Swiss převzal první A320neo, objednal jich celkem 25

Nový A320neo pro Swiss. Foto: SwissNový A320neo pro Swiss. Foto: Swiss

Letecká společnost Swiss International Air Lines (Swiss) převzala v Hamburku první z 25 objednaných letadel A320neo. Zahájila tím velkou modernizaci

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Potěmkin

Vím,že to není otázka k tématu,ale nemáte někdo nějaké nové informace,jak to vypadá s projektem Evektor EV-55? Nemohla by třeba redakce zkusit vydolovat nějaké zvěsti,zda se tento stroj dostane někdy na trh?

GPGP

Stačí dát do Googlu a pak si zvolit zprávy, nedávat vše a máte odpověď 🙂

J.D.

Podle všeho motory PW a tedy zajímavý signál os Swissu, že té technologii stále věří i po problémech A220. Uvidíme.

Tom

Dva rozdielne motory, pre 2 uplne rozdielne lietadla. Tie motory asi az na vyrobcu maju velmi malo spolocneho.

Jen tak

ony tak zcela rozdilne nejsou, je to jedna rada motoru, ktera se cpe do různých typu letadel , od 220 pres 320 az po embraery.

nicmene je fakt, ze az na podivnou serii tří incidentu behem nekolika dnu v a320neo kdesi v indii je verze motoru pro 320neo i pro embraer spolehlivé, a pekblemy jsou jen u 220.

takze ano, ta poznamka je j.d je … mimo

MildaIV

Ta Indie není problém. Indi jedou motory po startu na maximální výkon, aby rychle nabrali výšku a ušetřili pár procent paliva. To v kombinaci s ovzduším v Indii, proti kterýmu byly severní čechy za totáče rajská zahrada, tyhle motory nedávají. To posrali hlavně právníci PW, že to na rozdíl od běžných zvyklostí dobře neoštřili ve smlouvě. Jinak se PW většinu problémú těchto motorú podařilo postupně vyřešit.

Y.K.

Jsou i nejsou. Jsou to odvozené typy spadající do rodiny PW1000G. Spoustu mají společného, spoustu odlišného. Těžko porovnávat. Každý z typů už měl svoje problémy, ale nejsou to stejné problémy.