Teď je nejlepší čas na nákup letadel, plánuje srbská vláda expanzi Air Serbia
ATR 72 společnosti Air Serbia. Foto: Letiště Praha
Srbská ministryně výstavby, dopravy a infrastruktury Zorana Mihajlović je přesvědčena, že pro státního leteckého dopravce Air Serbia nabízí příští týdny
Ostatně když se mohou v USA v rámci zdravé podnikstelské strategie vykupovat poslední verze Jumba na „skoky“ po Státech, proč by to nedokázali i Srbové? U nás aby stratéga v podnikání pohledal…
Po státech žádná Jumba žádné skoky nelétají.
Ony teď neskáčou po státech? Kdy zas budou, prevíti?
Drží jim palce. Pochopitelně že Superjet nemusí být to pravé v dosavadní konstrukční konfiguraci, ale snad to vyřeší levně a kvalitně.
A jde to, národ má nějakou hrdost. Tady naši občané umí jen závidět, kritizovat jakýkoliv nápad (ano, vč. odkupu ČSA abychom měli zase státního dopravce když už to může mít i de****í Srbsko nebo Bulharsko). Všude si stěžujeme, že nejsme jako ČR dost vidět, ale co se divíte, když nemáme NIC – a když už je nápad mít zpět nějakou firmu tak si všichni také stěžují… no to je pořád dokola.
Víte, pane… Air Serbia je kvalitní moderní zisková společnost v zajímavém regionu (proč urážet?), do které i proto investoval Etihad. Let v C byl u nich i na 1:30 dlouhém letu zážitkem (na rozdíl od ČSA, bohužel). O té parodii na létání jménem Smartwings ani nemluvě. A pozor, nikdo netvrdí, že ČSA byly před 20 lety špatné. Špatné je to teď. Čím dál horší.
Víte proč? Protože nenažraný management a u zbytku až na výjimky jen práce za hodně a ještě více peněz. Přitom česká národní hrdost se málem vytratila a je nejvyšší čas ji zase pozvednout.
tak doufám, že se nesnažíte nasnažit, že to máme udělat nalitím miliard peněz do čínské černé díry, kterou manažersky vedou kamarádi z pézétek tak kvalitně, že z Prahy nedokázali udržet v zisku ani linku do Londýna a jejich „aerolinka“ už dnes nevlastní ani jedno jediné letadlo – protože to jediné, co vlastnila museli dát do zástavy a bizjety si raději vyvedli do jiné firmy. protože jestli ano, tak jste buď blázen, jejich zaměstnanec píšíci podle notiček z intranetu QS nebo troll…
Nojo, kdo že to řídil státní ČSA tak kvalitně, že skoro zbankrotovaly? Neříkalo se mu pak Luftjarda?
Btw která vláda ho tam dosadila?
Cретан пут!
mít p. Marka v manažerské pozici je stejně příjemné, jako vrazit si třísku pod nehet… Stále mi nejde do hlavy, že s takovou „pověstí“ ještě dokáže ulovit místo v jakékoliv letecké společnosti…
Když jsou na manažery politické tlaky k té jejich peněžní toxikománii, tak to s řízením vypadá jak to vypadá. Toho pána neznám ani stopu. co po něm je, ale pokud Air Serbia poskytuje alespoň standardní služby a přitom prosperuje, tak bych s tou kritikou Marka neplýtval, protože může být uvařená z vody a s příměsí osobní zášti.
Drobná poznámka, to ruské letadlo je Suchoj, ne Suchov 🙂
Smartwing bez státní pomoci zbankrotují zatímco Air Serbia vesele expanduje.
Státní letecký dopravce, symbol země, ministr financí slíbil podporu… vybrané citace z článku.
Ano jako třeba Air France, nebo LOT. To u nás žádný státní dopravce není a to co je, je jen pro ostudu.
No vidíte a já třeba s tím, že tu není žádný státní dopravce, nemám vůbec problém 🙂
Tak to já také ne, ale už jsem na toto téma zaslechl nějaké úvahy. Nutno dodat že značně pomýlené.
Patrně s ČSA či se Smartwings nelétáte nebo let prospíte… Státní letecký dopravce může být řízen mnohem lépe než soukromý řízený managementem s psychopatickými rysy.
😀 tak ten byl opravdu vydařený.
Tak ono nie je problem teraz lacno kupit, tak ako bolo povedane…ono ale mozno bude problem ich nasledne „uzivit“
Víte, kde pracuje část obyvatel Balkánu?
Pokud nasadí slušné ceny a budou schopní konkurovat třeba Wizzair, tak nebudou mít problém.
Admine, nechcete mu dát Ban, nebo ho necháte trolit do každé diskuse o letadlech?
… já bych nebanoval, jen ho neživme a zvykněme si, že si do každé diskuse napíše pod různými Nicky sám desítky komentářů 🙂
Souhlas, nezivit, tedy nereagovat, neminusovat … plusy si dodava sam, nicku ma na to dost