Svaz dopravy má nové vedení. Hanák po 19 letech skončil, vystřídal ho šéf ŽESNAD.cz Sládek
Oldřich Sládek (vpravo) a Jaroslav Hanák (uprostřed). Foto: Svaz dopravy
Sládek chce posílit spolupráci všech druhů dopravy.
Sládek chce posílit spolupráci všech druhů dopravy.
Tak nějak přemýšlím, k čemu jsou tyhle organizace, krom akcí s chlebíčky, dobré.
Za poslední léta si SŽ dělá z dopravců dobrý den více a více, výluky a plánování jsou ještě ve větším bordelu a chaosu. Investice se budou ponižovat a ponižují. Infrastruktura se totálně rozpadá, předpisy SŽ je jedna velká tragédie a nic se nezlepšuje.
Ministerstvo dopravy taky dělá chaos a kopancem výběrka a rozstřely taky podle nálad a vládních zadání.
Takže vlastně k ničemu.
Blahopřeji, Oldo. Hodně sil a elánu.
Jestli Sládek bude opravdu hájit všechny druhy dopravy, tak já zarytý ateista snad začnu věřit v boha. V ŽESNADu hájil jen a pouze zájmy železniční nákladní dopravy a ničeho jiného. Proti všem ostatním druhům dopravy, včetně osobní železniční dopravy velmi ostře vystupoval a nikdy nebyl schopný se s nimi dohodnout na společném řešení a postupu proti všemocné SŽ. Podle mého názoru udělal Svaz dopravy kozla zahradníkem a o budoucnost tohoto svazu mám pod Sládkovým vedením opravdu velké obavy. A když se do vedení s ním dostal ještě i člověk ze SŽ, tak to může znamenat jen velký průšvih, nezlobte se… Číst vice »
To už abyste si vybral ten správný kostel 😉
Moc často se nestává aby slepý začal vidět
“ a postupu proti všemocné SŽ“
SŽ rozhodně všemocná není, leda tak všehoschopná a někdy zase neschopná. A když půjdou ostře proti SŽ a vyhlásí jim zákopovou válku, tak se k nějakým fungujícím vztahům nikdy nedohrabou.
Nějaký příklad, kde protlačoval nákladní dopravu a šel proti osobní?
Plzeň Domažlice. Byl proti 200, Žesnadu stačí 100.
A koho jiného, než nákladní dopravu měl v (a za) ŽESNAD.cz hájit??? Naopak, často jsem byl svědkem kompromisního jednání vůči SŽ do té míry, aby se vůbec dosáhlo nějakého přijatelného výsledku při projednávání výluk a plánovaných „optimalizacích“. Výsledku přijatelného jak pro nákladní dopravu, kterou musí prioritně za ŽESNAD hájit, tak pro SŽ…na rozdíl od některých (například mých 😀 ) radikálnějších názorů na práci SŽ….
„V ŽESNADu hájil jen a pouze zájmy železniční nákladní dopravy a ničeho jiného“
Můžete prosím, (pokud lze) konkrétně uvést, koho by podle vás měl hájit, když Žesnad je sdružení železničních nákladních dopravců?
Jako šéf ŽESNAD (Sdružení železničních nákladních dopravců) hájil zájmy železničních nákladních dopravců. Teď jako šéf Svazu dopravy bude hájit zájmy dopravy.
Co vám na tom přijde zvláštní? Měl jako šéf železničních nákladních dopravců hájit zájmy jánevím linkových autobusů? Nebo je snad svým chováním nějak cíleně poškozoval?
Kdy a jak prosím „velmi ostře vystupoval proti osobní žel.dopravě“? Kdy se nebyl schopen dohodnout?
Ale to neni PROboha pravda, je to sdružení který má ve svých řadách lidi, kteří moc dobře věděli proč tohle sdružení zakládat. Házet Oldřicha k lidem, kteří nechtěli se domluvit s „osobkou“ ve Vašem komentáři jenom potvrzuje, že buď chcete házet hejt, k čemu se přiklánim, anebo že jste nečetl program Žesnadu a jejich zveřejněné prohlášení, který jste mohl číst i tady.
Vedení neřeším
To je dobře. Hanák je myšlením min. 40 let zpět.
Gratuluji novému prezidentovi Svazu dopravy panu Oldřichu Sládkovi ke zvolení do funkce a děkuji bývalému prezidentovi panu Jaroslavu Hanákovi za práci, kterou pro Svaz dopravy v uplynulých třicetidvou letech, kdy byl prezidentem a víceprezidentem.
Petře, děkuju.
Přidávám se ke gratulaci pane prezidente 😉
I Tobě, Františku, děkuju 😉
Ještě, že tak. Tenhle normalizační kádr s myšlením zaseknutým v osmdesátých letech bude chybět jen těžko.
Přesně! Takový to myšlení vzor Slušovice ’87.
To je na koho?
Na všechno je třeba odborníků. Zvlášť těch prověřených 🙂
Gratulace novému prezidentovi
….no Hanák – to byl a je výplod …..dobře , že po 19 -letech jde už konečně od lízu……
happy end to neni , když mu dali do důchodu čestný titul.
Mno, je to tady trochu mimoběžná diskuze. Samozřejmě nikomu neupírám vlastní názor na pana Hanáka, nicméně – ve vrcholných funkcích sdružení dopravních a průmyslových podnikatelů se drží – demokratickou volbou členské základy – přes 30 let, takže nelze čekat, že najednou se obratem stane psancem ve vlastních řadách. Ostatně, postoje pana Hanáka nejsou jen jeho vizitkou, ale obrazem nezanedbatelné části businessové veřejnosti.