Stroje se zakously do Průmyslové. Uzavření klíčové pražské tepny způsobuje kolony
Rekonstrukce pražské Průmyslové ulice. Foto: TSK
Probíhající opravy řidiče zdrží o téměř 15 minut. Vjezd do hojně navštěvovaného outletového centra však není omezen.
Když je to ulice Průmyslová a široko-daleko žádná rezidenční zástavba, tak jestlipak se staví v režimu minimálně 6-22 hod. 7 dnů v týdnu?
Dneska v rádiu prej: Výjezd z Fashion arény na průmyslovou trval Hodinu a půl! No jo holt se čekají drobné komplikace 😀
https://www.youtube.com/watch?v=A9HWR7Odxz0
Jo, taky jsem zaznamenal, viz video 🤣
Co má být z toho kousku videa zřejmé?
To je ten vstup v rádiu o kterém Honza píše
To by mě zajímalo, jestli budou nové zálivy z vysokopevnostního betonu jako ve zbytku Evropy, nebo si Praha pořád pojede ty svoje kočičí hlavy. Beton se objevil na Nádraží Libeň a od té doby proběhlo po městě několik rekonstrukcí, včetně periferií a zase tam jsou kostky. Já to chápu někde na P1, ve zbytku města mi uniká výhoda kostek. Už za pár let je to propadlé a TSK na to tak kašle, že k opravě dojde většinou až po vyhazování kostek do vozovky. I samotné DPP z toho nemůže mít radost, nápravy tam musí trpět jako čert…
Výhoda kostek je přece snadné rozebrání, takže bych čekal pravidelné opravy podloží. Nechat to 20 let chátrat bez údržby nedává žádný smysl.
A co to podloží udělat pevné natolik, aby se nevytlačilo? Taková železobetonová deska roznáší zatížení velice dobře.
Protože my v Praze rádi objevujeme kolo.
Před mnoha lety takovou desku udělali na zastávce Spojovací před Auto Jarov. Měla povrchovou upravu v podobě vytlačených kostek,dokonce žluté vodorovné značení bylo nějak zapracováno hloubkově do betonu takže se neojíždělo. Jenže se po pár týdnech pod tím něco stalo,asi porucha nějaké sítě, takže kus museli vymlatit a od té doby tam byla zaplata. Co je tam aktuálně nevim.