Trať z Olomouce do Moravského Berouna čeká měsíční výluka
Vlak Českých drah v Moravském Berouně. Foto: ČD
Z některých zastávek budou muset cestující autobusy nejprve zpět do Olomouce.
Z některých zastávek budou muset cestující autobusy nejprve zpět do Olomouce.
takze z domasova na libavu zas pesky protoze cesky drahy nejezdi na cas a este jedou nejdriv do berouna parada
A jak to vypadá s renovací nádraží v Hr. Vodě ? Neví někdo ?
Nijak. Železniční budova na Hrubé vodě nepatří Správě železnic, ale soukromému majiteli. (ps budova byla prodána jž v době když sž bylo ještě součástí čd)
Výluka je hlavně kvůli výměně křížení s tramvají v Olomouci. Jestli bude zbytek trati průjezdný, mohli udělat provizorní nástupiště na Bělidlech a jezdit vlaky. Jízdenky idsok stejně platí i na MHD za tramvaj.
Je vyloučen celý obvod Bělidla. Bude provedena celková oprava tramvajového křížení v km 0,580 – sanace žel. spodku, oprava betonové desky pod křížením, výměna žel. svršku, výměna silničního krytu. V traťovém úseku proběhne oprava GPK, výměna defektoskopicky vadných kolejnic, proběhne svařování, budou se pročišťovat blátivá místa a upravovat
průjezdný průřez.
Tak dělají aby se neřeklo, mají to udělat pořádně a zrychlit rychlost.
Kdyby se alespoň odstranil jeden jediný propad rychlosti. Ale bude to bohužel jen další ze série „natíracích“ prací, což je to jediné, co se na této trati při výlukách dělá.
Toto je opět jedna z tratí, kde je výluka takřka pořád… jen se vždycky přesune o stanici dále, ale to je cestujícím zejména u rychlíků jedno, když náhradní doprava bývá na delším úseku. Přitom po všech modernizacích zlepšení pro cestující či zrychlení zpravidla žádné. Přirovnal bych to k trati Plzeň – Žatec, kde je několikaměsíční výluka také každý rok a jízdní doba je dvacet let stejná…
po všech modernizacích. ..
podívejte, když si opravu zaměníte za modernizaci, tak je jasné, že budete sklamán, jelikož oprava nepřinese to, co se čeká od modernizace.
Tato výluka budiž důkazem, že v mnohých případech prostě železnice nahradit autobusovou dopravou nejde, protože ne všude vedou silnice.
Trať Olomouc – Krnov opravdu nikdo autobusem nahrazovat nechce.
Teda snad kromě Správy, během výluk. 🙂
Proč by to nešlo? Pokud zajišťujete náhradní dopravu za vlak a potřebujete obsloužit všechny stanice v lese podél trati jednou linkou tak to občas nevyjde. Pokud by to ale měla být trvalá náhrada tak ty obce obslouží několik různých linek a vyjde to hezky.
Ale prdlajs, ony tam silnice vedou, jenom nevedou kolem vody vedle trati, ale jinudy. Vemte si mapu. A do Smilovského mlýna potřebujete povolení od vojáků.
Nebo myslíte, že tam všecky ty domy postavili z materiálu dovezeného vlakem? Tak to asi ne, když jsou ze 14. století. „Obec patřila r. 1340 do majetku hradu Hluboký,“ wiki.
Ta trať není z Olomouce do Moravského Berouna , ale z Olomouce do Krnova, resp. do Opavy. Z Olomouce do M. Berouna je jen dílčí úsek této trati (býv. Moravsko-slezské centrální dráhy).