Švýcarským železničním rájem: Metrovými zubačkami a zpět přes Rakousko do Čech
Stanice Randa. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Největší zpoždění celé cesty po Švýcarsku? 5 minut při příjezdu z Rakouska.
Největší zpoždění celé cesty po Švýcarsku? 5 minut při příjezdu z Rakouska.
Pane Sůro, a jak řešíte spaní? Ve vlaku?
Super čtení a fotky, díky moc. Tam se teda musím někdy podívat.
Kelímkové držáky měly italské vozy v dálkových vlacích minimálně před 20 lety …
Vida, Zentralbahn vystřídala do Innetkirchenu „elektrárenského dopravce“
a cena ?
Cena za co? Náklady popsány zde https://zdopravy.cz/vlakem-do-zeleznicniho-raje-1-dil-jak-se-dostat-do-svycarska-za-mene-nez-tisicovku-113027/
díky
I ve Švýcarsku se dají prožít hezká zpoždění. Třeba u Rhb nebylo před pandemií 5 minut nic neobvyklého. Největší zpoždění jsem však prožil v Glacier expresu, kdy jednoho únorového dne byla nefalšovaná bílá tma a nedařilo se odpojit lokomotivu Rhb a připojit tu MGB. Zpoždění na trase téměř 120 minut, v cíli cca 90…
Já jsem zažil +25min. kvůli závadě na dálkovém vlaku (namísto toho jsem jel – spolu s tou částí cestujících, která jela jen „kousek“ – vlakem regionálním + pak za námi dojel i ten dálkový vlak) a také cca +35min. před Curychem, kde jsme nakonec i sunuli zpět (asi závada na výhybce, přes kterou jsme měli projet?) a byli „přehozeni“ na jinou kolej. Při různých výlukách jedné z traťových kolejí, k čemuž obvykle dochází v letním období, bývají nějaké vlaky odřeknuty (z letních období si vybavuji různá upozornění na nádražích ve smyslu „Četná omezení provozu v celém Švýcarsku), vlivem čehož ale… Číst vice »
Zpoždění můžete mít v jakékoli zemi, ale taky nemusíte…já nevím, co se tu pořád tak strašně řeší, jezdím pravidelně trasu Praha – Broumov a zpoždění jsem za posledních 15 let zažil možná třikrát…a ještě jsme ho navíc cestou dojeli…🤷♂️
Když jsem byl v Lausanne, tak tam byla bouřka a blesk vyřadil zabzař ve stanici. Tak se nejezdilo, ale SBB nehrály na přihazovanou, ale poctivě oznámily, že „rétard indeterminé“.
„Unbestimmte Verspätung“ (tzn. totéž co jste uvedl vy, ale v němčinářském vyjádření) jsem zažil i u té závady na vlaku (viz výše), ze které bylo nakonec těch cca +25 minut (což při 30min. intervalu té vlakové linky stejně znamenalo, že nedlouho poté jel další dálkový vlak).
Nedá se nic dělat, je to opravdu železniční ráj! A je to silně návykové…
Krásná reportáž a fotky 🙂 Díky