlroční sekeru bych se ani nedivíl kdyby některé projekty byli vypovězeny a nebo penále nebyli vyšší než zisk
„Vypovězením projektu“ si zákazník nepomůže, protože vyprodáni jsou i ostatní relevantní výrobci.
https://www.cs-dopravak.cz/skoda-doda-tramvaje-do-mannheimu-o-dva-roky-pozdeji/
Jen ať platí ..
OK.
Pojďme to tedy udělat tak, že zrušíme výběrka. Dávejme to rovnou všechno ŠT s heslem „práce pro naše lidi“. Ještě tedy by to chtělo, aby ŠT měla vlastníka na našem území.
Když budou jasné podmínky, jak má vlak/tramvaj/trolejbus vypadat a za cenu běžnou v EU… Proč ne. Než si hrát na soutěžea podmazávat všechny kolem.
A ten vlastník má být Strana a Vláda, žejo? „Práce pro naše lidi“ a „veškerý zisk Straně a Vládě“. Přičemž práce špatně placená vůči Západu, zato „Strana a Vláda“ si bude financovat svoje rejdy ze zisků vyvedených z firmy, čímž bude Škodovku tunelovat. To aby si tamhle soudruh N.N. postavil vlastní hliníkárnu a nějak se mu ty 9x vyšší ceny za hliník sanovat musí.
Tak tohle tady bylo a zkrachovalo to.
Proč mám pocit, že jste se v době toho popisovaného krachu “strany a vlády” pohyboval maximálně tak pomocí bičíku?
Argument k věci by byl? Mám totiž pocit, že Vás by nepřesvědčila ani občanka.
Zkušenost, zkušenost – jak je viděno kolem takj největší znalci poměrů před rokem 89 se rekrutují z kategorie narozených po roce 2000
A na koho území má ŠT vlastníka?
středočeský kraj 😀
To je zajímavá otázka, po smrti Kellnera je to jeho rodina? A otázka asi měla znít, kde přiznává příjmy?
Kdepak…Scheißewerke bude naopak rozprášena. Úplně, naprosto, dočista!
Veškeré zakázky si rozdělí Pragoimex, Pesa, Siemens, a Stadler, ev. další osvědčení výrobci.
Tak pokud nechceme jezdit v trabantech na kolejích, tak by ti osvědčení výrobci výrazně zvedly kulturu cestování.
Takže navrhujete místo sporného obcházení, zákon rovnou porušovat?
Přesto se najdou jedinci, kteří si v jiných diskuzích neodpustí komentář, že vše dovážíme ze zahraničí zatímco dřív jsme si ve Škodovce a ve Studénce vše vyráběli sami. A do teď to jezdí a ještě jsme vyváželi.
I ty CD přehrávače by se v Tesle naučili vyrábět (kopírovat)! Hlavně za to nemuset platit… komu neplatit? Dělníkům?
To byla vzpomínka na prohlášení Jakeše: „Všecko by bylo, i ten internet by byl“.
Budete se divit, ale byl jsem vždy zastáncem např. Tesly a znal jsem tam i dost lidí. A dodnes mám fungující radia, magnetofon, gramofon a ve vysoké kvalitě a funkční, na rozdíl od těch dovážených výrobků, které odcházely a odcházejí po velmi krátké době, nejsou náhradní díly apod. Takže trochu objektivity. My jsme tady měli vždy docela šikovné lidi, co něco uměli. A bohužel, to dnes schází, protože nikdo nechce pracovat, skutečně se vzdělávat a myslet. A na to dojíždíme.
No a proto ty lepší výrobky obšlehli, nebo jen přeznačovali. A uvnitř minimálně okopírovaný polovodiče…
Teď ještě pořešit ty odchody zkušených lidí jinam, najít dostatek nových lidí a je to doma.
Tak to je ve všech oborech, bohužel. Mít trochu štěstí, taky jdu taky radši za prachama do Německa než pracovat tady v ČR. 🙂
Co vám brání jít svému štěstí naproti?
Spoléhat s prací na štěstí je zajímavá životní strategie 🙂
Dělníci odcházejí sami, i bez propouštění?
To zasluhují pochvalu, že jsou tak předvídaví…
Ale dodávat včas nezvládaj doteď…
A zvládají platit případné smluvní sankce?
Ke Škodě transportation mám takovej hořkosladkej vztah.
Na jednu stranu je to velý úspěch české firmy po celé Evropě.
Na stranu druhou maj monopol (což určitě dobře není), a když někde náhodou nevyhrajou, tak to zablokujou (půlka ÚOHS je zřejmě na výplatní pásce Škodovky, nebo nevim), proto máme takovej problém sehnat do Brna nějaký trolejáky.
Taky jsem neměl asi úplně rád pana K., ale nebudu tady flusat na zesnulého, to se nedělá
Prý nedělá, takže sis flusnul jen tak mimo řečí…
Já jen řekl, že jsem ho neměl úplně rád. Jen má osobní poznámka, nikde mu nenadávám, neříkám, že byl nějakej superpadouch, nevytahuju ne něj hnůj z politiky…
Já bych řekl že tyhle státní monopoly jsou normální. V Polsku je to taky samý Newag nebo Pesa, v Německu zase Siemens.
V Polsku monopol není. Mame trio: Pesa, Newag, Stadler, ktere se sobou soutěží.
Myslíte tu Pesu, která byla před pár lety před krachem a musel ji zachraňovat stát z peněz daňových poplatníků? Tu samou Pesu, která sice podepsala smlouvu s RJ na EMU pro Ústecký kraj, ale pak v klidu řekla, že to nedodá včas, protože podepsala smlouvu v PL, sice později, ale domácí má přednost?
Ne že bych se chtěl Škody zastávat ale u těch trolejbusů je jeden za 18 a druhý bez dvou za 20.
Jinak taky nejsem fanoušek Škody