9.35 provoz obnoven po jedné koleji…. Máme 21.20…skoro 12h a stále jezdíme jednokolejne… zajímal by mě tedy rozsah poškození troleje, že za 11.45 h není nikdo schopen to dát dohromady…. úsudek ať si udělá každý sám.
Antonín
1 rok
Ovšem správa železnic opět nezvládla hlášení pro cestující – v 7:40 dala zpoždění 10 minut v Kralupech, pak zvyšovala po 5 minutách. Takto řídit letecký provoz, tak bude mrtvých…
Honzík
1 rok
Stejně tak spadlý strom zastavil včera Railjet 006 v Mixnitz-Bärenschützklamm. Už neni ani vidět ve vrstvě sněhu.
Pro redakci (Jan Sůra): Konec posledního odstavce. Úsek Střelice-Sillůvky je trať z Brna resp. Střelic do Hrušovan nad Jevišovkou resp. Ivančic, nikoli z Brna do Jihlavy, ta ze Střelic pokračuje na Zastávku u Brna a Třebíč.
to na fotce je kus větve ne? Stačilo by pokud se to bojí odunout vlakem, vyskočit, bafnout do teplejch a odtahnout mimo kolej, dneska se dělají z komárů velbloudi.
Asi jak kdo a jak kde. Asi před rokem a půl jsem zažil na trati ČB – České Velenice, že jsme nabourali do srnky. Zastavilo se na trati, strojvedoucí a mladá průvodčí vylezli ven a asi 15 minut srnku vyndavali, odtáhli do příkopu a jelo se dál.
Věřím, že plno zaměstnanců by to bralo jako nehodovou událost a trať by se zastavila na 3 hodiny.
Úderka hádám většinově není proti silnicím, nýbrž proti rozložení zátěže a preferencím ve zrychlování a přidávání kapacity. 🙂 Ach, ta do zmatení zjednodušující schémata…
V Kralupech hodinu chaos, náhradní autobusy přijely po hodině a půl. V Londýně přistaví náhradní bus do 15 minut. 🙂
Proč ty mínusy? Vždyť je to pravda….
9.35 provoz obnoven po jedné koleji…. Máme 21.20…skoro 12h a stále jezdíme jednokolejne… zajímal by mě tedy rozsah poškození troleje, že za 11.45 h není nikdo schopen to dát dohromady…. úsudek ať si udělá každý sám.
Ovšem správa železnic opět nezvládla hlášení pro cestující – v 7:40 dala zpoždění 10 minut v Kralupech, pak zvyšovala po 5 minutách. Takto řídit letecký provoz, tak bude mrtvých…
Stejně tak spadlý strom zastavil včera Railjet 006 v Mixnitz-Bärenschützklamm. Už neni ani vidět ve vrstvě sněhu.
nějaký odkaz k tomu nemáte?
díky
Pro redakci (Jan Sůra): Konec posledního odstavce. Úsek Střelice-Sillůvky je trať z Brna resp. Střelic do Hrušovan nad Jevišovkou resp. Ivančic, nikoli z Brna do Jihlavy, ta ze Střelic pokračuje na Zastávku u Brna a Třebíč.
Děkuji za upozornění, opraveno
Prosím Hrušovany nad Jevišovkou nebo Hrušovany u Brna? 😀
Nad Jevišovkou
to na fotce je kus větve ne? Stačilo by pokud se to bojí odunout vlakem, vyskočit, bafnout do teplejch a odtahnout mimo kolej, dneska se dělají z komárů velbloudi.
Číst umíte?
fotka s článkem absolutně nesouvisí, jen ji jaksi autor zapomněl označit, že je ilustrační.
V hlavním náhledu to sice není, po rozkliknutí však popis je.
No i bez popisku může průměrného šotouše trknout, že tam chybí jedna kolej.
…a dve troleje.
No i kdyby to mohli odtáhnout, tak to není tak jednoduché, co třeba trakční vedení který jen tak neodstraníte a nepostavíte, na to je vybavení.
Asi jak kdo a jak kde. Asi před rokem a půl jsem zažil na trati ČB – České Velenice, že jsme nabourali do srnky. Zastavilo se na trati, strojvedoucí a mladá průvodčí vylezli ven a asi 15 minut srnku vyndavali, odtáhli do příkopu a jelo se dál.
Věřím, že plno zaměstnanců by to bralo jako nehodovou událost a trať by se zastavila na 3 hodiny.
To na fotce je vršek borovice. A není z toho poznat, jak dlouhý ten kmen je, jestli 10 nebo 25 metrů, kde se zlomila.
To je chyba Svobody! V kazde bource ma stat u kazdeho stromu a podepirat rukama !!!
Strom, který pádem poškodí trakční vedení se nemá podpírat, ale uřezat. 🙂
Hlášení rozhlasu v Řeži standardně zvyšovalo zpoždění po desetiminutových intervalech 🙂
Cestujici by to jinak zneuzivali.
Přesně, někteří by zneužili bus v 7:28, kdyby jim někdo řekl, že provoz je zastaven a ne, že vlak v 7:23 má 10 minut zpoždění.
Zavedena NAD. Úderka může vytáhnout do boje proti silnicím v souběšhu s železnicí.
Řež-Úholičky-Žalov NAD ze zřejmých důvodů nemají 🙂
Ještě přidej Dolany. na ty NAD (když náhodou je) většinou taky z hluboka s…kašle 🙁
Úderka hádám většinově není proti silnicím, nýbrž proti rozložení zátěže a preferencím ve zrychlování a přidávání kapacity. 🙂 Ach, ta do zmatení zjednodušující schémata…
Postavme tam dálnici, tratě nejedou :-).