Transdev opět na nákupech. Ovládl Anexia Bus a pronikl tak do středních Čech
Nové autobusy SOR pro Transdev. Autor: Transdev
Nadnárodní dopravní skupina Transdev projevuje v českých zemích velký akviziční apetit. Po nedávném ovládnutí moravskoslezské autobusové skupiny 3ČSAD si vyšlápla
Řidiči v 3csad jsou po zlepšení podmínek loni akorát nasraní, buzerace ohledně jedné minuty odjezdu dříve a pokuta k tomu, prémie místo placeného přesčasu, pohyblivé, samozřejmě. Autobusu se jako cestující začínám vyhýbat, protože jízdní řády jsou (F-M mimoměsto) opravdu špatné, konkrétně jízdní doby. Rychlost mimo obec 50, horší jak traktor a stát na zastávce dokud nepipne strojek je fakt děs. Vlaky v jednokolejce na 323 taky s problémy vyjezditelné, co chvíli výluka. Obchvat ve stavbě zabil dopravu silniční. Ještě jsem rád za rekola, pro pohyb mestem ideál. Sbohem moje město, vzpomínat budu přesto
Anexia měla určitou tradici….ale zajímalo by mě,jestli jí koupili celou nebo jen autobusovou část? A snad bude zachována linka Praha-Jáchymov,která tu jezdí dobrých dvacet let
Tak Cargo a sklady si nechali co mám info to je pro ně víc lukrativní jak autobusová doprava … Ale vše tomu nasvědčovalo že se něco bude dít když se kancli stěhovali do nových prostoru u ZZN ze starých v Ottově ulici
Anexia Bus se v roce 2017 trhla nejspíš právě proto, aby mohla být na prodej.
Anexia je zajímavou akvizicí. V zahraničí skupina provozuje nejen autobusy, ale i vlaky. Proto bude zajímavé zda se nepokusí v ČR koupit skupinu GW. Tím by se dostal Transdev ke smlouvám na autobusovou i vlakovou dopravu. Při liberalizaci by to smysl dávalo. Otázkou je zda je skupina GW na prodej.
Taky je otázka co ÚOHS povolí. Rozrůstají se teda slušně. Zvlášt pokud je pravda, že chtějí koupit arrivu.
Tak by třeba zase prodali (nebo museli prodat) nějakou jinou získanou část někde jinde – to je otázka rozvahy, co by považovali za vhodné a výhodné (kdyby se chtěli i v ČR dostat i k železniční dopravě).