Travel Service si kvůli poptávce pronajal 29 let starý boeing z Ukrajiny

Boeing 737-400 společnosti Yan Air. Foto: Yan AirBoeing 737-400 společnosti Yan Air. Foto: Yan Air

Velká poptávka a nedostatek volných letadel vede letos leteckou společnost Travel Service k využití služeb v Česku neznámých dopravců. Až

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kulhán

Boeing na obrázku je B737-300 a ten je i vidět na Ruzyňi. Čtyřkilo by mělo na každé straně po dvou nouzácích. Pětikilo a tříkilo mají po jednom, čtyřkilo je největší z řady CL.

Tom

Pane Sůro, jen pro upřesnění. Ten Boeing co má 29 let nese imatrikulaci UR-COI, avšak ten nebyl dodán. Namísto něho byl dodán, resp. si společnost Travel service/Smartwings pronajala Boeing 737-400 s registrací UR-CNP, který je o 10 let mladší.

Tom

Aha, pak je to tedy OK.

Honza

V červnu jsem měl tu čest se 737-400 GetJet Airlines se stářím 29,3 roku jako záskok za A320 Tunis Air, který snad trvá každou středu dodnes. A nevyvolalo to ve mne žádné obavy, naopak jsem měl radost z letu ve starší generaci 737.

pepa

co je to proti pronajmu latadla travel servis od bulharske ALK aIRLINES. imatrikulace LZ-DEO. Pokud se tedy chcete proletet s 37 let (rv 1981) starym letadlem kupte si zajezd se spolecnosti trevel servis a good luck.

Tom

Mně články zdopravy.cz baví. Je na každém čtenáři zda to bude či nebude číst. Myslím, že tento server je zajímavý a pokračujte v tom co děláte, pane Sůro. Jistě, vždy se dá zlepšovat, avšak je potřeba tomu dát čas. Děkuji.

Ondrej

My pravidelně lítáme do Valencie a před pár týdny zažili šok změnili původní moderní letadlo za krám co tak často padá..
Viz letecké katastrofy, kanadské televize

Má uvnitř ještě ruskou azbuku a při tankování se nesmí nic dělat. Během letu kapala klimatizace.. Navíc pomalé, zpoždění.

Dalíli nám stejně letadlo jako

https://zpravy.idnes.cz/potvrzeno-cestujici-z-madridu-zabila-porucha-klapek-na-kridle-letadla-1ky-/zahranicni.aspx?c=A081010_095431_zahranicni_stf

https://zpravy.idnes.cz/spanelsky-el-pais-zverejnil-video-zachycujici-havarii-letadla-spanair-1zv-/zahranicni.aspx?c=A080919_091742_zahranicni_ipl

Jen tak

Co to zvanite? Jake letadlo casto pada?

Láďa

Bože můj, co to je za blábol? Letadlo z Ukrajiny logicky bude mít nápisy azbukou. Při plnění letadla palivem s cestujícími na palubě se nesmí nikdy nic. To pomalejší letadlo je vrchol.

Lucy

Prestante tady strasit lidi. To je jako napsat, ze uz nepojedu Mercedesem SLK, protože to v nem naky hovado napalilo do zdi. Kapalo na Vas zrejme asi uplne neco jineho, videl bych to mozna na nejaky rumicek v baru pred odletem, azbuka je asi u ukrajinskeho letadla normalni a zpozdeni ma dnes kde co. A pomaly budete spise vy, dle vaseho prispevku. Letat byste meli zacit pravidelne uplne nekam jinam, autobusem 177 na zastavku Odra.

Vlada

Dekuji za velmi zajimave clanky. Dekuji take diskutujicim za dodatecne insider informace. Mozna jen osobni vyhrady k autorovi by bylo lepsi adresovat primo redakci. Pripadne lze tyto clanky vubec necist, pokud nekomu nevyhovuje volba temat ci odborna uroven clanku.

