Střídání se blíží. GW Train v sobotu představí své vlaky na pošumavských tratích
GW Train Regio získal desetiletý kontrakt v dubnu 2021 na základě výsledků elektronické aukce.
GW Train Regio získal desetiletý kontrakt v dubnu 2021 na základě výsledků elektronické aukce.
Nevíte někdo náhodou, kam budou přesunuty regíny a kvarta, po přebrání dvou linek?
Kvatra beztak Brno.
A nebo Plzeň, jako náhrada za žraloky….
…do „železniční hřbitov“…
A P24 bude stále pod taktovkou ČD? Nebo tam na Rudu už budou mít ČD pouze R16?
ČD.
Šotoušci si mohou začít připravovat kapesníčky 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ty šukafony a kvarta mi budou chybět taková nostalgie, pořád lepší než tyto supermoderní křápy od Gvéčka 🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭
Mildo, Mildo vy jste zvíře…🕺🏼
A pak že konkurence bere ČD fírům práci heh
Budou k tomu mít i vlečné vozy?
Naštěstí ne.
Vy s těmi vlečnými/přívěsnými vozy nedáte pokoj.
Pořád doufá na reinkarnaci Kredenců s krátkýma Balmama
Samozřejmě. Budou tam vyřazený vozy z pendolin a řidičáky od 471..
A jak se má bratr Axel?
Nelze, nemá to kouli.
Ten RS1 v barvách plzeňského kraje je fakt pěknej.
Ano, povedl se. Taky se mi to moc líbí.
Řekl bych, že jejich lakování je nejlépe vydařené v ČR.
Jojo, pěkná verze Najbrtu ČD.
Tak snad tentokráte převzetí provozu bude bez namazaných kolejí a nastražených kamenů. Ty vlaky vypadají dobře 🙂
hmmm místní tomu vlaku klatovy-sušice-horažďovice říkají šumavská střela. tak uvidíme jaké chodové vlastnosti budou mít nové stroje, protože štreka působí trochu jako by někdo nevěděl, že kolejnice se mají ohnout do oblouku a změna směru se odehrává jen v kolejových stycích.
Pamatuji jak před rekonstrukcí trati Ž. Brod – Tanvald RS1 na stycích škubal natolik, že si mnohdy cestující mysleli, že jsme vyletěli z kolejí.
Mezi námi, tam škubalo úplně všechno, na Hydrách se někteří i báli dodržet traťovou rychlost v některých osmiúhelnících (čti obloucích), aby nespadli do Kamenice…
To už skoro vypadalo na instalaci opěrné koleje.
No zrovna v 814 mi to tak šílené nepřišlo, pravda na obecné poměry jednotek řady 814.
Na chodové vlastnosti musíte z Klatov spíš na ty Domažlice.
Nevíte čím bude zajištěn letní víkendový provoz mezi Horažďovicemi a Sušicí? Budou jezdit 3 spřažené RS1, nebo se budou lidé mačkat ve dvou?
Dneska tam taky nejezdí trojregína, ne?
Ve špičkách tam jezdí třeba 842+Bdtn756+Regína, dohromady 252 míst k sezení. Dva RS1 mají kapacitu 142 míst k sezení, to je dost velká redukce a proto se na to ptám.
Koukám do pomůcek, ale takový vlak se mi zatím nepodařilo najít, buď tam je 842 a Bdtn, nebo Regína s 810. Nevíte o jaké vlaky se jedná? Děkuji.
Bohužel nevím jak je to letos, ale třeba 2018 to takto jezdilo např. na Os 17508
Ještě že máte jen 5 let staré informace 😀
Hlavně, že předtím jsi psal v čase přítomném.
Ano, s přítomným časem jsem se trochu unáhlil, netušil jsem že se již za ČD kapacita snížila, dlouho jsem tam nejel. Ale tak jsem se teda podíval co tam jezdí dnes, a jezdí tam ve špičkách buď 2x Regionova (172 sedaček), nebo 842+Bdtn (154 sedaček). Takže i tak je pořád vyšší než nabízí 2xRS1 (142 sedaček). Ale je pravda že ten rozdíl není tak vysoký.
Máte pravdu, měl jsem zastaralá data, ve špičkách tam v létě tohoto roku jezdila 2x Regionova nebo 842+Bdtn.
Já tam pamatuju M262 + 2x Balm + M262 ❣️
V létě tam běžné jezdí 2 spřažené Regionovy.
Nejspíš tím, co si objednatel zaplatí
Já mám takový pocit, že tam ta 010 jen stála. A i kdyby se lidi do vlaku nevešli, tak bylo tisíc důvodů, proč tu 010 není možné připojit.
Jo, nová doba, musí se počítat peníze. To v plánovaném hospodářství nebylo potřeba – FMD objednalo 900 šukovleků a nikdo nic neřešil. Jen postupně si víc a víc funkcionářů a lidí začalo všímat, že to celé tak úplně nefunguje, továrny zastarávají, výrobky technicky zaostávají, lidi vydělávají za stejnou práci zlomek peněz co ti utlačovaní dělníci na Západě, ty města a vesnice taky nevypadají úplně dobře. A pak se ukázalo, že se to ekonomické fungování bude muset začít řešit.
A nejen to. Britští výrobci motorek dojeli na to, že když tenhle stroj stačil dědečkovi, tak stejným strojem vyrobenou motorku si koupí i jeho vnuk. Pak přišli japonci a ono jim to startovalo na drc (libovolný kus) a olej z toho netekl, přestože tam byl.
Neinvestovalo se ani do nového strojního vybavení. Ty mašiny sice pomalu, ale jistě provozem odcházejí, idkyby byly sebelépe vyrobené. A že ten soutruh stál někde 50 roků… to mohla i žárovka.
A kde to třeba bylo? I ve stanicích kde není depo? Dnes je nová doba, do Horažďovic předměstí přijede vlak na hlavní trati, přípoj má do 5 minut odjet. Když se zjistí, že přestupujících přijelo moc, začne se posunovat pro nevytopený přípojný vůz, odjede se už se zpožděním a pak třetina vystoupí hned v Horažďovicích městě? Tohle je potřeba řešit převážně pravidelnými oběhy, byť někdo zase bude křičet že zdvojená RS1 je na polovině vlaků vození vzduchu.
Já si pamatuju na 010 v Bílém Potoce. Odstavenou, v pohybu jsem ji nikdy neviděl. (Ale zas tak často jsem tam nejezdil.)
Nicméně smlouva je již uzavřena a proto se ptám na konkrétní kapacitu.
Tak na Waldbahnu to dělají běžně. Ve Zwieselu se odvěsí zadní jednotka a na Rudu jede již jen jeden vůz. Vše během pobytu ve stanici během 5 minut.