Toyota se poprvé dostala v Česku mezi tři nejprodávanější značky, prudce rostou prodeje motocyklů
Toyota Corolla. Foto: Toyota
Prodeje aut za letošní rok propadly o čtvrtinu, daří se naopak odbytu motocyklů.
Prodeje aut za letošní rok propadly o čtvrtinu, daří se naopak odbytu motocyklů.
Toyota má pár pěkných aut. Třeba LandCruiser, Tundra nebo Hilux. A o něco menší RAV. Zbytek je nezajímavý.
Čím je RAVka zajímavá?
Hloupost!!! RAV4 je hezké a kvalitní auto.
Toyoty jsou jedny z nejlepších a jedny z mála nejkvalitnějších aut na světě. Design je už jen otázkou vkusu…
Navic podil motorek je taky zajimavy. V tomto kontextu zcela nechapu napr. ceskou JAWU, ktera se stale snazi probijet na motorkovy trh s nejakymi retro nesmysly pro par kupcu. Kdyby udelali nejaky update napr. Babety a prodavali to za par penez, tak jim mnozi utrhnou ruce. …a pak by jednou mozna byly penize i na vyvoj neceho silnejsiho.
Konkurovat Číňanům jedoucím na velké objemy výroby? To moc nedává smysl.
…jeste mensi smysl ale dava snazit se pojovat s giganty jako Kawasaki, Honda, Suzuki…….
Není pravda. Maloobjemově je nesrovnatelně snazší vyrábět a prodávat dražší věci.
Jenže na dražší věc musíte vybudovat značku… A na Jawa slyší málokdo.
Proto si myslim, ze minimalne v CR a SK by to melo mnohem vetsi uspech nez aktualni produkce, hlavne pokud by to bylo jednoduche funkcni a za rozumny peniz.
Italové to umí… Na Čínu je celkem velké clo.
Babetta neměla s Jawou nic společného kromě značky, byla to od počátku akce Povážských strojární.
E-babeta samozřejmě dávno existuje a stojí cca 25 litrů. Byť ji stejně samozřejmě nevyrábí Jawa, stejně jako nevyráběla tu původní.
Tak ono hybridni Toyoty jsou dnes etalonem spolehlivosti a i ekonomicky to dava vcelku smysl oproti cistym elektroautum. Navic hybridy jsou uzivatelsky stale normalni auta, neresite zadne nabijeni, kable v kufru, dojezd, v zime si pekne zatopite v lete zachladite a stale zustava plnohodnotny prostro v aute, protoze baterie se vejde pod zadni rady sedadel. Mame Yaris Hybrid a na popojizdecky po meste a okoli neni lepsi volba. Navic od domu odjezdu zcela bez hluku, coz oceni rodina hlavne rano, kdyz jeste vsichni spi.
Naprosty souhlas….Yaris v hybrid taky máme..Pecka a momentálně v malých autech těžko najít cokoliv podobného. Jinak se dívám na nějaký auris starší v kombajnu. Předtím byl Prius i Landcruiser…..Ted by mě asi lákalo Camry, ale je mimo rozpočet aktuální bohužel
Ale obecně Toyota vždy super, spolehlivá atd…Prius design sice trochu mimo, ale jinak super
Tak je videt, ze lidi na to tady taky zacinaji prichazet, spotreba lepsi ne nafta a pritom se s tim daji jezdit popojizdecky.
Hybrid? Jako mít dva pohony v jednom autě? Docela blbost. Ale chápu, že když jste si hybrida koupil, tak to hanit nebudete.
Je videt, ze vy jste si ho nekoupil a vubec nevite o cem mluvite.
U těch skútrů je nějaký podíl elektro verzí?
A od příštího roku vytěsní Toyota podíl PSA a rozjede výrobu ve své továrně v Česku už konečně naplno se zavedením větších vozů.
Zdroj??? O té odluce od PSA jsem už slyšel, ale že by se měla měnit třída, to tedy ne.
Tak do Kolina se presune prave vyroba Toyoty Yaris ( i Hybrid), ktera se dnes vyrabi ve Francii a castecne myslim v Turecku.
A jo, moje chyba, já Y beru jako pidiauto, i když je samozřejmě pravda, že proti Aygu větší je.
Yaris se vyrábí v Evropě jen ve Francii,část výroby se odtud přesune do Kolína a tim uvolni kapacitu na vyrobu modelu Yaris Cross…