Trať Brno – Přerov čekají dva týdny omezení, dopravci nasadí autobusy
Vlak RegioJetu, ilustrační foto. Pramen: RegioJet
Autobusy budou přímé a zastávkové, přičemž ty zastávkové budou odjíždět z "hlaváku" o 20 minut dříve.
No, jednak , se opravuje most přes trať ve Vyškově na ulici Olomoucká a jednak mezi Přerovem a Holubicema jsou tři pomalé jízdy ,(rozjeté srdcovky a špatný GPK) a si proto , že ty Vectrony jsou moc těžký( 22,5 tun na nápravu) a to je tam traťová třídaC3 20 tun na nápravu ) . Kolejové svršek se naposledy rekonstruoval před 35 roky ,
Ony tam byly pravidelné výpĺuky dávno před tím, než nějaký Vectron vůbec začal existovat.
A nadávalo se, že teď si to vyžerou ČD, aby pak radímek mohl jezdit bez výluk. Zaručeně!
Jezdím tou tratí každý týden, za tu dobu výluk už měla dávno stát druhá kolej!
Zajímalo by mě, jestli existuje nějaký měsíc, kdy tam nebyla žádný výluka. Na to, že tato trať spojuje největší města na Moravě (Ostrava – Brno, Olomouc – Brno), tak je to neskutečná ostuda. Pořád se mluví o nové trati, která tady měla stát už před 5 lety, zatím se ani nekoplo a pořád se jen termíny posouvají. Tak jsem zvědav, jestli se dožiju nové trati, která se měla před 15 lety postavit za 10 let (a na těch 10 letech jsme i po těch 15 letech).
A o chybějícím zabezpečovači ani nemluvě. Je skoro zázrak, že to zatím nějak vychází, byť předloňská srážka vektrona s osobním vlakem v Němčicích nad Hanou je jedno z varovných mement. Tato trať je skutečně neskutečnou ostudou české železniční sítě.
Existuje. Prosinec a leden. (Nemůžu mluvit za Nezamyslice-Olomouc, tu v přehledu nemám.)
Už se ví kdo to Radimkovi odjezdí, když při poslední výluce při zadržování plateb a obviňování o podvodech výlukových dopravců zpět do Rj přicházeli velice vulgární reakce? Tj. nikdo z okolí nemusí být znovu zvědavý pro něj znovu pracovat.
Prostějovská firma Retrobus nemá zaplaceno doteď z podzimu 2021 (!!!). Majitel to psal přes týdnem na K-Reportu, že s nimi komunikují s reakční rychlosti „jedna odpověď za měsíc“. Odkaz jsem dával níže. Naposledy tam jezdil nějaký zoufalec co vykoupil šrotplac z Arrivy a ČSAD České Budějovice. Podle evidence nějaká AD Chytil, která položila zájezdovou dopravu. Ještě zapláčou.
Možná se zase chytí někdo z Duban.
Tak jistě, mají fakturu po splatnosti, ale namísto soudního vymáhání kecají v diskuzi, že jim nezaplatil. Že by neměli nic než jen tvrzení, natož smlouvu a bankovní výpis?
Pokud to tvrzení není pravdivé, dá se od Regiojetu očekávat i žaloba za křivé obvinění 😀
Já bych tipoval, že obě strany mají důvod k soudu nejít.
A taky je pravda, že na tratích, kde jezdí více dopravců, několikrát došlo k tomu, že při výluce či mimořádnosti měl RJ hůře zorganizovanou vlastní NAD. (Jenže když pruvodčí ČD bere Regiojetí jízdenyk, pochybuju že to není domluvené a RJ neplatí)
Ano a o tomto se také psalo. Regiojet nesežene náhradní autobusy za půl dne a modří tam mají přistavené desítky vozů. Pro ČD jsem mimořádnosti jezdil rád. Jasně řeknou, co chtějí, odkud a kam, pak se jen operativně doladí a RJ vždy totální chaos.
Může mi někdo technicky znalý vysvětlit, proč se na tomto úseku – Přerov – Brno koná každoročně několik výluk? To je doopravdy takový problém to udělat tak, aby to vydrželo bez údržby aspoň 2-3 roky?
To by se muselo pracovat v celém vyloučeném úseku, což prý nelze. Někdo by možná řekl, že to je kvůli koloritu, který k této trati tak nějak patří. A tak sem tam se místně něco vymění (koleje, pražce), vyčistí, dosype a podbije. Občas i souvislá výměna svršku…
Já bych zase třeba rád věděl, kolik se za posledních 50 let každoročních NAD uhradilo fin. prostředků (další související nemateriální škody pomíjím). Možná, že za ty peníze by se dalo jednorázově zrealizovat i několik významných akcí.
ČD mělo dávat miliardu za rok, to byl důvod pro koupi vlastního dopravce. Tedy za 7-8 let se na výluky nasype cena dvoukolejného koridoru do Hradce, za dvacet let na koridor Plzeň-Budějovice. Pěkná pálka.
To by se materiál musel navážet po silniici, traťovka by tam musela po silnici a to by byla potupa. Takže raději 200 jízd autobusem, než 10 náklaďáků.
U nás ve Vyškově probíhá oprava mostu přes trať. Výpadovka směr Olomouc.
Bohuzial musim cestovat touto linkou pravidelne a je to ako za trest. Pomale, stale nahradne autobusy a teraz regiojety ako zo srotoviska.
na této trase je prostě lepší cestovat po D1. Autem nebo autobusem.
Žejo, ČD nasazovaly kvalitní vozy B249, kde se dalo koukat na akvárium v okně.
