Tříkilometrový obchvat Osové Bítýšky na I/37 se provizorně otevře o měsíc dříve

Stavba obchvatu Osové Bítýšky. Foto: ŘSDStavba obchvatu Osové Bítýšky. Foto: ŘSD

Koncem letošního roku by se řidiči měli dočkat i nového obchvatu Chrudimi, který se rovněž buduje od roku 2019.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ABCD

Ví někdo, je nějaký výhled i na stavbu (kompletních) obchvatů Havlíčkova Brodu, Ždáru nad Sázavou, Ždírce, Humpolce ( napříč do jižních čech) atd. ?
Tzn. významné polepšení tranzitu na I/37, I34 a obecně „dálkové dopravy“ v tomto regionu?

Je po tom „poptávka“?

Na stránkách ŘSD, to v těchto místech na to moc nevypadá…

Pardubice, HK – Jihlava, případně směr jižní čechy, atd. …

Kebab

Obávám se, že nic moc. I vzhledem k tomu, že tady vznikl nový úsek silnice první třídy v žebrácké kategorii S9,5…

KLL

V mapě projektů ŘSD stačí zadat „všechny stavby v přípravě“ a ve zmiňovaných místech se toho objeví celkem dost. Seznam staveb, co se objeví dole na stránce, jde seřadit podle čísla silnice, takže všechny stavby na třeba I/34 jsou pěkně za sebou.

Vedle toho se plánují obchvaty nižších kategoriích, které nepřipravuje ŘSD (Humpolec, Jihlava atd.) Ty se hledají hůř.

Pavel

Také se tou stavbou zlepšil přístup na vlak. Nejen že vzniklo parkoviště u nádraží na zpevněném povrchu, ale už se nemusí přebíhat silnice, pod silnicí je nově podchod. No aspoň na perón na Brno. Přístup na nástupiště směr Žďár n. S. je furt zacházka přes most. Vyšlapaná cestička přes trať svědčí o častém přecházení této frekventované dvoukolejné trati. https://www.vlakemjednoduse.cz/hodnoceni-nadrazi/osova-bityska/

Jiří Kocurek

Jaká je tam traťová rychlost? Jestli by nestačil úrovňový přechod se závorami.

hoholu

100km/h, v budoucnu díky rekonstrukci „až 160“

Equinox

Nejezdím tam často, ale kdykoliv jsem tam jel, tak se mi nepovedlo souvisle projet od Biteše po Chrudim bez nějaké stavby

Olda

Pravda, pravda… Přesto však dík, i když „remců“ by se vždy našlo 🙂 . Pro mne je tato cesta docela častá, především ta moravská část, takže nějaký další úpravy by se určitě šikly. Vím, něco je již rozpracováno, ale s ohledem na možné menší obstrukce co do přípravy (výkupy, EIA a Bůh ví jaké procesy s tím jsou) než na těch opravdu stěžejních stavbách země (bohužel), by se dalo úspěšně pokročit. A opravdu to není rozsah D6, či D7. Spoustě z nás by to však pomohlo.