Trilex uhájil vlaky v česko-německém pohraničí, přibude wi-fi a obrazovky
Siemens Desiro společnosti Die Länderbahn v Hrádku nad Nisou. Foto: Jan Sůra
Společnost Die Länderbahn uhájila pod značkou Trilex provoz vlaků ve východní části Saska a na trati Liberec – Varnsdorf. Po
Nevím, jaké kdo máte zkušenosti s desiry společnosti Trilex, ale mě to jednou stačilo. Před několika lety jsem přijel do Liberce archaickým motorovým rychlíkem ČD od Pardubic. Archaický navenek, ale uvnitř zrekonstruovaný, čistý, vytopený, pohodlný motoráček si to statečně šlapal stoupáky od Jaroměře ku Staré Pace a od Turnova dále k Liberci….a v Liberci na vedlejší koleji stálo připravené desiro Trilexu. Vedle motorového rychlíku ČD vypadalo jako Hikari, ale ouha! Uvnitř vlezlá zima (venku bylo -11st), od velkoplošných oken mohutně táhl velmi nepříjemný chlad, WC nefunkční, takže vlakový personál klidně mohl rozdávat cestujícím bažanty:-), a chyběl jak koš na odpadky,… Číst vice »
Mé zkušenosti v posledním roce, byly asi 4 jsou pozitivní, takže určitě se to již zlepšilo, ale vždy jsem s nimi cestoval v letním období.
Neplakej, jak malé dítě. To že máš jednu špatnou zkušenost, tak se musíš vyblejt. Jednou motorak ČD topil, tak zvedáš prapor. Bože. Takové hodnocení miluji, zase chytrák od modrých.
Nezapomínej, že spousta cestujících si udělá úsudek na základě první zkušenosti, a podle toho pak využívá nebo nevyužívá služeb té které společnosti nebo podniku. A copak že jsi tak zaujatý proti ČD a železničářům? Nevyrazili tě třeba někdy z vlaku proto, že ses choval jako hulvát, stejně jako tady?
Jezdím často úsek Rybniště – Liberec a ke stížnostem není důvod. Jediné, co mi vadí, je to, že když je přistaven Stadler RS1, není si kam dát batoh ani kabát. Horní police na zavazadla tam nejsou. To je ve velmi často zcela narvaných vlacích dost problém, když mají všichni všechno na klíně.
Ta vozidla jsou celkově dost nevyhovující a nepohodlná
Plně se s tím ztotožňuji.
A ještě ke všemu tam neplatila režijka a to je vrchol!
A ten Sajfík znamená, že bude obnoven vlakový provoz v úseku Varnsdorf pivovar Kocour – Seifhennersdorf? Nebo se tam bude pořád motat mikrobus?
Jaká je aktuální situace v otázce modernizace polského úseku mezi Hrádkem a Žitavou. Hrozí i případné uzavření trati?
Uzavření ne, nicméně jezdí se stále pomalu. Ale nějaké opravy tam proběhly, takže už to není taková hrůza.
Děkuji
Z jakých důvodů DB Start nesplnila podmínky soutěže?
Kvalifikace (jde o firmu založenou na zelené louce).
Jak bude tedy od prosince 2020 řešen provoz Varnsdorf – Rybniště?
Vzhledem k tomu, že přímé spojení linkami 402 a 403 tvoří v pracovní dny interval 60-30 minut tak to asi není tak podstatné. Něco tam ale ÚK chce v přehodit z Rumburských vlaků.
Objednávka Ústeckého kraje v rámci jejich provozních souborů.