Strnadova Czechoslovak Group plně ovládla výrobce brzd pro kolejová vozidla DAKO-CZ
Brzdový systém kolejového vozidla. Foto: Dako-CZ
Cena transakce se pohybovala v řádu stovek milionů korun, CSG už nemá zájem o výrobu nákladních vagónů.
Tak aby si depo neobjednalo brzdič a v bedně omylem nepřišel protiletadlový kanón 🙂
To má být vtipné?
Diky lidem ve vedení Dako je to možne . Ještě se za to sami pochválej .
:))) Ode mne mají +
Škoda, že tu Lounskou vagónku nezískali. I přes to, že za ní dali ti Slováci nemálo peněz, tak mi přijde, že jí spíš chtějí zlikvidovat. Už je to nějaká doba, co jí převzali a zakázky stále váznou. Co jsem slyšel naposled, tak poslední zbytky zaměstnanců jsou stále na překážce doma.
V lounském Legiosu je opravdu možné sledovat likvidaci v přímém přenosu – ti nejschopnější zaměstnanci už jsou dávno pryč, a ten zbytek, co ještě zůstal, sedí doma a pořád dokola poslouchá, že nejsou zakázky.
To, že by Strnadi díky spolupráci s nestíhající Tatravagónkou fabriku naplnili, je téměř bez pochyb. Takhle Louny nejspíš v krátkodobém horizontu skončí, a to všechno jenom jako pravděpodobný výsledek byznysového boje dvou klanů (Strnadi na jedné straně, a bratři Šuškovi – kamarádi bývalého majitele Savova – na straně druhé).
Je to trochu smutný příběh, ale i to se sem tam stává.
Tak v Lounech se již vyrábí velká zakázka vozu do Německa tak o práci nouze nebude. Záleží ovšem za jakou mzdu.už teď se do areálu investuje Ikdyz v jeho velikosti se to nepozná. Bohužel díky zákonům se vše protahuje moc dlouho
Gratulace Strnadovcům!
Je fakt, že DAKO-CZ v posledním roce jede jako nikdy v historii, a aktuálně urgentně shání jenom do výroby alespoň 70 lidí, aby vůbec stihlo realizovat již zasmluvněné zakázky. Cena za 49% podíl Tatravagónky tak s přihlédnutím k výborné ziskovosti nejspíš nebyla vůbec nízká, ale pokud se bude DAKO vyvíjet podobně i do budoucna, jde o velmi zajímavou investici.
Ale když se člověk podívá za jaké peníze – od 20 000 Kč pro vyučeného chlapa – … tak ty lidi budou ještě dlouho shánět .. nedaleko – cca 60km je německá škodovka kde nabízí 2x více .. 😉
Nejsou lidi 🙁 Je mozne, aby bol taky velky rozdiel v podobnej profesii???
Tak jistě, že je to možné. Nebo snad všichni lidé v profesi např. řidič mají stejnou mzdu??