Švýcaři si vyzkoušeli evakuaci stovek lidí z tunelu Ceneri, smíšený provoz začíná
Zkušební evakuace z tunelu Ceneri. Pramen: SBB
Stovky lidí uvízly v tunelu pod Alpami, na zkoušku.
Stovky lidí uvízly v tunelu pod Alpami, na zkoušku.
A už je to tady 🙁 🙁 např: u Eppenbergu nebude hotová 4.kolej mezi Dulliken – Däniken, zdvojkolejnění Tenero – Contone směr Locarno taky ne, až duben 2021(takže nepojedou IR až do Locarna, ale jen do Bellinzony). Sdělení SBB: Timetable change for 13 December 2020. Most of the planned service offer will be introduced, though there will be delays in some cases. Timetable 2021. Due to the coronavirus pandemic, the change to the 2021 timetable represents something of a challenge. Although SBB will be able to implement the majority of the planned service offer on 13 December 2020, there will… Číst vice »
20 vlaků za hodinu -tomu se říká využití infrastruktury.
V součtu v obou směrech.
Navíc zjevně jde o maximální reálnou kapacitu, ne o stav, kterého bude běžně dosahováno.
proč by se ten stav nedosahoval? od 2021: 1xEC(jednou za 2hodiny)+2xIC(Zur-Lug)+2xREX(Loc-Chias)+2xS-bahn + k tomu 4 náklady….S90 pojede po starý trati.
O. K., v situaci, kdy budou vedeny (příslušná spojka to umožňuje) i přímé vlaky z Locarna směr Lugano + kdy i S-Bahn bude veden tunelem, tak to vycházet na těch 6 párů může.
toto platí od 13.12. nebo-li fahrplanwechsel 2021. Jedině to múže zhatit nejnovější sdělení SBB kúli C-19(viz výše).
oni si tu evakuaci už vyzkoušeli nechtěně 14.9., když jim tam exnulo pro poruchu Eurocity….museli evakuovat 150 lidí.
jinak je docela zvláštní, že Rettungsübung proběh až po otevření tunelu, obzvlášt po zahájení komerčních zkušebních jízd s lidma….zajímavý. Bozberg 2 i Eppenberg tunely už maj cvičení za sebou, otvíračky doufám proběhnou podle plánu, neb už je problém: C-19.
Bárta
Beroun
Děkujeme
Je to paradox, ale také „díky“ Bártově „superkoncepci“ došlo ke stopnutí/zbrzdění realizace několika velkých projektů, díky čemuž pak v roce 2013 spatřila světlo světa (a v dalších letech byla část z toho realizována) série menších, tzv. revitalizačních projektů.
Bárta byl na ministerstvu asi třičtvrtě roku a navíc před 10 lety. Vymlouvat se na něj je mimo.
Ale následky jeho rozhodnutí pociťujeme dodnes. Jeho následovníci dost dlouho váhali s oživením dopravních staveb, resp. uvolněním peněz na ně. Díky Bárto, díky Kalousku.
Ano, před deseti lety to stopnul. Dneska mohli být s ražbou v půlce.
Už 3/4 roku před nástupem Bárty přišla EU s námitkou, že tunel je příliš drahý, viz https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stavba-tunelu-do-berouna-je-ohrozena-podle-eu-je-predrazena.A091031_205546_domaci_abr a že na něj nepřispěje.
Nebyl ŽESNAD, no.
Přesně tak. Bárta je jen hloupá výmluva.
Bárta to stopnul. To je neosdiskutovatelný fakt. To jestli to nevycházelo finančně bylo možná proto, protože se to jinak nikdy nepočítalo a nikdo jiný do toho pořádně nevstupoval, viz to, že dneska se nějaký projekty protlačily díky ŽESNAD. Kdyby byla vůle i dřív, tak by se k tomu také dopočítali, že by to vyšlo. Ale jak říkám. Tehdá se to tak nikdy nedělalo, že jo…