Jak nasazovaly? Stále nasazují. Vozy Bd jsou pokračovateli linie Béček. Nejhorší vagóny na nejhorší trati. Trochu lituji, že jsem nešel na školu jinam, protože sedět 2 a půl hodiny v Bouzovu je fakt za trest 🙁
Sms mi přišlo, že na spoj 26. a 27. z Brna do Přerova rovněž autobus. Na stránkách o tom nic. Neví někdo něco víc?
Na jakých stránkách o tom nic? V Idosu i vyhledávači na stránkách RJ to je. Výluka je po celou dobu, akorát v článku to je popsané blbě, protože to má i RJ špatně v oznámení výluky: https://regiojet.cz/aktuality-z-provozu/aktualne-na-tratich-a-silnicich/vyluka-r8-4-2023
(v samotných JŘ na uvedeném odkazu to je správně).
No právě to jsem myslel. RJ to tam má blbě jakoby normálně jel bez NAD.(v bodě dva není o autobusu nic). No bude sranda. Pomalu jsem i uvažoval, že pojedu přes Břeclav s ČD (zas na Kr Poli nebudu o tolik později než RJ busem a tramvajkou), ale to bych zas neměl přímou zkušenost s organizací jejich NAD ať potom vím o čem v diskuzi mluvím 🙂
Pokud je myšlen RJ, tak jízdní řád je tady: https://brn-web-strapi.sa.cz/uploads/VJR_R8_soubeh_23077_23086_33036_brezen_2023_OK_73489fc52d.pdf
Je to výluka Brno-Přerov a současně Ostrava – Studénka
Jen aby regiojet měl nějaké autobusy a nedopadlo to jako pokaždé (zejména čt, pá a ne), že lidi zůstanou v Brně….
Doporučuji přečíst. Musím souhlasit, opakuje se to při každé výluce a konečně jsem pochopil důvod.
https://www.facebook.com/retrobuspv/posts/2042845915875164/?paipv=0&eav=AfYbhlipdI4L0aPiuOoq-UpLSZUt2rfo3lVFLoUnF5MCKkijHP8yYH2wVkNg4vLNCgk&_rdr
Jestli tohle je pravda tak to je úlet.
Co mi ale nesedí je že přece pokud máte faktury po splatnosti, tak se můžete obrátit na soud ne?
Já jsem jen občasný řidič, ale tohle mám potvrzeno od majitele, potkáváme se v Brně. Sem nic napsat nemůže, že ho administrátor blokuje, protože tohle téma otevřel.
Administrátor pana Studeného blokuje ne proto, že toto téma otevřel, ale z důvodu, že s tímto tématem trollil v každé diskuzi u textu o RegioJetu. A toto opravdu není platforma pro vyřizování obchodních sporů.
Proč se teda neobrátí na soud?
Pana Studeného znám 18 let a poslední 3 roky mu nevěřím už ani nos mezi očima, tudíž tyto jeho ublíženecké články, kdy on vůbec za nic nemůže ale špatní jsou všichni okolo, mne nechávají zcela chladným. Mimochodem – četl jste si také jistě vyjádření p.Jančury přímo v diskuzi článku, na který odkazujete, že? Ono Vám to pak celé do sebe zapadne o něco víc.
Jako fňukna se zde projevuje právě pan Jančura, kterého všichni okrádají, vyjadřuje se ke všemu okolo, jen ke svému dluhu ne a ani neví, kudy jeho linky jezdí, to mne pobavilo nejvíce.
Víte, vždy si dělám názor na základě více podkladů, či více stran a RegioJet dluží minimálně pěti dopravcům, pro které jsem jezdil nebo jezdím. Takže mi to do sebe zapadá, ale jinak, než si přejete.
Nebudu Vám brát Vaše naivní iluze, pochopíte časem sám.
Stále je to tu samá výluka, ale vidět to nikde není…
A zpráva, že žlutí získají od ČD linku Praha-Vysočina.-Brno bude kdy? Až zítra?
Aha, v pohodě, už tam je a komentáře bobtnají.
OFF TOPIC – Otrokovice Dnes jsem jel Kroměříž – Zlín a zpět. Celkem ve mně hrklo, když jsem na příjezdu do Otrokovic viděl, že vlak dojíždí k 2/4, odkud jaksi kolej do Zlína nevede, po vystoupení cestujících se vlak rozjel dále směr Staré Město u UH. Tak jsem překvapeně zíral, co se to děje, kde je chyba. Po nějaké době se zastavil, a vrátil zpět do Otrokovic na 1/2. Na zpátční cestě totéž, v opačném pořadí. To už jsem si všiml dělníků pracující na trati nedaleko stanice. Zvláštní řešení výluky. Jestli některé koleje nebudou průjezdné nonstop až do noci, jsem… Číst vice »
Nějaká informace o tom co se během výluky bude provádět?
• RJ taky v jedné fázi výluky mimořádně zastaví v Jistebníku a bude akceptovat jízdenky ČD. Takže vzácný moment, kdy Regiojet dělá NAD za vlak ČD
• Pošle Radim zas do Brna třeba dva autobusy, aby se lidi nevešli, jak posledně?
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/kolaps-na-lince-r8-mezi-brnem-a-prerovem-lide-se-ani-nevesli-do-autobusu-2022101.html
Nevím, jak RJ, ale ČD mají na většině spojů požadovaný 1 autobus za Os a 3 za R (mimo nějaké páteční posily, kde toho jede víc)
Proč tu lžete? V sobotu jezdí za R 4 autobusy… jen ráno a večer kdy je menší přepraní špička jsou v požadavcích 4..
Konečně zase výluka. Už to tam podezřele dlouho jezdilo normálně 👍👍
A v dubnu pokračujeme v úseku PV-OL. 🙂