Trilex uhájil vlaky v česko-německém pohraničí, přibude wi-fi a obrazovky

Siemens Desiro společnosti Die Länderbahn v Hrádku nad Nisou. Foto: Jan SůraSiemens Desiro společnosti Die Länderbahn v Hrádku nad Nisou. Foto: Jan Sůra

Společnost Die Länderbahn uhájila pod značkou Trilex provoz vlaků ve východní části Saska a na trati Liberec – Varnsdorf. Po

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdeněk

Nevím, jaké kdo máte zkušenosti s desiry společnosti Trilex, ale mě to jednou stačilo. Před několika lety jsem přijel do Liberce archaickým motorovým rychlíkem ČD od Pardubic. Archaický navenek, ale uvnitř zrekonstruovaný, čistý, vytopený, pohodlný motoráček si to statečně šlapal stoupáky od Jaroměře ku Staré Pace a od Turnova dále k Liberci….a v Liberci na vedlejší koleji stálo připravené desiro Trilexu. Vedle motorového rychlíku ČD vypadalo jako Hikari, ale ouha! Uvnitř vlezlá zima (venku bylo -11st), od velkoplošných oken mohutně táhl velmi nepříjemný chlad, WC nefunkční, takže vlakový personál klidně mohl rozdávat cestujícím bažanty:-), a chyběl jak koš na odpadky,… Číst vice »

Ondřej

Mé zkušenosti v posledním roce, byly asi 4 jsou pozitivní, takže určitě se to již zlepšilo, ale vždy jsem s nimi cestoval v letním období.

lOL

Neplakej, jak malé dítě. To že máš jednu špatnou zkušenost, tak se musíš vyblejt. Jednou motorak ČD topil, tak zvedáš prapor. Bože. Takové hodnocení miluji, zase chytrák od modrých.

Zdeněk

Nezapomínej, že spousta cestujících si udělá úsudek na základě první zkušenosti, a podle toho pak využívá nebo nevyužívá služeb té které společnosti nebo podniku. A copak že jsi tak zaujatý proti ČD a železničářům? Nevyrazili tě třeba někdy z vlaku proto, že ses choval jako hulvát, stejně jako tady?

Jiří Šrámek

Jezdím často úsek Rybniště – Liberec a ke stížnostem není důvod. Jediné, co mi vadí, je to, že když je přistaven Stadler RS1, není si kam dát batoh ani kabát. Horní police na zavazadla tam nejsou. To je ve velmi často zcela narvaných vlacích dost problém, když mají všichni všechno na klíně.

Ušatá

Ta vozidla jsou celkově dost nevyhovující a nepohodlná

Ušatá

Plně se s tím ztotožňuji.

Tronda

A ještě ke všemu tam neplatila režijka a to je vrchol!

Kajman

A ten Sajfík znamená, že bude obnoven vlakový provoz v úseku Varnsdorf pivovar Kocour – Seifhennersdorf? Nebo se tam bude pořád motat mikrobus?

Petr

Jaká je aktuální situace v otázce modernizace polského úseku mezi Hrádkem a Žitavou. Hrozí i případné uzavření trati?

Petr

Děkuji

D.S.

Z jakých důvodů DB Start nesplnila podmínky soutěže?

Arnošt

Jak bude tedy od prosince 2020 řešen provoz Varnsdorf – Rybniště?

Jenda

Vzhledem k tomu, že přímé spojení linkami 402 a 403 tvoří v pracovní dny interval 60-30 minut tak to asi není tak podstatné. Něco tam ale ÚK chce v přehodit z Rumburských vlaků.

T448

Objednávka Ústeckého kraje v rámci jejich provozních souborů.