SŽDC chce obnovit provoz na Podkrušnohorské trati zhruba do týdne
Sesuv tratě 140 u Dalovic. Autor: SŽDC
Správa železniční dopravní cesty chce po sobotním sesuvu na trati 140 u Karlových Varů obnovit provoz po jedné koleji zhruba
Když je to na hlavní trati obnovení do týdne, když je to jinde tak se na to kašle léta-viz Dobkovičky. SŽDC a MD- měřte každému stejně.
A proč? Ty tratě nejsou stejně důležité,tak se „neměří každé stejně“. Hlavní trať,kde jezdí desítky rychlíků,osobáků a nákladních vlaků ,versus lokálka,kde jede pár motoráčků a jen desítky lidí bez nákladní dopravy.
Jen klid – ono to tak rychle nepůjde: vidím to na několik týdnů (či možná spíše měsíců) jednokolejného provozu nějakou hóóódně sníženou rychlostí …
oprava méně poškozené strany miliony, oprava té druhé strany řádově více? Asi pozlacené pražce.
Tak jim to navrhněte jak levněji, když víte, že to jde.
@Martin
obávám se, že v tomto konkrétním případě je to zbytečné. Celý problém je v tom, že SŽDC nemusí přemýšlet jak a kde ušetřit a jako každá organizace s takhle dlouhým dědictvím už není schopna odstupu.
Řešení by bylo zjednodušit předpisy a kvalifikační předpoklady tak, aby je bez velkých nákladů mohla splňovat třeba každá desátá stavební firma. A zároveň i ty zakázky rozdělovat na menší, aby trh mohl reálně fungovat.
V železničním stavitelství je až na výjimky zadavatelem jedna státní společnost a podle toho to vypadá.
Nechci rejpat – ale rek bych ze existuje mesto Ostov – a na proti tomu ze neexistuje mesto Ostrov nad Ohri…
Nechci rejpat – ale jedinou zmínku o Ostrově vidím v koncové stanici, kde je zavedena NAD, a ta je uvedena správně jako Ostrov nad Ohří.