Tanvald a Smědava budou mít přímé spojení, přes Souš pojede elektrobus
Elektrobus u přehrady Souš. Foto: ČSAD Liberec
Tanvaldsko a Frýdlantsko poprvé spojí autobusová linka. ČSAD Liberec od soboty zahajuje provoz turistické linky mezi Tanvaldem a Smědavou kolem
Doplnění mého příspěvku pře 2 dny. Dnešní fota na TechNet.cz – Dálnice i sídliště. Klíčové stavby komunismu budovaly americké stroje : https://www.idnes.cz/technet/technika/stroje-caterpillar-zeppelin-cz.A190726_011030_tec_technika_erp/foto
Celkem zvláštní, že vjezd osobních aut je povolen bez omezení, ale běžné autobusy veřejné dopravy, velmi vadily. To mi přijde logičtější provoz v Krkonoších k Vrbatově boudě, kde je naopak zákaz vjezdu aut, s povolením pro autobusy.
Je tam přece jasně napsáno, že silnice vede ochranným pásmem vodního zdroje, takže velikost nádrží pohonných hmot autobusů je z tohoto pohledu asi už nepřijatelná.
Není takovým zdrojem i Želivka, přes kterou vede D1?
Ano, ale tam máte zákaz vjezdu pro určitá vozidla , převážející nebezbečné náklady = směrem od Prahy musí sjet na exitu 66 a jedou přes Čechtice, Košetice, Křelovice / tam nesmí odbočit na Želiv /, dále pokračují na Červenou Řečici do Pelhřimova a pak v Humpolci najedou na 90. km zpět na D1. Od Brna sjedou v Humpolci a jedou po stejné objízdné trase na Prahu…. Navíc je všude kolem D1 v blízkosti Želivky / hlavně u mostu přes Hněvkoviclý potok- přítok do Želivky, dvoupatrového mostu u Vojslavic, / vybudován důkladný zachytný systém na případné „havárie“ tekutin, tak aby i… Číst vice »
Tam vadí průjezd čtyř malých autobusů denně, po silnici s minimálním provozem, navíc mohla být rychlost i omezena, ale že nad hlavním zdrojem pitné vody pro Prahu denně prosviší v nádržích kamiónů a autobusů statisíce litrů nafty, po dálnici s hustým provozem, který riziko havárie ještě zvyšuje, zjevně nijak nevadí.