Jirkaa

Když už jste u diskuze o stáří letadla, tak důležitější než věk jsou ukazatele letových cyklu a letových hodin, od toho se řídí celá udržba. Jinak můžete jít pomoc panu Sůrovy do radakce a doplňovat všecky tyto údaje (proč letá TVS tak nízko, proč a jaky máji pronajatý jinči letadla, proč občas za YBU zaskakují korejci atd) aby to bylo maximálně odborné. Otazká je jestli můžete do článku psát interní věci toho daného dopravce. Hned to označovat za bulvar je asi zbytečný, myslím že je to nejlepší server v ČR co se týče dopravy, když se objeví pravdivná či opravovací… Číst vice »

Aviatik

No viděl jsem jak Yanair dělá údržbu a do tohohle letadla bych pánové neseděl. Letadla mají z venku naleštěná ale uvnitř pěkný hnůj…

Martin

Pane Suro, nezlobte se, ale psat o tomto letadle, ktere leta u TVS uz vice nez 14 dni, a jeste s takovym nadpisem, mi pripada opravdu bulvarni. Nevim, jestli nemate temata nebo vam to pripada “in” psat kazdy den clanek o TVS, ale tento je opravdu o nicem. Kdybyste si aspon zjistil nejake aktualnosti, napr. Divert tohoto letadla do Benatek toto pondeli 6.8., takto je clanek opravdu o nicem

Jen tak

Ono takhle ta zprava vypada jako bulvar uz ted. Skutecnou “novinarinou”, ktere bych nejen ja zatkeskal, by bylo zasadit tu zpravu do nejakeho kontextu. – ze stari letadla nad X let neni vada na krase – nejske info o tom, jak probiha udrzba letadla, ze se kazdych X let prakticky cela rozeberou a znovu poskladaji atd – info o tom, ze i v civilizovanem svete “na zapad od nas” (ktery si casto bereme jako vzor) neni takove stari letadla vyjimkou – atd atd Pak by se jednalo o spickovou novinarinu hodnou odborneho media. To same napr clanek o letovych hladinach… Číst vice »

Jen tak

Nemusi tam prece nutne byt konkretni pricina – on by ji nekdo hned do te diskuse napraskal 🙂

To, ze se jedna o nejakou vy-MELovanou zavadu ale bylo prakticky jiste – jiny duvod proc by letadlo dva tydny (nebo jak dlouho) litalo v FL250 prakticky neexistuje, takze odstavec o tom, ze se muze jednat o vy-MEL ovanou zavadu (a co to je MEL je) by ten clanek posunulo na uplne jinou uroven, prestoze by to byla jen domnenka.

Pivko

No me by zajimal prave hlubsi clanek o te „safety culture“, jak to bylo zminovano v diskusi k tomu minulemu článku. Ze predpisy sice neporusujou, ale jdou az na hranu litanim 3 tydny s nefunkční klima jednotkou nebo treba litanim s 3p let staryma letadlama ze vsech moznych koutu sveta. To by urcite stalo zato rozvest.

Lukáš F.

Nevšiml jsem si, že by článek dělal z věku letadla nějakou bulvární senzaci.

Jen tak

No hele, psat o kazdym divertu kazdyho letadla (napr ty benatky byl “obycejny” medical, ackoli pulka hateru travel servisu veddla, ze se pokaklo ero)… tomby tu nebyl clanek pomalu o nicem jinem.

Lkprak

Sice už s tím létají cca 14 dní (do Prahy doletělo 27. července,jak jsem dohledal na facebookové stránce Centaureax), ale je hezký, že jste si všimli.

Jinak ještě TVS používá toto léto i M82 bulharské společnosti ALK airlines. Konkrétně stroj (reg. LZ-DEO), který to létá, už je taky skoro třicátník (podle airfleets.net poprvé vzlétnul 1.5. 1989).

Mar

V tom letadle prave ted sedim. Je to otresne. Zadny bulvar, je to stary kram. Vsichni kolem me jsou z toho v soku.

Jakub

S letadly obdobného stáří (B767) léta do Prahy AA.

Jen tak

V americe (a to mluvim o normalnich spolecnostech, jako delta, aa a united) je to relativne bezny vek letadla .

Okurky a zdopravy je pomalu ale jiste bulvar.

Skoda.

Vlada

Fandimredakcat se nene ha odradit kritiky ci kecalisty… piste a vybirejte temata at vas to hlavne bavi. Kdochce tak si najde to pozitivni a promine i chybu. Me zdopravy.cz bavi prijde fajn a tesim se i na dalsi clanky. 🙂