Trolejbusy ze Škody Electric začaly sloužit v Budapešti, budou vážit pasažéry
Trolejbus Škoda 27Tr v Budapešti. Pramen: Škoda Electric
V Budapešti začaly v uplynulých dnech jezdit nové trolejbusy z Plzně. Škoda Electric dodala do maďarského hlavního města 21 vozidel,
Ad „speciální systém, který počítá váhu cestujících“
Speciální je leda využití k odhadování vytíženosti spoje, jinak je „vážení“ vozidla (typicky podle tlaku ve vzduchovém vypružení) už poměrně fousatá záležitost a používá se to k ledasčemu…
To je slávy, že trolejbusy budou vážit cestující. Na dráze se váží už mnoho let. Každé hlášení začíná:
„Vážení cestující…“
A vyráběli to v Plzni nebo v maďarském závodě Ganz?
Kastle PL, el. výstroj CZ ŠT, skládačka ŠT nebo Ganz dle smluvních podmínek.
jen cekam, kdy nekoho napadne myslenka na jizdny podle hmotnosti
Ak budú maj zárobky priamo úmerné hmotnosti zamestnancov… Prečo nie?
Letenky už se jednou podle hmotnosti prodávaly, tak proč ne jízdné na mhd? 😉
Odkaz :https://en.wikipedia.org/wiki/Samoa_Air
To by mě zajímalo, jakou zadali průměrnou hmotnost jednoho cestujícího do SW, který přepočítá hmotnost na kusy.
Jestli to bude stejně poddimenzované jako ve výtazích, kde je běžně uvedeno něco ve smyslu 8 osob nebo 600 kg (tedy nějakých 75 kg na osobu), pak by jim to mohlo značně zkreslovat výsledky. Trolejbusy sice budou jezdit váhově přetížené, ale přesto v nich bude spousta místa, protože lidi tloustnou a průměrná hmotnost letí strmě vzhůru. Ale to je jenom taková úvaha pro zasmání, kdo ví, jaká bude realita.
To by mělo jít snadno zkalibrovat nějakým dost nenáročným dopravním průzkumem. Budeme-li předpokládat, že na jednom sídlišti nejsou v průměru lidi znatelně tlustší než na jiném.
Váhu člověka nějak zprůměrovat lze. Nutno ovšem počítat i se zavazadly, někdy ten nákup váží celkem hodně. S čím by se ještě mělo počítat je školní (dětská) frekvence v určitých časech, která je výrazně lehčí. Naopak pozdní flamendr-spoj poveze těžší váhy…
Rozpoznají také IQ?
Jednodušše! Jedou trolejbusem!! :)))))
Vážení cestující, postupujte dále do vozu.
Ano, tady to platí doslova, zatímco všude jinde by se mělo říkat ´převážení cestující´ (převážení z bodu A do bodu B), ale takovéhle technické opatření bych spíš čekal u nějaké aerolinky než u MHD.