Tři čtvrtě milionu korun za bezplatné parkování hybridů. ÚOHS snížil Praze trest
Parkování hybridů na zónách placeného stání. Foto: Toyota
Podle ÚOHS Praha diskriminovala majitele hybridů s vyšším výkonem spalovacího motoru.
Hlavně je to zvýhodnění oproti všem automobilům se standardním motorem, protože hybrid zatěžuje prostředí naprosto stejně.
„Některé automobilky možnosti bezplatného parkování využívali v marketingové kampani.“
automobilky – využívaly
Pane Sůro, jakožto profesionální novinář si, prosím, dávejte pozor na hrubky, za které se dávají pětky už na základní škole. Děkuji Vám.
No tak ono je vůbec sporné pozitivně diskriminovat něco, co si můžou dovolit jen milionáři. Pokud teda v Praze parkují jenom milionáři (nebo většinově), tak beru zpět.
Každý vlastník bytu v Praze je milionář 😀
Úžasné … tomu úřadu nevadí, že jsou na parkovném takzvaně pozitivně diskriminovány hybridy, ale jen to, že jsou diskriminovány pouze ty s menším výkonem spalovacího motoru, tedy pouze ty, které jsou dejme tomu možná přece jen ekologičtější.
Ford Fusion Hybrid (výroba 2012–2020) se nevejde o celé 3 kW. A rozhodně bude mít nižší emise než cokoliv vyrobené v rámci Dieselgate, byť s polovičním výkonem.
Matně se pamatuju, že kolem toho byly nějaké třenice, že to chtěl někdo někomu nandat. Ale možná se pamatuju špatně.
Koho vůbec napadnul hloupý výmysl dávat zvýhodnění podle výkonu?! Stačilo jednoduše zvýhodnit auta se značkou „EL“, což je nenapadnutelné.
Ten, koho to napadlo by měl že svého vrátit to zaplacené parkovné.
A měli to udělat snad podle obsahu? Jako je tomu nesmyslně u zákonného pojištění?
Jak která pojišťovna. Někde to mají podle výkonu a ne podle objemu.
-nejmenováno- člení vozidla podle výkonu na 5 kategorií:
– do 49 kW
– 50 – 59 kW
– 60 – 69 kW
– 70 – 79 kW
– 80 – 99 kW
– více než 100 kW
Kde? Teď max. zkouší oslovit zákazníky s malým nájezdem do 10tis. km/rok.
Jinak zarputile trvaji na objemu, asi vědí proč. Teda bavím se o známých značkách, ale pokud je nějaká „noname“ a jde do toho, tak sem s ní, prověříme.
Podle toho, zda vozidlo splňuje podmínky pro přiznání značky „EL“.
A jeden jediný důvod, proč by měly být zvýhodněný auta s EL, za nimi je od počátku výroby ve finále větší uhlíková stopa než u klasického automobilu s E6.
no, tak to je prosím strašně podstatné rozhodnutí tohoto úřadu…jistě tím bylo postiženo alespoň 20 řidičů…toto není výtka panu Surovi, naopak je třeba informovat, čím se UOHS zabývá…
kdyby se starali spíš o různé ty kartely i obecně podmínky zakázek, které ničí konkurenci…viz třeba jediné povolené prázce…
UOHS se stará, když někdo podá podnět. Podnět zde dali výrobci hybridů.