Trutnov začlení do MHD železnici, zastupitelé schválili vznik městské linky
Lokomotiva 754 v čele rychlíku Hradečan v Trutnově. Foto: Michal Chrást
Provoz vlaků má začít příští rok v březnu.
Provoz vlaků má začít příští rok v březnu.
Kéž by tarif IDOL a Opuscard platili i v celém Pardubickém i Královéhradeckém kraji místo IREDO… Když existuje svaz Libereckého, Královéhradeckého a Pardubického kraje tak by šlo udělat s rivalitou Pardubice vs. Hradec rozstřel místo tarifu IREDO/VYDIS Jen tarif IDOL od Trutnova po Letovice a Svitavy.. KORID LK by mohl nahradit organizátora OREDO a začít nabízet třeba síťovou IDOL třeba pro 3kraje (ex.IREDO a VYDIS)… IDOLKA by byla také super v oblasti Východočeského kraje… K čemu existuje ROP SEVEROVÝCHOD když doprava není jednotná!?! IDOL A IREDO JSOU zónově-relační oba, ale IREDO je politika namísto IDOLu… Já preferuji IDOL místo IREDO… Číst vice »
Omlouvám se, ale z Trutnova středu do Libče a zpět to bude vozit „vzduch“, smysl to má při současné poloze zastávek a hustotě osídlení max na Trutnov střed, možná alternativa Trutnov zast. (průmyslové podniky) ,ale tam je zase problém s přejezdem v obvodu zastávky. Trutnov hl.n. a staniční zabezpečovací s ručně přestavovanými výhybkami to je také „výhra“.
To máte fuk. Budou volby. Pak se to zase v tichosti zruší.
Jak těžký je pohnout zastávkou? Třeba docasne?
Trvá to roky. :-/
V Praze při rozkopání Dejvic bylo možné udělat dočasnou zastávku Gymnazijní a na ní obracet.
Mohlo by se výhledově zde konečně začít testovat tzv. Krkonošské metro z T3 zapojené PX s vloženým agregátorovým zdrojovým vozem. Tato trať je na to jak stvořená. Po úspěšných zkouškách by mohly být jedny dveře přestavěny na druhou stranu vozu, aby se v jednom směru jízdy kapacitně využily oba vozy T3 v PX.
To by museli z Příkrmu něco dělat a ne se jen zašívat. Ale po shlédnutí nedávný reportáže, kdy někteří nevidí rozdíl mezi T3 a vlakotramvají v německu, tak to je marný. Ale jelikož to chtěj financovat ze zbírky a ta se nějak nedaří, tak jsem klidný. Ty T3 budou mít stejný osud jako metro z 2011 , veškerý ty autobusy.. Shnijí někde v křoví..
nevím, osobně tohle považuji za špatný nápad, pokud jsem moc pesimistický, budu jen rád, když se spojení povede, ale opravdu tu nějaký významný potenciál nevidím
A řekl jim někdo, že ČD na to nedají navíc vozidlo ani strojvedoucího? Plán je, že se tam otočí 3x rakev od Kolína. Takže samozřejmě to skoro nikdy nepojede včas.
Vždycky mě mrzí, když někdo jako samozřejmost popisuje věci, které si mohl ověřit, a jsou přitom úplně jinak. Pohledem do návrhu jízdního řádu byste zjistil, že rakev pojede na ranních vlacích, tedy ještě před odjezdem na kolínské výkony. Odpolední vlaky budou zajišťovány regionovou od Vrchlabí (od JŘ 2023 zde končí 810).
Návrh gvd je jedna věc. Co mi včera řekl náš grafista je věc druhá. Může se to změnit i v říjnu, až bude po čistém malování. To je věc třetí. 810 končí to vím, budu malovat oběh na 814.
A co OREDO? kdy zanikne VYDIS a nahradí tenhle chos ve Východočeském kraji(PARDUBICKÉM+KRÁLOVÉHRADECKÉM), OREDO KARTA je super, ale neplatí všude ani né síťové jízdenky IREDO, chtělo by to kompletní integraci MHD+Východočeského kraje do OREDA a nové oznažení i pro vlaky jako má Ústecký-U| LIBERECKÝ-L tak VÝCHODOČESKÝ(IREDO) osobáky linky V-východočeské vlakové linky….. IREDO/OREDO by měl v budoucnu integrovat i Labské lodní linky a přívozy aby to bylo atraktivní….. Dříve OREDO udělalo mobilní aplikaci která funguje i teď, ale je bez možností koupit si jízdenku a kupóny jak slibovali.. IREDO spojuje dva kraje, ale zatím bez ostatních MHD a VYDIS je zbytečný,… Číst vice »
iredo holt potřebuje modernizaci.
Panenko skákavá, to se vůbec nedá číst kvůli přemíře velkejch písmen.
Vypadá to spíš jako Cibulkův volební lístek… 🙁