Švýcarské dráhy rozšíří nabídku mezinárodních vlaků, nově ukázaly i emise CO2 za některé trasy
ICE 4, Giruno a TGV 2N2 na nádraží v Curychu. Foto: SBB
Švýcarské spolkové dráhy (SBB) s novým jízdním řádem rozšíří kapacitu i počty spojů mezinárodních vlaků, které končí či začínají ve
muzete si doplnit Schweizer versus Cech
– Schweizer nema vetsinou Vysokou skolu
-Schweizer umi 3 az 4 jazyky
-Schweizer je tichy
-Schweizer je disciplinovany
-Schweizer nema povetsinou blby kecy
-Schweizer ma super dalnice
.Schweizer ma super zeleznici
.Schweizer umi soferovat
-Schweizer necha druhe na pokoji
-schweiz Polizei pokutuje pomale sofery
.schweiz Polizei pokutuje telefony, Tabs etc.
-schweiz je poradek
-schweiz je cisto
Máme co dohánět 300 let…….pořádný koridor………tunely …………práce i v noci…………soupravy z Zličína………..dopravní koncepce na 20 let dopředu ……..informace na zastávkách……………průvodčí apod.
Nejen po dopravní stránce.
Nejhorší je, že jsem se tam cítil líp než ve své vlasti.
jo je tam dobre
Ty tam bydlíš/žiješ/pracuješ?
Chyba: „do italského Chiassa“ – Chiasso neleží v Itálii, je to poslední obec ve Švýcarsku směrem do Itálie.
díky za upozornění, když jsem tam letos přestupoval, mohl bych si to pamatovat:)
Část žst. Chiasso však již je na italském území, tak nějakou omluvu přece jen máte. 🙂
Něco jako Železná Ruda-Alžbětín?
Eisenstein… vzdy Eisenstein. do Roku 1945… Elisabethdorf je ten Alzbetin? divny lidi tam bydli
Chiasso 🙂 to je dovolena. a drive to bylo osvobozeni od cechu. ale dnes jsou i tam.
Ale hlavně se v celé té části Švýcarska stejně mluví především italsky, takže „Itálie“ to svým způsobem jednoznačně je (i geograficky, je už na jihu od hlavního masivu Alp).
To já spíše nerozumím úplně přesně konstatování „zveřejnila i tabulku, kolik emisí CO2 připadá do různých destinacích na jednoho cestujícího“: je to podíl na „skutečného“ cestujícího, nebo podíl na jedno místo k sedění (předpokládám, že místa k stání se neuvažují).