SŽDC chce obnovit provoz na Podkrušnohorské trati zhruba do týdne

Sesuv tratě 140 u Dalovic. Autor: SŽDCSesuv tratě 140 u Dalovic. Autor: SŽDC

Správa železniční dopravní cesty chce po sobotním sesuvu na trati 140 u Karlových Varů obnovit provoz po jedné koleji zhruba

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kubík

Když je to na hlavní trati obnovení do týdne, když je to jinde tak se na to kašle léta-viz Dobkovičky. SŽDC a MD- měřte každému stejně.

Apollo 17

A proč? Ty tratě nejsou stejně důležité,tak se „neměří každé stejně“. Hlavní trať,kde jezdí desítky rychlíků,osobáků a nákladních vlaků ,versus lokálka,kde jede pár motoráčků a jen desítky lidí bez nákladní dopravy.

železničář v důchodu

Jen klid – ono to tak rychle nepůjde: vidím to na několik týdnů (či možná spíše měsíců) jednokolejného provozu nějakou hóóódně sníženou rychlostí …

petr jiny

oprava méně poškozené strany miliony, oprava té druhé strany řádově více? Asi pozlacené pražce.

Martin

Tak jim to navrhněte jak levněji, když víte, že to jde.

petr jiny

@Martin
obávám se, že v tomto konkrétním případě je to zbytečné. Celý problém je v tom, že SŽDC nemusí přemýšlet jak a kde ušetřit a jako každá organizace s takhle dlouhým dědictvím už není schopna odstupu.
Řešení by bylo zjednodušit předpisy a kvalifikační předpoklady tak, aby je bez velkých nákladů mohla splňovat třeba každá desátá stavební firma. A zároveň i ty zakázky rozdělovat na menší, aby trh mohl reálně fungovat.
V železničním stavitelství je až na výjimky zadavatelem jedna státní společnost a podle toho to vypadá.

Johnny Gomez

Nechci rejpat – ale rek bych ze existuje mesto Ostov – a na proti tomu ze neexistuje mesto Ostrov nad Ohri…

babilon

Nechci rejpat – ale jedinou zmínku o Ostrově vidím v koncové stanici, kde je zavedena NAD, a ta je uvedena správně jako Ostrov nad Ohří.