Teplice kupují sedm nových autobusů od Scanie a Isuzu

Midibus Isuzu NovoCiti Life. Pramen: OAD KolínMidibus Isuzu NovoCiti Life. Pramen: OAD Kolín

Město poptává ještě nové trolejbusy.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
abc

To Isuzu teď začalo jezdit v MHD ve Znojmě a je to dost nepříjemně hlučné, hlavně v historickém centru, kde se to odráží mezi domy. Pro mě teda zklamání.

Anonym ze severu

K čemu ty Scanie? Studená záloha pro případ blackoutu?

ReneV

To prece neni mozny, ze nekdo schvali tak ohavnou barevnou kombinaci..

abc

Ano, kombinace jako někde ze SSSR, ale to máte sto lidí, sto chutí. V JM kraji je třeba nová barevná kombinace červená střecha a bílý a světlešedý pruh – mně se líbí, ale taky dostávala čočku.

Mufiklo

Tak v Polsku je možný všechno

Pavel Vavříček

Jak často vůbec vyjede v Teplicích bus za trolejbus?

Michal

Zatím jezdí denně…. buď není dostatek provozuschopných tykadel…. nebo řidičů co s nimi může jezdit…. nebo obojí 🙂

TrBus

A proč? Stojí za tím špatná údržba vozidel, což bylo vytýkáno i ze strany města, které trolejbusy vlastní. Dále bylo vytýkáno i nedostatečné informace na zastávkách (tarif či plánek sítě apod.) Takže od ledna 2024 přebere provoz Městská doprava Teplice, p.o.

Profesor

Když se tak podíváte na RTO a pak na tohle… Vývojově asi 60 let rozdílu… A pak že pokrok nezastavíš. U designu se zastavil a ještě zacouval.

Jan T.

Pokud zákazník požaduje maximalizaci kapacity pro cestující na metr délky a ten autobus je ještě krátký, tak z toho nic jiného než krychle nemůže vzejít.

Kernteriér

Naštěstí kvádr, krychle už by byl úplný úlet. 🙂

Pája

Já si tu krychli normálně živě představil a jo, byl by to úlet 😆😆😆

Kernteriér

Vzhledem k maximální povolené šířce, ze které by velikost vycházela, rozhodně. 😀

Profesor

Zákazník požadoval krychli. Zdálo se nám to divný, ale náš zákazník náš pán. Radši jsme nic neřekli a udělali krychli 😂

Jiří Kocurek
Jan T.

Máte pravdu, to jsem se upsal 🙂 Prostě je to hranaté, ale krychle by byla extrém.

Gajda

Ono celkově u autobusu toho moc vymyslet nejde. U všeho se využije každej centimetr co jde, k tomu požadavky na bezpečnost a je hotovo. Navíc i to Isuzu je o dost hezčí a připomíná pořád autobus, naorzdíl od Rošera a Stratosu, kdy je to dodávka, co dostala žihadlo od včelky a trošku napuchla.

Jan Sova

Ale ty nafouklé dodávky jsou levnější na provoz a pořízení, ne ?? Jen ten vnitřní komfort pro cestující je kapku odšťavňovač z toho důvodu, že cestující jsou v průměru čím dál prostorově náročnější.

Rabín

Cituji z článku:
Město poptává ještě nové trolejbusy a standardní dvanáctimetrové trolejbusy.
Půjde o autobusy Isuzu autobusy NovoCiti Life.
Čtou editoři vůbec články po sobě…?

Rabín

Dále:
Nové vozy Scania budou do dodání nových parciálních trolejbusů budou sloužit jako náhrada trolejbusů, po jejich dodání budou sloužit jako zálohová vozidla.
Na tak krátký článek docela dost stylistických chyb…

Olin

No…, jistěže je „redaktorskej“ člověk duší blízký češtině, ale zase si promrskávat bibli o těch co hází šutrem. Tomu však předchází obrat „bez viny“. Takže ty mínusy za omluvu jsou fakt ubohé. P.S.: Vím proč to píši. Sám mám často s rodnou řečí problém, protože mně spousta věcí nenaskakuje správně a myslet na každý obrat zda je s pravidly nelze. Zákonitě se udělá chyba.