TGV ve směru do Čech nabírá zpoždění, nově se příjezd očekává ve středu
Nová jednotka TGV M Avelia Horizon. Foto: Alstom
Rychlovlak pojede do areálu VUZ přes České Budějovice, Veselí nad Lužnicí, Jihlavu, Havlíčkův Brod a Kutnou Horu.
Škoda že není JŘ příjezdu :/
Dám vám sem rakouský JŘ. Český zbytek by asi vážené soudružstvo z Dlážděné ulice nemuselo rozdýchat, protože strana a vláda bdí a stráží dobro svých soudruhů zatímco nepřítel naslouchá:
ZugNr.: 46688
Buchs Abfahrt: Dienstag 06.12. 16:00
Summerau Ankunft: Mittwoch 07.12. 06:06
Summerau Abfahrt: Mittwoch 07.12. 07:30
Dobrý den, stále platí tato informace? děkuji
A to si nešlo na tu maškarádu před pár měsíci půjčit tuto jednotku a ne tu z minulého tisíciletí?
Uz se o tom psalo vicekrat – ne, neslo.
Byla vůbec hotová?
Když mi dnes přistála na stole objednávka přepravy na úterní večer z Buchsu směr Summerau/Velim, tak jsem si říkal, že se asi něco změnilo 🙂
Je dobře, že skot je již ustájen. Vidět takovouto nadčasovou soupravu dojnice kdesi u Horní Vilímče, tak nadobro ztratí mléko.
Pro všechny přibržděné: TGV nepojede
za a/ vlastní silou, ale jedná se o přepravu ma ŽZO.
Za b/ Nejni to první souprava, která se tímto způsobem na ŽZO přepravuje. A vzpomínáte na pendolina, když se do Česka začaly navážet?
A za c/ maximální rychlost přepravy je 100 km/hod, tak co tu blekotáte?
Jo, a za d/ od začátku se ta trasa plánovala přes Jihlavu, to by si redakce mohla snadno ověřit a neplácat…
Přes HavlBrod to bude test odolnosti soupravy?
tgv se aklimatizuje na české podmínky
A zpátky to vezme po171 a 200, aby si TGV vážilo po čem bude normílně jezdit. I když mohlo by to být jako součást zkoušení odolnosti . 😀
A z Březnice přes Blatnou do Strakonic , Hora, Sušice na Rudu….
Ne, krušnohorské lokálky taky potřebují práci. Přes Vejprty!
Škoda že to nemůže vzít po 171-172-200, bo do Litně by se nevešel … to byly šotoorgasmy …. 😁
dělají nějakou atrakci taky pro nás vesničany hurá, možná blbej dotaz. bude možné zjistit časy průjezdů tou lokálkou z Budějic do Jihlavy? 🙂
To by mě taky zajímalo.
Prej lokálka😂…. Když jsem o této trati jednou napsal něco podobného, tak mě tu šotouši a experti v diskusi kamenovali.
Ona už je hotová VRT ???
Jo, ve Francii.
Jede to na zkušební okruh a není to určeno pro želznice v ČR. Jako spousta jiných vozidel, které na okruhu testují – je to jejich práce.
proč takovou oklikou?
a proč ty mínusy
TGV pojede z ČB do Jihlavy tou lokálkou? Tak to jim asi vypadnou oči, až tam tudy pojedou :Dd
Hlavně, aby tam nebyla zrovna výluka, aby nemuseli odklonem přes Pejr. 😆
Příští týden tam zrovna výluka je, uvidíme XD
Když bude ta výluka, tak jí 742 protáhne přes Chýnov a Pacov? 😁
co ty mínusy tady? vždyť co do směrových poměrů je to fakt lokálka s dráty :DD
Proč jezdí z Počátků do Žirovnice autobus, vždyť mají spolešné nádraží?! 😀
Na podvaly a po úzkokolejce. Je potřeba využít příležitosti a zviditelnit sociální aspekt želznice, anžto ona vytváří zaměstnanost.
„TGV ve směru do Čech nabírá zpoždění…“ Jo jo, asi tak 30 let 😀
To je víc, 😀
31 let a 5 mesíců od poslední návštěvy.
A divíte se? Pod články čtete odpor zapálených šotoušů, kteří si vyšpekulovali, že to bude končit v Nehvizdech a bude se tam jezdit po silnici, což vadí nejvíc. Chtěli by sjezdy do každé současné želzniční stanice, aby to pak na VRT zpátky najelo, čímž ta rychlost ztratí smysl.
Nadpis mluví za vše. 😉