a ono jezdi jen Trams. silnice neni hotova. Stavba zacla 06.2019…
Jirka
4 let
V ulici vede páteřní cyklostezka a na cyklisty se všichni vykašlali. Jinde se nesmyslné cyklopruhy dávají aniž by to bylo potřeba. Ale na páteřní cyklostezkce ne. Ten úsek s panely je přitom v pohodě, autobus si vyjede to tramvajového pásu a cyklistu přejdede.
cyklist. stezka vede kolem Moldau. Tak kdyz tak radi sport tak tech 200m ti neublizi c0echu
looking4bucho
4 let
Je fajn ze se pocitalo s tim co se tam bude (doufejme) dit do budoucna. Oddeleni tramvaje od aut taky super, ale je skoda ze se zapomelo na tu cyklostezku ktera tam vede… Neverim ze to neslo resit, takhle se nebezpecnost mista pro autobusy i cyklisty zvysila.
To je vtipné řešení, kdy je vyfrézovaná jenom jedna drážka v srdcovce. Ale co jsou zač ty dřevěné pražce zalité v betonu? Vzpomínka na první úseky pražského metra?
Tram výhybky jsou co kus to originál vyměřený pro dané místo. Tak než vyrábět jeden kus každého specifického pražce s hmoždinkami, tak se do dřeva narve vrtule podle na místě osazených podkladnic. Někde jsou zase drážkové systémy v betonové desce.
Jako podklad pod asfalt tam bude ještě další méně pevnostní beton až pod hlavy kolejnic. Podle mě to je stabilizace lože. Aby se to nemuselo v průběhu životnosti podbíjet, což je pod asfaltem trochu problém. 🙂
Ono je to trochu jinak. Tramvajová výhybka je vlastně jen jazyková část (2-3m) ta je typizovaná a co se děje dál je už „lidová tvořivost“ (včetně křížení kolejnic).
Takhle se dělají všechny tramvajové křižovatky a docela to drží…
Novotny
4 let
Ten pristresek je totalni blbost, kdo to vynyslel. Je to spis architektonickej paskvil nez prakticky pristresek pro cestujici, kam neprsi a nefouka a nema to strechu proti svitu slunce v lete, kde se neni kam schovat. Hlavne pro starsi lidi.
Celý prostor Smíchovského nádraží se bude ještě kompletně předělávat, takže nemělo příliš smysl dělat tam něco lepšího. Navíc, jak už tu psal někdo jiný, v budoucnu budou někde ty koleje posunuty.
Aleš
4 let
Co tam proboha dělali 8 měsíců? To se tam škrabali v ř**i při té práci?
A přišli s inovativní řešenímjak zkrátit stavbu o 3 týdny. Mělo to jednu nevýhodu. Při přeložce kanalizace bude obyvatelům přílehlých domů zakázáno splachovat záchod. Na dobu pěti dnů. To z nějakého důvodu něprošlo…
a ono jezdi jen Trams. silnice neni hotova. Stavba zacla 06.2019…
V ulici vede páteřní cyklostezka a na cyklisty se všichni vykašlali. Jinde se nesmyslné cyklopruhy dávají aniž by to bylo potřeba. Ale na páteřní cyklostezkce ne. Ten úsek s panely je přitom v pohodě, autobus si vyjede to tramvajového pásu a cyklistu přejdede.
cyklist. stezka vede kolem Moldau. Tak kdyz tak radi sport tak tech 200m ti neublizi c0echu
Je fajn ze se pocitalo s tim co se tam bude (doufejme) dit do budoucna. Oddeleni tramvaje od aut taky super, ale je skoda ze se zapomelo na tu cyklostezku ktera tam vede… Neverim ze to neslo resit, takhle se nebezpecnost mista pro autobusy i cyklisty zvysila.
je kolem moldau
Krásná práce. Oddělení tramvají od ostatního provozu chválím. 🙂
Je to neefektivní, kvůli tramvaji, která projede jednou za pár minut, blokovat celý pás.
to tu nepochopi. negativni cesi furt v pohode.. blby kecy chlast drogy a tuolhloupost
Proč mám pocit, že ty výhybky budou jenom pro zlost a budou zralé na výměnu než se napojí Dvorecký most? Především teda jazyky a srdcovky.
On je to zatím jen takový polotovar… https://www.facebook.com/prazsketramvaje/photos/pcb.5088143967866315/5088135404533838/
To je vtipné řešení, kdy je vyfrézovaná jenom jedna drážka v srdcovce. Ale co jsou zač ty dřevěné pražce zalité v betonu? Vzpomínka na první úseky pražského metra?
ne, tramvajový výhybky se většinou dávají na dřevo.
Tram výhybky jsou co kus to originál vyměřený pro dané místo. Tak než vyrábět jeden kus každého specifického pražce s hmoždinkami, tak se do dřeva narve vrtule podle na místě osazených podkladnic. Někde jsou zase drážkové systémy v betonové desce.
Ale proč ten beton mezi dřevem? Jen jako podklad pro asfaltový kryt mezi kolejnicemi?
Jako podklad pod asfalt tam bude ještě další méně pevnostní beton až pod hlavy kolejnic. Podle mě to je stabilizace lože. Aby se to nemuselo v průběhu životnosti podbíjet, což je pod asfaltem trochu problém. 🙂
Ono je to trochu jinak. Tramvajová výhybka je vlastně jen jazyková část (2-3m) ta je typizovaná a co se děje dál je už „lidová tvořivost“ (včetně křížení kolejnic).
Ano dela se to na miru, ale otazkou je, jak to budou na miste profrezovavat… chtel bych videt tu presnou frezku…
Takhle se dělají všechny tramvajové křižovatky a docela to drží…
Ten pristresek je totalni blbost, kdo to vynyslel. Je to spis architektonickej paskvil nez prakticky pristresek pro cestujici, kam neprsi a nefouka a nema to strechu proti svitu slunce v lete, kde se neni kam schovat. Hlavne pro starsi lidi.
hlavne ty refyze. 2 metry siroke a nikde nikdo
Ve svý podstatě je nejdůležitější že se ubere prostor autům.
Překvapí že, když jsou zastávky na fotce stále mimo provoz. 😀
Nejsem si jistý, tak se chci zeptat – to jsou tam pořád od Smíchovského nádraží po část trasy staré panely? Alespoň to tak vypadá podle videa DPP.
Jsou nové, při rekonstrukci Smíchovského nádraží se počítá se změnou polohy kolejí.
Celý prostor Smíchovského nádraží se bude ještě kompletně předělávat, takže nemělo příliš smysl dělat tam něco lepšího. Navíc, jak už tu psal někdo jiný, v budoucnu budou někde ty koleje posunuty.
Co tam proboha dělali 8 měsíců? To se tam škrabali v ř**i při té práci?
kourili a koukali na porno. apropo akce zacla jiz v 2019..no k smichu jak to neumi.
Jenže to byla jen přeložka inženýrských sítí.
A přišli s inovativní řešenímjak zkrátit stavbu o 3 týdny. Mělo to jednu nevýhodu. Při přeložce kanalizace bude obyvatelům přílehlých domů zakázáno splachovat záchod. Na dobu pěti dnů. To z nějakého důvodu něprošlo…