Tři úzká hrdla pražské dopravy. Silničáři začali s opravami hned několika důležitých tepen
Začala třetí fáze rekonstrukce Barrandovského mostu. Foto: Pavel Švestka s. r. o.
Kromě příjezdu od D10 se doprava komplikuje i na Jižní spojce. Naplno odstartovaly práce na Barrandovském mostě.
Je to všude stejné. Banda vymaštěnců, která není schopna si vytvořit model dopravy a na něm zkoušet omezení. Podívejte se do Brna, opravuje se na Ostravské, Olomoucké, do Židenic … prostě směr na Ostravu a naopak každodenně totálně ucpaný, na možných objížďkách další souběžné opravy. Opravdu koordinace ŘSD a města „funguje“.
Nevím, kdo to psal, ale beton je vyrovnávací, vyrovnávající je možná tak stroj nebo pracovník, co ten beton tvoří…
Uzavřený sjezd na Chlumeckou není z D10 ale z D0.
A jak na to místo přijedete? Jedině z D10, případně Novopacké, alias Vysočanské radiály, což je jedna a táž silnice
A zaroven je ve smeru do centra uzavrena Komoranska kde je objizdka a to pres to, ze v casti pred krizovaktou s G Piky uz je polozen asfalt. Tim padem od Zbraslavi vznikaji dve dopravni omezeni smerem k Barrandovskemu mostu… Idealni planovani TSK 🧐
Dochází tam k enormním zpoždění spojů linek 139 a 246 (i s přenášením i do opačného směru!). Nerozumím, že se to neřeší. No a souběh akce v Komořanské s akcí na Barrandovském mostě je jedno velké jauvajs. Někdo to ovšem do toho souběhu s klidem dal.
Dnes rano zbraslavske klouby 139 mezi mostem Zavodu miru a Obchodnim namestim nabiraly 20-25 minut zpozdeni. Bus pruh tam neni kam dat, vsude jen uzka silnice. Dalsi dny tech aut urcite ubude, kdo si to tudy dnes zkusil zitra pojede treba pres Libus, jenze tam to kolem SAPY taky stoji a pak se to stejne potka na Zalesi a Videnske. Blby je, ze dnes stala Strakonicka uz zdaleka, chybi tak motivace pouzivat tu zpetnou rampu u Lihovaru.