Švédové využili opci a objednali u Stadleru dalších 12 dvoupodlažních jednotek

Nová jednotka Stadler pro švédského dopravce dopravce MÄLAB. Pramen: StadlerNová jednotka Stadler pro švédského dopravce dopravce MÄLAB. Pramen: Stadler

Švédská společnost AB Transitio objednala u švýcarského výrobce Stadler dalších 12 regionálních jednotek Kiss. Čtyřvozové dvoupodlažní vlaky bude provozovat dopravce

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Šukafon

Zajímavé, že si nikdo nekupuje kvalitní výrobky z Plzně

M H

Nová generace CityElefantu, která by mohla konkurovat Kissům, zatím nespatřila světlo světa…

Tonda Sehnal

Nová generace City elefantů se už rodí. Započínají konstrukční práce na elektrickém voze k nyní vyráběným Push pullum. Takže je obrovská škoda, že čeští cestující nebudou mít možnost okusit výrobků jiné než tuzemské provenience. Ani v nejmenším nepochybuji, že první výrobky od Národního výrobce půjdou jinam, než k národnímu dopravci… Inu politika. Příkladů v minulosti není právě málo… Škoda…

Mašinka

Tondo, neblbni. neznám nic od Škodawerke, co by bylo někdy dodělaný. Zatím mezi nejlepší počítám pouze Esa a Peršany. Po provozním doladění od počátků je to asi nej, co kdy Škoda nabídla ( neposuzuju údržbu – zvláště Plzen ). Nic lepšiho z nich už nevypadlo. Asi proto tramvaje apod.. Pro loko nemají schopný tým.

Radiátor

Tak snad tentokrát nebude trakční jen jeden vůz.

Tonda Sehnal

Ó áno, stále. Jeden trakční vůz, jeden sběrač, jeden kompresor. 🙄

Původní varák

GO Škodawerke GO !!!!!!! A ovládni železniční svět !!!!!!

Původní varák

Siemens Vectron či Taurus používá též jeden smeták (má sice 4, ale každý vždy pro jeden systém), kompresor též jeden. A nevšimnul sem si, že by to nějak lehalo. Asi jiná kvalita, bo co.

Gwann

Nevíte jak to vypadá s předáním NIM Expres v Reichu?

X 1

Prozatím blbě.

Michal

nějaké podrobnosti?

Původní varák

Tak, jestli bude t nová generace povedená jako ta první……jestli se nepletu, je to již 20 let o prvního ešusu a ještě stále dodnes sídlí na odstavném dělníci od škodovky. Jestli to mysleli tak, že budou mít pro svoje lidi „stálou práci“, tak se jim to docela povedlo, ne?

Kirak

Bylo by lepší kdyby spíše vyráběly ve větším a bez nutnosti tam pořád cpát „nějaké“ dělníky‘.

Kirak

To jo

Kirak

Já si právě myslím že toto půjde tak maximálně jak škodu znám že se vyrobí pár kusanců a pak jich 5 dodají do zahraničí. Naopak bychom měli být rádi kdyby se naše výrobky proslavily v zahraničí tak jako u ČKD

Mirek111

Škodovka snad, nemá zakázky?? Nebo snad, Siemens nechává dodělávat nové vozy, kde?? Nevíte to, náhodou???

Jiří Kocurek

Citace z článku:
Ukončená výběrová řízení a uzavřené kontrakty, v obou případech již běží výroba:
– 50 kusů osobních vozů pro dálkovou dopravu (Siemens-Škoda) – 3 miliardy, první plnění 2021
– 50 kusů jednotek EMU 160 (Škoda), rámcový kontrakt, aktuálně objednáno 31 kusů – až 5,9 miliardy, jaro 2021

https://zdopravy.cz/prehled-velkych-tendru-cd-na-nova-vozidla-nakup-vagonu-pro-230-km-h-nabira-skluz-35783/

Jerry

Pro Slovensko se dělají pantery a Litvu.

Peeetr

Zajímavější spíš je, proč si Švédsko vlastně nabírá tolik migrantů, když strojírenská výroba u nich začíná dost klesat, a raději odebírají takové pracovně náročné výrobky od firem s továrnami v Polsku, Alžírsku či Bělorusku.

Petr

Tak to víte, rachtání klimy a pískání topení nejspíš nevadí pouze cestujícím na východě.