Subterra kupuje pro železniční stavby lokomotivu EffiShunter od CZ LOKO
EffiShunter 1000 v barvách Subterry. Pramen: CZ LOKO
Lokomotiva bude využívána především pro přepravu stavebního materiálu a traťové mechanizace.
Lokomotiva bude využívána především pro přepravu stavebního materiálu a traťové mechanizace.
Když vidím tu žlutou nádrž na naftu, tak si musím promyslet něco o návrhu od stolu.
Po pár dnech tam přibude černý šlic od nafty a postupně bude odspohu šednout od prachu.
Jaktože na autobusech žádný takový černý šlic pod víčkem nádrže nebývá?
Na té bílé by to bylo vidět… https://foto.bmhd.cz/f/39/384/38318.jpg
Pokud vím, tak Karosa se tankuje z pravé strany. Jinak srovnáváte hrušky s jabkama.
Tahle Karosa se tankuje otvorem vpravo od čísla, ale je pravda, že tohle je jen vnější kryt, který se většinou povede nezacamrat.
Když se veme hned po zbrojení hadr a okolí se utře, tak to není problém. Jo aha, on to problém je, protože by někteří ten hadr museli vzít.
Jistě, že to lze. To se řeší nafta a co prach odlétající od náprav, brzdové piliny aj.? Nebylo by prostě praktičtější udělat vhodný nátěr na nádrži, aby tam každá špína nebyla vidět? Zkuste dát příklad železničního vozidla, které má nádrž světlou. Připadá mi, že jsme před objevením Ameriky. Opakují se stejné chyby jako v případě bílého čela u Najbrta 1.
Asi ten dotaz nechápete, ale on s výjimkou „zažitých postupů“ podniků typu ČD a ČD Cargo není důvod, aby nádrž byla nějak zásadně špinavá. Jak vám naznačuje diskutující výše, stačí hadr – a samozřejmě mašinku občas umejt, nejen kvůli nádrži.
Spíše vy nechápete můj dotaz.
Pokud ho nechápu já, tak ho nechápou ani konstruktéři v CZ Loku, protože výchozí barva nádrže je světle šedivá – viz firemní web. 🙂
No původně jsem přemýšlel, jestli nejde o vtip. Název české lokomotivy ŠUNTer se mně trochu nezdál. Při prohlídce firemního webu jsem musel změnit názor. Nechť se jim daří a lokomotivy se nechovají jako šunt.
Není to šunt jako šunt, ale jako shunter, teda posunovací lokomotiva.
Šunt je i eketrický bočník, ne nutně slangově šmejd.
Shunter je „posunovací lokomotiva“ v angličtině.
Tak už samotné clovo lokomotiva pochází z latiny, nikoliv z češtiny…
Tak, na vás je vidět, že jste zastánci trolejového přenosu energie, když máte tak dlouhé vedení a žádný smysl pro humor. Ale budiž.
To už se tu bude skrytě reklamním článkem prezentovat KAŽDÁ vyrobená lokomotiva?
Až Jimbo Jones Locomotives oznámí první vyrobenou lokomotivu, rádi se o tuto informaci podělíme. Do té doby třeba pochopíte rozdíl mezi každým zákazníkem a každou lokomotivou.
Tak ono není povinné tu číst všechno… Já jsem taky od cca. 20. článku o mostech na Hořínském kanále přestal téma sledovat… 🙂 Ale CZ Loko je zajímavé, každá ta mašinka je v něčem jiná podle zákazníka, mě zrovna tohle docela baví.
A reklama to nebude – chodí sem hlavně šotouši a ti mají problém si koupit jízdenku za plné jízdné, natož novou lokomotivu… 🙂
To je dobře nový stroje a šou od nás 👍
Dobře CZ Loko!
Dobře Subterra!