Tramvajou trať mezi Mostem a Litvínovem čeká druhá etapa modernizace, zastupitelé schválili dotaci

Modernizovaná trať Záluží - Litvínov. Foto: Chládek & TintěraModernizovaná trať Záluží - Litvínov. Foto: Chládek & Tintěra

Modernizace začne příští rok, součástí budou další úpravy trati v Litvínově.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jv.

Ženská je jako tramvaj z Mostu do Litvínova. Hází s tebou ze strany na stranu a nakonec tě odveze do ještě větší prdele.

Jaaa

Kolik se po té trati jezdí, že jsou tam takové ostré oblouky, přitom kolem dost místa?

xyz

Ten odklad je neuvěřitelně dlouhý – už realizace 1. etapy se protáhla. Podle původních předpokladů měla 2. etapa následovat hned po té první, ne?

TrBus

Ještě bych doplnil, že modernizovat se má i úsek v Mostě mezi zastávkami Chomutovská/Zimní stadion – Dopravní podnik, která by měla proběhnout s výměnou světelných křižovatek, které budou dynamické s preferencí MHD na tř. Budovatelů.

https://sever.rozhlas.cz/dopravni-podnik-mest-mostu-a-litvinova-chysta-rekonstrukci-tri-useku-tramvajove-9208321

sotous

Je jen škoda že když už se do toho tolik sype že tramvajový systém zůstává nadále izolovaný od ostatní kolejové sítě, přitom by to mohlo mít daleko větší přidanou hodnotu pokud by se propojil vlak a tramvaj, ať už vzor Zwickau – tedy vlak na tramvajoví síti, nebo vzor Chemnitz – zde tramvaj na železnici.

xyz

Ano. Plus když ty Sprintery (v 1 ze 2 případů dokonce dosud s blinkry) po 2 tratích okolo Mostu jezdí.

Jiří Kocurek

A změnit legislativu, dost možná přes odpor spojených sil Nábřeží a Dlážděné ohledně §1, protože tak se to ani v Brně nedělalo, možná na vlečce, ale ta nebyla SŽ.

Gajda

Na jedný straně je fajn, že když už to mají, tak to udržují. Ale co jsem viděl při využití tamní MHD, tak četnost spojů, jejich kapacita a zaplnění mi přijde na tak velký město spojený s dalším menším a velkou fabrikou mezi nima hodně malá.

VojtaDrevik

Tak to nevím kdy jste tam byl. Hned po poledni byly tramvaje úplně plné, jak na lince 2, tak na linkách 1/4.

TrBus

MHD Most s Litvínovem je nejvytíženější systém MHD v Ústeckém kraji.

Pan průvodčí

Pak tedy nerozumím těm víkendovým půlhodinovým intervalům.

Frantík

A to je moc nebo málo? V takovém Zlíně to není zrovna mimo páteřní trať moc větší.

Ústečák

* Po Ústí nad Labem, které má více než dvojnásobek přepravených osob (16,5 vs. 36 mil. za rok 2022).