Teplice po 11 letech zdraží MHD, základní jízdné bude za 24 korun

Trolejbus Škoda 26 Tr v Teplicích. Foto: I.Blu / Wkimedia CommonsTrolejbus Škoda 26 Tr v Teplicích. Foto: I.Blu / Wkimedia Commons

Novou možností bude v Teplicích roční jízdenka na MHD.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Blátošlap

Jsem zvědavý, jak to dopadne celkově s transformací na městskou firmu. Bývalý primátor se v hrobě obrací, to je ten jeho „socialismus“. Většina věcí ve městě stejně patří Třešňákovi, město nemá na nic vliv, takže roční jízdenka na tu děravou a ploužící se MHD je jako špatný vtip, kdo chtěl a má na to, tak si už jí v rámci DÚK pořídil.

Jirka P.

Dle opravených informací je změna tarifu platná od července

Sam

Já jel minulý týden po 10 letech za 10 Kč.

Roman osobně

Způsob dopravy pro nejbohatší. Kdo z vás na to má?

Lang

Já. Měl byste taky vydělávat víc, abyste taky zažil ten pocit, kdy se nemusíte starat o jízdu. 🙂

Anonym ze severu

Kdy se bude moct platit v teplické MHD kartou? Je to v plánu?

Vít

MHD v Teplicích hlavně potřebuje malou revoluci, teď, když bude od 2024 přecházet od outsourcingu (Arriva) pod městskou organizaci, je ideální možnost. Chce to zavést normální linkové vedení (to je teď poměrně šílené), přehledné a logické intervaly (to je teď další šílenost), pro zkrácení jízdních dob a komfort zavést nástup všemi dveřmi a také upravit jízdní řády tak, aby jízdní doby mezi zastávkami byly logické a adekvátní. Přestat říkat noční linka tomu, co je spíš posilový večerní/ranní spoj a zavést alespoň o víkendech jednu až dvě skutečné noční linky, nezavádět nesmysly typu úplně všechny zastávky na znamení jako nyní. Nebo… Číst vice »

Lang

Souhlasím. V Jihlavě to je, tady by to mohlo jít taky. Zajímalo by mě, co proti tomu kdo má.

Vít

A toda Jihlava, byť je to krajské město, relativně podobný počet obyvatel.

TrBus

Já jsem to s magistrátem už řešil minulý rok: špatná dostupnost MHD s nádražím, vedení linek atd. Odpověďí bylo, že důchodci by řvali a vzhledem k tomu, že jsou početná skupina v MHD přizpůsobuje se MHD jim. Proto ty linky typu 101, 106 či 110, které vymetají celé město…

Vít

Právě, to mi ale přijde jako začarovaný kruh. Kvůli nepřestupnímu tarifu v minulosti si navykli důchodci dostat se ze Šanova II, Trnovan, Prosetic i Sobědruh přímo k nemocnici bez přestupu. Co naplat, že kvůli tomu tam jízda trvá třeba i 30-40 minut, zatímco se smysluplným přestupem by mohla trvat třeba jen 10-20. Jenže mladý člověk je mnohdy často rychleji v centru z okraje města pěšky než MHD, takže opravdu nechce trávit zbytečně delší dobu v MHD. Jenže kvůli tomu budou pořád nepočetnější skupinou v MHD důchodci, takže se to nezmění, pokud se město přizpůsobuje jim. A takhle to bude pořád… Číst vice »

Jarda V.

Právě masiruji D-ticket po Německu a všude tu píšou že za den stojí 1,63euro což je tak malé pivo v celku slušně III.cenove. A u nás…. zdrazujeme.

Studý Chudent

Kéž je Brno další na řadě! To omezování spojů už se nedá vydržet

Peeetr

Hlavním celorepublikovým blokátorem je Praha, se svou superlevnou roční jízdenkou pro obří území a ještě s metrem.

Lang

Jak je závislé jízdné v Praze na Teplicích?

Jméno.m

Nijak. Ale můžu porovnávat, i když se vám to asi nebude líbit.

Lang

Tak srovnávejte srovnatelné.
Co se mi bude líbit, nechte na mně. 🙂

Hala D

To se vám asi nesplní. Dnes se totiž ruší vlaky, a autobus je doprava budoucnosti. Trendem dnešní doby je buď busem nebo vůbec. A busy musí jezdit za co nejnižší náklady. Ještě by lidi chtěli jezdit vlakem.