Teplice letos dokončí stavbu trolejbusových tratí, hotovo bude do poloviny roku

Trolejbus Škoda 26 Tr v Teplicích. Foto: I.Blu / Wkimedia CommonsTrolejbus Škoda 26 Tr v Teplicích. Foto: I.Blu / Wkimedia Commons

Propojka umožní vytvoření alternativní trasy mezi východní a západní částí sítě.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
TrBus

Trolejové vedení by potřebovala i ulice Hrázní a kousek Nádražího náměstí. Jinak MHD v Teplicích je děsný nepřehledný paskvil. Nejhorší snad jsou ty vymetáky typu linek 104, 106, 109 nebo 110. Vážně nechápu proč v Teplicích je takový problém mít páteřní linky s krátkým intervalem než tu hromadu linek s různým typem provozu a dlouhými intervaly.

Franta

Dobré odpoledne,
Pozůstatkem minulosti a něpřestupného tarifu se zakořenila potřeba jezdit, pokud možno, odkudkoliv kamkoliv. Takže i když byly kdysi páteřní linky T1/4 a A6/7/8/12, bylo mnoho doplňkových vymetáků i tenkrát. Za mne bych ještě doplnil troleje ze směru Šanov 1 / Prosetice.

Nikola

Páteř MHD v Teplicích vlastně tvoří linky krajské dopravy, které jezdí často a bez zbytečných zavleků a řekl bych, že i v dostatečné kapacitě.

Romanero

Koukám na to schéma po nějaké době a to je opravdu čím dál větší změť linek a šílených tras..

Lang

Souhlasím. Tím, jak se síť rozrostla, to teď spíš inklinuje k nějakým polookružním linkám a určitě jsem za to, aby se linkové vedení zjednodušilo a hlavně nastupovalo všemi dveřmi. Jenže město se tomu brání. Ano, důvody jsou možná rozumné, ale když může něco takového zavést Znojmo a funguje takhle i o poznání menší Tábor a Trutnov, tak proč by to nešlo i v Teplicích?

Gejza

To samé se dá říct o Boleslavi. Přitom je v obou městech velký potenciál pro optimalizaci, mj. řešením spočívajícím ve vzájemném doplňování linek městské a regionální dopravy. Nehledě na možnost efektivnějšího řešení oběhů, a z toho vyplývajících provozních úspor. Myslím, že hlavní brzdou jsou politici, kteří se bojí reakce voličů na změny.

storm_ice

Ale ono se to víceméně doplňuje, páteřní T linky 102, 105 a 107 a možná ještě 108 doplňují „vymetáky“ a alternativní spojení dalších částí města. Krajská doprava nejezdí všude a především všude nestaví, aby se doplňovala tak, jak si zde někteří představují.