Třetí dráha na Heathrow nebude, soud vyhověl aktivistům
Letiště Heathrow, British Airways Boeing 787-8 Dreamliner. Autor: Heathrow Airports Ltd.
Britský odvolací soud dnes kvůli dopadům na životní prostředí zamítl vládní plán na rozšíření londýnského letiště Heathrow. Informují o tom
Ten mohamedánský starosta Londýna se pěkně vybarvil! Opravdu člověk na svém místě, s ním to Londýňané vyhráli….Ale třeba namísto další dráhy nechá postavit stáje pro velbloudy.
Dráha už nebude potřeba s ohledem na vystoupení z EU, tj. dostaví se také úbytek cestujících kvůli virové pandemii i klimatické změně.
Británie je venku z EU a nestalo se nic ani se nic nestane. Pandemie opadne. Co ale vliv má, jsou klimatičtí aktivisté.
Zatím pro UK platí přechodné období, kdy prakticky vše zůstává jak bylo, poté se ale situace dosti změní. A pandemie může ovlivnit cestovní návyky i do budoucna.
pokles provozu v souvislosti s exitě z eu? ale kdeze.
proc by se to melo dit?
Pomineme-li „Gréta-dimenzi“ tohoto rozhodnutí, pro VB to nemusí mít nutně negativní dopad z hlediska oslabení ekonomického růstu, nedostatku kapacit pro leteckou dopravu atd… Kdo sedí v 10 Downing Street? Boris Johnson. Čeho byl po celou dobu svého starostování v Londýne Johnson nadšeným zastáncem? Zrušení letiště Heathrow, které je pro Londýn dost velkým problémem z mnoha důvodů, mimo těch hlavních (hluková a emisní zátěž), komplikuje také efektivní výstavbu výškových budov ve městě, kdy limit 300 metrů není možné překročit, neboť by došlo k matení radarů na letišti. Jonhson podporoval plán postavení zcela nového centrálního londýnského letiště, které by se nacházelo v… Číst vice »
Ústí Temže obsahuje velmi hodnotný zachovalý přírodní biotop, rozsáhlá spleť ostrovů tam například hostí početnou množící se kolonii tuleňů. Pokud bych si měla vybrat mezi dostavbou další dráhy na Heathrow a zničením obrovské plochy volné přírody (které je v Londýně a okolí hodně málo) stavbou úplně nového letiště, příjezdových cest, mostů, vlakových kolejí, parkovišť, cargo terminálů, skladovacích hal, hotelů, nákupních středisek a další infrastruktury kterou letiště potřebuje/přitahuje, tak je volba pro mě jasná.
Ono se to možná vyřeší samo. S rozvojem dalších a hlavně delších P2P linek význam hubů jako je Heathrow poklesne a současná letiště zdrojovou a cílovou dopravu z/do Londýna zvládnou. Ostatně Gatwick nějak spekuloval, že by mohl používat své dvě blízké dráhy za jistých podmínek současně (zatím je ta kratší většinu doby využitá jen jako pojížděčka). Má to nějaký vývoj?
z hlediska změny klimatu je to skvělý, kéž by to tak dopadlo i praze
Jako že je skvělý kolikrát letadlo obkrouží Londýn než přistane?
Tak budeme u Londýna dál kroužit a vyčkávat s vyšší spotřebou.
Zase mají pocit, že vyhráli „ekologové“, takže k redukci emisí opět nedojde.
Fajn, mý z Prahy slibujeme že budeme mít ranveje taky jen 2 😉
Kez by. 🙂 s Vodochodama snad 3. 🙂
Vodochody nikdy nebudou.
Zatím má Ruzyně dokonce 3.
A které?
22/04 se už léta letoucí jako VPD nepoužívá…takže jen dvě: „hlavní“ 24/06 a „vvedlejší“ 12/30.
Z hlediska klimatu ? O co vám vlastně jde ? Aby lidi přestali létat a abychoim se vrátili na stromy? Nebo abychom se plavili na voru? Proboha, vzpamatujte se už…
Proboha, vzpamatujte se už ….i vy lidi
Dalo by se to klidně obrátit, na stromy zpátky nemusíme, ale růst obecně není nekonečný a to ve všem.
I ten vesmír se jednou zase zcvrkne :-), dle vědců.
Takže Tkadleček to zase tak špatně nemyslel.
Ono se ve světě dělá spoustu věcí…zcela upřímně k hovnu, které jen zanáší naší planetu dalším bordelem, vyčerpávájí se nerostné zdroje z nichž se vyrábí spousta levných nesmyslů na sotva jedno použítí atakdále…….atakdále.
Britské vládě jde o snížení emisí, soudu jde o dodržení Climate Act.