Trafikant z ANO má skončit v dozorčí radě Českých drah, vystřídá ho profesorka

Vectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhyVectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhy

Z dozorčí rady Českých drah má příští týden zmizet poslední člen, který se do této funkce dostal jen díky své

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pracuji na MD

„Zatímco Kocourek má bohaté zkušenosti v dopravě, pro Štrofa šlo do loňska o neznámý obor“… No radsi trafikanta Strofa nez Kocourka: KPM Consult, AZD, odsun brnenskeho nadrazi… Ma MD se rika: 3K: Kocourek, Kovalcikova, Komarek 🙁 neznicitelni.

Petr Seifert

Já třeba odcházím po 19 letech od čd, kde jsem si dráhou prošel od zámečníka, vedoucího posunu, vozmistra osobní í nákladní dopravy po strojvedoucího. Odbory jsou s vedenim jedna prdel!!! A když jsem se konečně rozhodl odejít, lituju toho, že jsem to neudělal mnohem dřív. Ten podnik vede tlupa neschopných idiotů. A když mluvím s těma mladejma klukama, tak halda z nich chce odejít, jen jak jim skončí ty pětiletý závazky. Ten podnik dělá prostě vše špatně, vše proti lidem, mzdova politika hrůza, kdejakej prodavač má pomalu větší plat jak strojvedoucí. Musíte pro firmu pracovat i zadarmo, s posvěcenim odborů.… Číst vice »

Karel

Udivuje mě vaše víra, že oni učitelé nejsou političtí nominanti. Já osobně mám tu zkušenost, že mnohé VŠ jsou až neskutečně zpolitizované. Nechci se ale trefovat do Tatiany, nevím o ní vůbec nic.

Panelák

Chudák ženská… akorát převodní páka politických rozhodnutí někoho jiného zaštiťovaných její odborností. A kopat do ní budou ze všech stran, odborářema počínaje a parlamentem konče.
Ovšem povinný to není a spojuje své jméno s Burešem a ANO zcela dobrovolně.

Viktor

Ach jo. Člen DR má být zkušený manažer a ekonom, dohlíží zejména na hospodaření a klíčová rozhodnutí. Teoretik řízení dopravy je tam k ničemu, na tom není co dozorovat… Proč si úspěšné soukromé firmy nedávají do DR učitele? Co se poučit… Tak ať dají paní profesorce smlouvu na poradenství, přeji jí to…

Karel

Sice asi moc praxe nemá, ale její manžel, byl výpravčí, později přešel na ČD-T. A její tchán byl výborný přednosta stanice ( tedy tenkrát náčelník, sice přísný ale spravedlivý ). Tak snad něco z provozu v „krvi má“. …………A jak tak koukám, že „kdybych se lépe učil“, kde jsem dneska mohl být . (-: (-: (-: Manželka bývalého kolegy – dozorčí rada ČD, jiný bývalý kolega generální ředitel SŽDC, další bývalý kolega ve vedení ČD Cargo, velitel čety na základní vojenské službě dneska ústavní soudce, a já jen pouhý výpravčí …. (-: (-: (-:

Jiří Kokrhel

To neznamená, že když má půl rodiny bývalých zaměstnanců dráhy, že tomu rozumí…. Bohužel další teoretik, ostatně tak jako všichni na dopravní univerzitě v Pardubicích…..

A.R.

Že je teoretik, neznamená, že tomu nerozumí. Jak už jsem psal níže, praktici, kteří „řídí“ dopravu dnes, nám všem ukazují, jak doprava reálně funguje. Není to žádná sláva. Takže prof. Molková, byť teoretik, může pomoci.

Václav

Pan Karel bude zřejmě nějaký zapomenutý bolševik že? Vaše praktiky stŕílení do soukromí 🙂 Hezky jste se odkopal! Napište mi prosím Vaši praxi, ať můžeme porovnovat a napište skutečné jméno 🙂 Vaše praxe bude tak setinová oproti paní profesorce nebo ne? 🙂 Tak se prosim uklidněte! 😉 Moc děkuji!

patology_chef

Ve správní radě SŽDC a v dozorčí radě ČD Cargo sedí o generaci mladší vědci, nevadí?

Brumla

Pak má něco fungovat. Lidem z provozu je z toho na blití už. Ty co dýchali za podnik většinou rezignují a pré mají lajdáci a flinkove. Když člověk poukáže na bordel vedení se usměje a řekne ,, to je vývoj,, , pokud se ti nelíbí bordel musíš dát výpověď …….. Hurá do důchodu už aby to bylo.

Jiří Kocurek

A nebo k soukromníkovi. Nakonec ČD zajdou na to, že si nedokážou vychovat vlastní spolehlivé lidi.

patology_chef

Ale dokážou 😉 teď Vám vyjmenuju několik lidí, které nikdo neznal, než prošli manažerskými pozicemi u ČD: Aleš Ondrůj, Jiří Schmidt, Daniel Adamka, Jan Paroubek, Jiří Nálevka, Petr Moravec. Kromě prvního jmenovaného nic osobního proti jmenovaným, ale jinak ČD jsou doslova zdrojem odborníků.

železničář v důchodu

Ty „klacky pod nohy“ jim ovšem neházely „anonymní“ ČD, ale některé konkrétní osoby v jejich vedení: s tím, co píše „patology_chef“, nelze nesouhlasit – byť bych asi ten seznam jmen trochu upravil, protože někteří jmenovaní se za svého působení u ČD neprojevili úplně pozitivně.

A.R.

Jak doprava reálně funguje, nám praktici ukazují dnes a denně. Třeba to tam Molková rozvíří.