Trh s novými auty v Česku dál klesá, Dacia přeskočila Hyundai, fabie překonala octavie

Karoserie vozu Škoda Fabia Combi v závodě v Mladé Boleslavi. Foto: Škoda AutoKaroserie vozu Škoda Fabia Combi v závodě v Mladé Boleslavi. Foto: Škoda Auto

Registrace nových vozidel v Česku šest měsíců v řadě klesají. V únoru odbyt nových osobních aut klesl o 6,7 %,

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jerry

Hyundai sem prohlídnul na autosalonu ,zpracování ala favorit.Daciu sem zvažoval ale hodně se mi líbí nová Toyota Yaris.

Shrek

To si raději připlatim a pudu do Hyundaie, než do Dacie. Ta bezpečnost a komfort je úplně jinde. Těch pár peněz nestojí za moje zdraví, kdyby se stala nehoda ne?

růžaM

Ty prodeje se mění neustále a to co bylo teď, bude za několik měsíců zase úplně jinak. Po odchodu Vošického z vedení Hyundaie se může prodejnost rapidně zvýšit, přeci jenom tam byly nějaké spory mezi dealery a původním ředitelem H. a auta mají dobrý, takže předpoklad tam je.

Stashek

no jo, fasovali se služebáky, ty fabie a dacie jim fakt nezávidím

Kamil Kačer

Já se tomu trochu divím, co vy? Přeci jen, když se podívám na Hyundai a jejich ceny v poměru se zpracováním vozu, potažmo základní výbavou, tak to není vůbec špatné, ne? Ta nová i20 s cenovkou pod 300 tisíc? To mi přijde jako parádní koupě, nemyslíte?

Andrea Z.

Sama vlastním postarší i20 a uvažuji o obměně. Ten fl se jim dost povedl a cenovka je parádní. Pro mě je i20 ideální auto a už bych ho neměnila.

romanek763

Vstoupit do diskuze…Ten Hyundai je jako dacia ale dacia je dalleko lepsi

Luděk A

Ty prodeje se budou měnit, jako teplota venku. Uvidíme jakým směrem se to bude ubírat, každopádně prodeje poslední dobou klesají u všech automobilek vzhledem k politice EU, ale hyundai vzhledem k počtu elektrických aut a hybridů jde snižováním emisí EU na ruku nejvíce, nebo se pletu?

Oplt_R

Ten Duster taky neni úplná výhra. Někde se ta levná cena musí projevit, takže interiér vozu je jednoduchý, slabý, všechno tam vrže a jízdní komfort trochu pokulhává. Měl jsem Logana, ten šel po 3 letech pryč, vyzkoušel jsem i Dustra a nakonec jsem si raději trochu připlatil a skončil jsem u korejců, ti alespoň můžou s cenou ještě trochu hejbat, ale Dacia vůbec vzhledem k ceně.

Martin K.

Záleží kdo a jak Dustera používá. Snad z výjimkou Lesů ČR a policie je používají mimo asfalt snad všechny firmy. Je to pracovní auto a podle toho taky vypadají a hádám že i to je jeden z důvodů špatných hodnocení spolehlivosti. Je pravda, že „dobře“ vybavený Duster je na dostřel SUV od korejců a to pak už stojí za úvahu.

Ondra

Pozitivní, že snad konečně začnou mizet dieslové rakovinomety i z provozu..

Martin K.

To samé se dá říci o oturbených litrech v autě co má tunu a půl. Tlaky ve spalovací komoře jsou téměř totožné co v dieslu, jen benzínu téměř není olejová složka. Hliníková slitina bloku motoru může být třeba z kosmického výzkumu, ale nevydrží zdaleka to co litinový blok. Tyhle auta pak vydrží pouze čtvrtinový nájezd „rakovinometů“ a tak si připočtěte energetické a k tomu vztažené emisní náklady na výrobu dalších třech aut (rakovinomet zvaný fabrika). Pokračovat by se dalo dále… Diesly nejsou dokonalé souhlasím, ale současný trend NENÍ řešení.

jirka

copak to? že by bohatí lidé už došli?

Alf

Hlavně firmy jsou teď s nákupy opatrnější.