To Isuzu teď začalo jezdit v MHD ve Znojmě a je to dost nepříjemně hlučné, hlavně v historickém centru, kde se to odráží mezi domy. Pro mě teda zklamání.
Anonym ze severu
1 rok
K čemu ty Scanie? Studená záloha pro případ blackoutu?
ReneV
1 rok
To prece neni mozny, ze nekdo schvali tak ohavnou barevnou kombinaci..
Ano, kombinace jako někde ze SSSR, ale to máte sto lidí, sto chutí. V JM kraji je třeba nová barevná kombinace červená střecha a bílý a světlešedý pruh – mně se líbí, ale taky dostávala čočku.
A proč? Stojí za tím špatná údržba vozidel, což bylo vytýkáno i ze strany města, které trolejbusy vlastní. Dále bylo vytýkáno i nedostatečné informace na zastávkách (tarif či plánek sítě apod.) Takže od ledna 2024 přebere provoz Městská doprava Teplice, p.o.
Profesor
1 rok
Když se tak podíváte na RTO a pak na tohle… Vývojově asi 60 let rozdílu… A pak že pokrok nezastavíš. U designu se zastavil a ještě zacouval.
Pokud zákazník požaduje maximalizaci kapacity pro cestující na metr délky a ten autobus je ještě krátký, tak z toho nic jiného než krychle nemůže vzejít.
Ono celkově u autobusu toho moc vymyslet nejde. U všeho se využije každej centimetr co jde, k tomu požadavky na bezpečnost a je hotovo. Navíc i to Isuzu je o dost hezčí a připomíná pořád autobus, naorzdíl od Rošera a Stratosu, kdy je to dodávka, co dostala žihadlo od včelky a trošku napuchla.
Ale ty nafouklé dodávky jsou levnější na provoz a pořízení, ne ?? Jen ten vnitřní komfort pro cestující je kapku odšťavňovač z toho důvodu, že cestující jsou v průměru čím dál prostorově náročnější.
Rabín
1 rok
Cituji z článku:
Město poptává ještě nové trolejbusy a standardní dvanáctimetrové trolejbusy.
Půjde o autobusy Isuzu autobusy NovoCiti Life.
Čtou editoři vůbec články po sobě…?
Dále:
Nové vozy Scania budou do dodání nových parciálních trolejbusů budou sloužit jako náhrada trolejbusů, po jejich dodání budou sloužit jako zálohová vozidla.
Na tak krátký článek docela dost stylistických chyb…
No…, jistěže je „redaktorskej“ člověk duší blízký češtině, ale zase si promrskávat bibli o těch co hází šutrem. Tomu však předchází obrat „bez viny“. Takže ty mínusy za omluvu jsou fakt ubohé. P.S.: Vím proč to píši. Sám mám často s rodnou řečí problém, protože mně spousta věcí nenaskakuje správně a myslet na každý obrat zda je s pravidly nelze. Zákonitě se udělá chyba.
To Isuzu teď začalo jezdit v MHD ve Znojmě a je to dost nepříjemně hlučné, hlavně v historickém centru, kde se to odráží mezi domy. Pro mě teda zklamání.
K čemu ty Scanie? Studená záloha pro případ blackoutu?
To prece neni mozny, ze nekdo schvali tak ohavnou barevnou kombinaci..
Ano, kombinace jako někde ze SSSR, ale to máte sto lidí, sto chutí. V JM kraji je třeba nová barevná kombinace červená střecha a bílý a světlešedý pruh – mně se líbí, ale taky dostávala čočku.
Tak v Polsku je možný všechno
Zatím jezdí denně…. buď není dostatek provozuschopných tykadel…. nebo řidičů co s nimi může jezdit…. nebo obojí 🙂
A proč? Stojí za tím špatná údržba vozidel, což bylo vytýkáno i ze strany města, které trolejbusy vlastní. Dále bylo vytýkáno i nedostatečné informace na zastávkách (tarif či plánek sítě apod.) Takže od ledna 2024 přebere provoz Městská doprava Teplice, p.o.
Když se tak podíváte na RTO a pak na tohle… Vývojově asi 60 let rozdílu… A pak že pokrok nezastavíš. U designu se zastavil a ještě zacouval.
Pokud zákazník požaduje maximalizaci kapacity pro cestující na metr délky a ten autobus je ještě krátký, tak z toho nic jiného než krychle nemůže vzejít.
Naštěstí kvádr, krychle už by byl úplný úlet. 🙂
Já si tu krychli normálně živě představil a jo, byl by to úlet 😆😆😆
Vzhledem k maximální povolené šířce, ze které by velikost vycházela, rozhodně. 😀
Zákazník požadoval krychli. Zdálo se nám to divný, ale náš zákazník náš pán. Radši jsme nic neřekli a udělali krychli 😂
Nějak takto?
https://static01.nyt.com/images/2007/08/03/automobiles/600-baker.jpg
Máte pravdu, to jsem se upsal 🙂 Prostě je to hranaté, ale krychle by byla extrém.
Ono celkově u autobusu toho moc vymyslet nejde. U všeho se využije každej centimetr co jde, k tomu požadavky na bezpečnost a je hotovo. Navíc i to Isuzu je o dost hezčí a připomíná pořád autobus, naorzdíl od Rošera a Stratosu, kdy je to dodávka, co dostala žihadlo od včelky a trošku napuchla.
Ale ty nafouklé dodávky jsou levnější na provoz a pořízení, ne ?? Jen ten vnitřní komfort pro cestující je kapku odšťavňovač z toho důvodu, že cestující jsou v průměru čím dál prostorově náročnější.
Cituji z článku:
Město poptává ještě nové trolejbusy a standardní dvanáctimetrové trolejbusy.
Půjde o autobusy Isuzu autobusy NovoCiti Life.
Čtou editoři vůbec články po sobě…?
Dále:
Nové vozy Scania budou do dodání nových parciálních trolejbusů budou sloužit jako náhrada trolejbusů, po jejich dodání budou sloužit jako zálohová vozidla.
Na tak krátký článek docela dost stylistických chyb…
Čtou, nicméně jelikož se během včerejška objevila ještě smlouva na Scanie, došlo k jeho změně na poslední chvíli, což nás neomlouvá.
No…, jistěže je „redaktorskej“ člověk duší blízký češtině, ale zase si promrskávat bibli o těch co hází šutrem. Tomu však předchází obrat „bez viny“. Takže ty mínusy za omluvu jsou fakt ubohé. P.S.: Vím proč to píši. Sám mám často s rodnou řečí problém, protože mně spousta věcí nenaskakuje správně a myslet na každý obrat zda je s pravidly nelze. Zákonitě se udělá chyba.