Trenitalia na nákupech. Kupuje 30 rychlovlaků od Hitachi pro další expanzi
Vysokorychlostní jednotka ETR1000. Foto: Hitachi Rail
Jednotky mají mít schválení i pro provoz například v Německu či Rakousku.
Jednotky mají mít schválení i pro provoz například v Německu či Rakousku.
Paráda, jsem moc rád, že tato řada má úspěch! 🙂 Krásné vlaky, zaslouží si mít více objednavatelů než Trenitalia.
Jsem teda zvědavý na ty drobné interiérové změny. Pochvala pro Trenitalii.
Pěkný soupravy 🙂
Jednotky mají být schválené i pro Belgii a Nizozemí – což je vzhledem ke vzdálenosti od domovské Itálie trochu „hint“, kterým směrem asi firma bude expandovat..?
Co jsem cetl, tak chteji jezdit Pariz – Brusel – Amsterdam
(a vyhledove snad az do Berlina)
Všude mimo Čech budeme se jezdit na to dívat jak do zoologické zahrady, protože to v Čechách nebude.
Však k čemu? Naco mít jízdní dobu Praha (centrum) – Brno (centrum) pod hodinu, když hlavně musíme stavět další dálnice.
Třebas proto, že bez lepší alternativy ty lidi z dálnic nedostanete ?
Ona ase staví nějaká nová dálnice pro spojení Brno-Praha?
Tak D35 se mohutně staví a přebere část dopravy co se dnes valí mezi Brnem a Prahou. Takže pak bude D1 na této relaci lépe průjezdná a železnice k ní bude o něco méně konkurenceschopná.
Nicméně, VRT by pomohla v řadě směrech,a celkem nám tu dost chybí. Stejně jako kvalitní vedení SŽ co by dokázalo rozjet výstavbu jako to dělá ŘSD.
Já v Čechách nežiju, když tak v ČR. Existuje i Morava a Slezsko, Čížku..
Na Moravě budete mít VRT Moravská brána, tak se budem jezdit koukat i k vám. 🙂
A tam se bude stavět VRT Moravská brána plus napojení do Polska, takže na pravdu 😀
Dobře, tak žijete v Česku.
Já mám ještě příhodnější název. Pražsko 🤪 Česko je taky ahistorický patvar…
OK, žijete jen v Česku, pane hnidopichu 🙂
Jenom to Slezsko je jaksi v Polsku. V ČR je jen maličký zbyteček, kterým si prvorepublikoví supervlastenci náhávali, že (tehdy německé) Slezsko je stále české a tak ten úzký pás, kde více než 90 % obyvatel mluvilo německy stále nazývali honosně Slezskem. Mimochodem, skutečné Slezsko má 40 tisíc a Morava 22 tisíce čtverečních km. Bylo by fér tedy ten český zbyteček Slezska k Moravě přičlenit a neradi jejstale do zahraničí, ne? Obzvláště, když dnes tam drtivou většinu obyvatelstva tvoří Moravané, kteří oblast kolonizovali po vyhnání původních Slezanů v roce 1946.
Čechystán je maličký, max. tak jedna zastávka z D do A.
A zase ta pověra o tom, jak je náš stát malý pro VRT. V Rakousku je Westbahn mezi Wien a Linz, 180km. Tu trať dost využívají i vlaky s mezizastávkami. V Německu je nejprofláklejší úsek VRT (Kolín-Frankfurt) dlouhý také necelých 200km. Dostavuje se tam Stuttgart-Ulm dlouhý 100km. Z Londýna do Amsterodamu jsou zastávky v Lille (celkem daleko), pak Brusel (110km), pak Antverpy (50km), Rotterdam (100km) a Amstr (80km). Jasně, jsou i delší úseky bez zastávek rychlovlaku, ale úseky výše vám snad ukazují, že VRT má smysl i s vícero zastávkami v Česku. Protože plnou rychlost nabere vlak během pár minut… Číst vice »
Ale bude. Říká se tomu VRT.