Švédové využili opci a objednali u Stadleru dalších 12 dvoupodlažních jednotek
Nová jednotka Stadler pro švédského dopravce dopravce MÄLAB. Pramen: Stadler
Švédská společnost AB Transitio objednala u švýcarského výrobce Stadler dalších 12 regionálních jednotek Kiss. Čtyřvozové dvoupodlažní vlaky bude provozovat dopravce
Zajímavé, že si nikdo nekupuje kvalitní výrobky z Plzně
Nová generace CityElefantu, která by mohla konkurovat Kissům, zatím nespatřila světlo světa…
Nová generace City elefantů se už rodí. Započínají konstrukční práce na elektrickém voze k nyní vyráběným Push pullum. Takže je obrovská škoda, že čeští cestující nebudou mít možnost okusit výrobků jiné než tuzemské provenience. Ani v nejmenším nepochybuji, že první výrobky od Národního výrobce půjdou jinam, než k národnímu dopravci… Inu politika. Příkladů v minulosti není právě málo… Škoda…
Tondo, neblbni. neznám nic od Škodawerke, co by bylo někdy dodělaný. Zatím mezi nejlepší počítám pouze Esa a Peršany. Po provozním doladění od počátků je to asi nej, co kdy Škoda nabídla ( neposuzuju údržbu – zvláště Plzen ). Nic lepšiho z nich už nevypadlo. Asi proto tramvaje apod.. Pro loko nemají schopný tým.
Tak snad tentokrát nebude trakční jen jeden vůz.
Ó áno, stále. Jeden trakční vůz, jeden sběrač, jeden kompresor. 🙄
GO Škodawerke GO !!!!!!! A ovládni železniční svět !!!!!!
Siemens Vectron či Taurus používá též jeden smeták (má sice 4, ale každý vždy pro jeden systém), kompresor též jeden. A nevšimnul sem si, že by to nějak lehalo. Asi jiná kvalita, bo co.
Nevíte jak to vypadá s předáním NIM Expres v Reichu?
Prozatím blbě.
nějaké podrobnosti?
Tak, jestli bude t nová generace povedená jako ta první……jestli se nepletu, je to již 20 let o prvního ešusu a ještě stále dodnes sídlí na odstavném dělníci od škodovky. Jestli to mysleli tak, že budou mít pro svoje lidi „stálou práci“, tak se jim to docela povedlo, ne?
Bylo by lepší kdyby spíše vyráběly ve větším a bez nutnosti tam pořád cpát „nějaké“ dělníky‘.
To jo
Já si právě myslím že toto půjde tak maximálně jak škodu znám že se vyrobí pár kusanců a pak jich 5 dodají do zahraničí. Naopak bychom měli být rádi kdyby se naše výrobky proslavily v zahraničí tak jako u ČKD
Škodovka snad, nemá zakázky?? Nebo snad, Siemens nechává dodělávat nové vozy, kde?? Nevíte to, náhodou???
Citace z článku:
Ukončená výběrová řízení a uzavřené kontrakty, v obou případech již běží výroba:
– 50 kusů osobních vozů pro dálkovou dopravu (Siemens-Škoda) – 3 miliardy, první plnění 2021
– 50 kusů jednotek EMU 160 (Škoda), rámcový kontrakt, aktuálně objednáno 31 kusů – až 5,9 miliardy, jaro 2021
https://zdopravy.cz/prehled-velkych-tendru-cd-na-nova-vozidla-nakup-vagonu-pro-230-km-h-nabira-skluz-35783/
Pro Slovensko se dělají pantery a Litvu.
Zajímavější spíš je, proč si Švédsko vlastně nabírá tolik migrantů, když strojírenská výroba u nich začíná dost klesat, a raději odebírají takové pracovně náročné výrobky od firem s továrnami v Polsku, Alžírsku či Bělorusku.
Tak to víte, rachtání klimy a pískání topení nejspíš nevadí pouze cestujícím na východě.