Tendr na východní obchvat Bruntálu vrcholí, s nejnižší cenou přišly M-Silnice a FIRESTA
Místo budoucího východního obchvatu Bruntálu (I/45). Pramen: ŘSD
Východní obchvat v podobě přeložky I/45 má být první etapou celkového řešení, na jehož konci by měl být Bruntál zbaven tranzitu.
Postarají se Děti Země o ochranu lokality s výskytem zubaté žáby?
Bohužel ne, mají moc práce s protesty proti těžbě bláta.
Nebyl by ten severní obchvat logičtější jižní? Podobně jako v Bludově?
Nebyl. Severní obchvat řeší nejen I/11, ale také II/450, potažmo II/452.
To sice jo, ale kdo pojede po obchvatu otamtud směrem na jih?
A kdo by tam jezdil? Pokud někdo jede od Rýmařova na Valšov, tak nikdy nepojede přes Bruntál, ale vždy přes Břidličnou.
1) Přes Uhlířák?
2) Severní varianta jde přes průmyslovou zónu.
No…, v prvé řadě Radkovi a jeho džurbasům díky za MUK a nikoliv jen OK, i když je to jen zapadlý Bruntál. Za druhé nebylo by vhodné postavit (předpřipravit) potřebné stavební prvky pro napojení budoucí severní tangenty, aby až když na to dojde se nemusel omezovat provoz na již postaveném východním obchvatu. Protože když už přistoupili velkoryseji s tou MUK na defacto sjezdu do města, nepředpokládám, že napojení dvou „státovek“ a obsloužení severní části města by řešili jinak.
Častým nešvarem je budování MÚK nebo polo-MÚK na I. třídách s II. a III. a zároveň OK na styku dvou I. tříd. „Protože jsou ty I. třídy na stejné úrovni.“
Zářný příklad je třeba na obchvatu HavlBrodu, nebo Svor/Nový Bor.
Nepřijde mi,že by byl Bruntál zapadlý